Oproep: Mini('s) voor levende draaimolen

Oproep: Mini('s) voor levende draaimolen

Door Eelke, 17 mei 2006 13:25 Link

Het volgende kreeg ik (al een tijdje terug, vergeten te posten |:() binnen op de mail:
Mijn naam is Jan van Wirdum en ik ben directeur van een jeugdzorginstelling te Breda, waaronder het jeugddorp Maria Rabboni te Teteringen. Hiervoor wordt binnenkort nieuwbouw opgeleverd. Door een aantal tegenvallers gedurende het bouwproces (die overigens buiten onze invloedsfeer lagen) komen we nog wat geld te kort om de inrichting van de kinderkamers te bekostigen.
Daarom zijn we een aantal fundraisingacties gestart. Een daarvan is een groot festival dat we op 25 juni a.s. organiseren op het terrein van het jeugddorp. We richten ons qua programmering daarbij op gezinnen met jonge kinderen (tot 12 jaar) en jongeren van 12 tot 23. We verwachten 1500 a 2000 mensen.

Een van de activiteiten die we willen doen is een zgn. lenvensechte draaimolen. Op het centrale plein komen een 12-tal bijzondere voertuigen te staan die regelmatig (met een of meer kinderen aan boord) een aantal rondjes achter elkaar rijden, begeleid door echte draaimolenmuziek, als ware het een draaimolen
Wij zijn dus op zoek naar mensen met bijzondere voertuigen die hier aan mee zouden willen werken Het is voor een goed doel.
Het vind plaats op 25 juni vanaf 13.00 tot 16.00 uur te Teteringen (bij Breda)

Graag hoor ik jullie reactie op ons verzoekje. reacties naar wirdumj@zeelandnet.nl

met vriendelijke groeten,

Jan van Wirdum
____
Eelke Blok, You've just been Blok'ed
Ex-webmaster, achter de schermen bied ik wel eens een helpende hand.
1991 Cooper 1300 Diamond White (gerestaureerd)
"Small cars need big attitudes" -- EB
Volg mij op twitter
You've just been Blok'ed
You've just been Blok'ed

Re: Oproep: Mini('s) voor levende draaimolen

Door Inimini, 17 mei 2006 14:10 Link

Jammer het valt samen met de jumble...

zal eens even nadenken verder :)
____
REDACTIE Seven: Mini Seven Club Nederland

Wicky: 1979'er Clubman Estate - Almond Green Traveller ombouw MK3 1300 met traveller aanhanger.
Ik weet wel, dat je begrijpt, wat jij denkt, dat ik geschreven heb.
Ik weet niet of je beseft, dat wat jij leest, niet is wat ik bedoelde.
Smalltalk
Smalltalk

Door Red Flame, 17 mei 2006 14:52 Link

wel lachuh, alleen een aanslag op je koelsysteem denk ik, in elk geval niet geschikt voor mijn minike denk ik...
____
Ooit was ik Red Flame, toen Bart en nu weer Red Flame...

BAZINGA!
Stempelaar
Stempelaar

Lawaai

Door Gino deSilva, 22 mei 2006 10:16 Link

Ben benieuwd of ze mijn mini toelaten met de herrie (volgens sommigen) die uit mijn auto'tje komt... >:) De draaiorgel muziek valt dan in het niets... Misschien zoekt hij standaard mini's met een zacht geluidje?? Of maakt het hem niet uit? Lijkt me niet onbelangrijk...
Stage 3
Stage 3

Door Eelke, 26 mei 2006 10:17 Link

Ik denk dat hij niet meer dan een of twee Mini's zoekt. Als je meer wil weten moet je bij Jan zelf zijn, ik ben slechts de boodschapper.
____
Eelke Blok, You've just been Blok'ed
Ex-webmaster, achter de schermen bied ik wel eens een helpende hand.
1991 Cooper 1300 Diamond White (gerestaureerd)
"Small cars need big attitudes" -- EB
Volg mij op twitter
You've just been Blok'ed
You've just been Blok'ed

Bartman
Bartman

Bartman
Bartman