Mini Racing Green 1990 - Onder de regenhoes

Mini Racing Green 1990 - Onder de regenhoes

Ingediend door Duisters op

Hi Allemaal! 

Tijd om me even voor te stellen hier op het forum. 

Sinds afgelopen weekend de trotse eigenaar van een Mini uit 1990. Het betreft een originele Racing Green, welke zover ik kan zien nog volledig origineel is. Na vele luchtgekoelde Volkswagens, is het nu tijd om eens te genieten van een Mini, aangezien dit al vrij lang op het lijstje stond. Toen ik deze Mini tegenkwam toch maar besloten deze aan te schaffen. 3e eigenaar na 2 broers, origineel NL en zonder problemen door de apk. 

Wellicht wat kleins op de planning maar vooral netjes maken en ervan genieten. Ik hoop hier op het forum vooral tips en tricks te leren om zoveel mogelijk zelf te kunnen blijven doen en wellicht anderen te leren kennen. Hij is te spotten in de regio Utrecht! 

 

Uiteraard ook wat plaatjes van de Mini, aangezien dat het leukste is van fora. 

Daarnaast ook wat plaatjes van de luchtgekoelde VW's mochten jullie dat leuk vinden. 

Mini

Mini

Mini

Mini

Mini

 

Volkswagen Kever 1970

Kever 1970

 

Volkswagen Kever 1961

Kever 1961
 

Volkswagen T2 1977

Voor:

VW T2

 

Na: 

VW t2

RE: Mini Racing Green 1990 - Onder de regenhoes

Mooi Mini zeg, welkom bij de club. En hopelijk zien we jou en je Mini snel een keer bij een van onze evenementen. 

 

RE: Mini Racing Green 1990 - Onder de regenhoes

Super leuk VW en Mini, je hebt de juiste stap gezet.

 

Kees 

RE: Mini Racing Green 1990 - Onder de regenhoes

Welkom!! Leuke mini!

te zien aan hoe de vw's worden aangepast, ga ik er stiekem een beetje van uit dat hier ook nog wat aan gemodificeerd wordt?

wat zijn de plannen?

RE: Mini Racing Green 1990 - Onder de regenhoes

Bedankt allemaal!

@BadBert,  Ik was vanalles van plan maar aangezien de auto eigelijk nog helemaal origineel is, wil ik dat wellicht grotendeels zo houden. Wat er nu nog op de planning staat is een setje HiLo's, eventueel wat andere velgjes en een middenuitlaatje. Verder vooral netjes maken, netjes houden en ervan genieten!

RE: Mini Racing Green 1990 - Onder de regenhoes

ook een goede keuze!!

RE: Mini Racing Green 1990 - Onder de regenhoes

Hoes besteld voor de Mini. Eigenlijk voor een Fiat 126 maar qua afmetingen echt top! ;) 

 

Mini hoes

Mini hoes

RE: Mini Racing Green 1990 - Onder de regenhoes

Die past inderdaad erg goed zeg!

RE: Mini Racing Green 1990 - Onder de regenhoes

Mooie hoes zo maar probeer wel je Mini binnen te zetten, de roest duivel kruipt met groot gemak onder je hoes factor 10.

 

Kees.