| Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
|
|
|
|
|
||||||
|
JA zal mooi voor je zijn,scheelt ook meteen dat je geen brommerrijbewijs hoeft te halen meer wat wel voor jou leeftijd een klien nadel is is dat puntengebeuren,oke daar valt ook wat over te zeggen over de voor en nadelen ervan maartoch dankzij die idioten die er een zooitje ervan gemaakt hebben zit jij en je leeftijdsgenoten weer vast aan dat punten gedoe.
Zeg hoe is het met de zoektocht naar een mini |
||||||
|
|
|
||||||
|
puntenrijbewijs is niet leeftijdsgebonden....
dat zijn gewoon de eerste paar jaar dat je je rijbewijs hebt. Als je je rijbewijs op je 30e haalt krijg je dat ook.
|
||||||
|
|
|
||||||
|
p.s. Markje
iets meer punten, komma's, spacies en enters gebruiken, graag... snap der af en toe geen hol van, van wat er staan
|
||||||
|
|
|
||||||
|
Veel mensen zeggen inderdaad, laat die jongeren op hun 16e een brommer rijbewijs halen en na 2 jaar ervaring een autorijbewijs.. Mensen denken dan echt niet na, over "Hoeveeel" mensen bij my op school zitten die 16 zijn, rond de 300-400 waarvan maar 20-30 een brommer rijbewijs heeft gehaald. Meeste vinden het te duur of vinden die 2 jaar tot ze 18 zijn gewoon niet veel en wachten wel. Dus dan heeft het rijbijs op 17 jaar meer zin, wie wil er geen 2 jaar wachten en hoefd dan maar 1 jaar tewachten. Iedereen laat die scooter wel staan hoor
|
||||||
|
|
|
||||||
|
@peter....:1!!!,,,,,,.....?,,.---.,,, Zooo hierbij.... de punten en commakit.!:\
|
||||||
|
|
|
||||||
|
@cityking
vroegah was dat nog makkelijker he, scooter rijden. je betaalde dan 35 euro voor een theorie examen en dan kon je rijden als je geslaagd was. als je nu scooter wilt rijden moet je lessen en examen doen. (duurder) Ik heb zelf ook nooit scooter gereden en gewacht tot me 18e en een auto gekocht.
|
||||||
|
|
|
||||||
|
@Carlien
Dat is toch ook veel makkelijker? Tenminste, als mensen tegenwoordig slim nadenken
|
||||||
|
|
|
||||||
|
In mijn tijd was het nog makkelijker...je werd 16 kocht een brommer, verzekeren en gaan met die banaan!
Groetjes, Maurice
|
||||||
|
|
|
||||||
|
Ik heb nieuws over die grijze Mini..
Die Mini heeft een rotte deur, veel roest buiten uit en binnen enzovoorts. Ook banden allemaal versleten, geen accu missen erg veel onderdelen enz. Dus gewoon een auto van de oudijzer bult. Groeten, CityKing
|
||||||
|