Achterramen blinderen/tinten

Re: Achterramen blinderen/tinten

Door de Grote Optimist, 27 aug 2016 07:10 Link

MarcoGuus schreef:
de Grote Optimist schreef:
De hobby is juist om het zelf te proberen :)

Ben trouwens erg benieuwd naar het resultaat

Heb ik ook wel eens gedaan. Vlakke ruiten gaat goed. Alleen alle blaasjes er uit krijgen is een gepriegel. Bolle ramen is een drama als je niet geoefend bent...
maar ieder zo zijn uitdagingen!

Eens Marco maar ik ga het toch ook zelf proberen. Volgende week ga ik het maar eens proberen. Mijn mini mag veel uren kosten, niet al teveel geld :)
____
Volg mijn ombouw 'http://deminioptimist.tumblr.com'
Stage 1
Stage 1

Door mini-madness, 23 sep 2016 21:20 Link

Vandaag pas tijd gemaakt om te blinderen. Maar wat heb ik me verkeken op de folie van de Action.
Ik dacht, dat doe ik wel even, maar het was toch dunner dan verwacht, waardoor het strak aanbrengen/maken maar niet lukte. :((
Uiteindelijk alles eraf getrokken, want je kunt beter niets erop hebben dan het er gebobbeld en gerimpeld eruit ziet.
Toch maar kijken naar betere kwaliteit (2-laags folie), wat voor een 'doe het zelver' beter te hanteren is.
____
you have to be mad to drive a mini
Stage 2
Stage 2

Door manueld, 24 sep 2016 20:37 Link

Een tip voor de bolling. Leg het folie op de buitenkant verkeerd om. Vervolgens föhn je hem naar de bolling. Vervolgens plak je hem aan de binnenzijde(de bolling komt nu overeen omdat je hem net verkeerd om had. Zo doen de professionals het ook.
____
Op zoek naar een lowbudget mini restauratie project om mee te beginnen als ervaren sleutelaar
Stage 1
Stage 1

Door Tankeman79, 24 jun 2017 14:32 Link

Na lang proberen en ergeren, kwam ik er achter dat ik nog een set brons getinte ruiten had liggen.

Die er in gezet en staat super :D

Dat plakken is niks voor mij in ieder geval.
____
1979 zwarte mini
Bog Standard
Bog Standard