Re: Stalling > buiten

Door Texpert, 08 dec 2007 22:57 Link

Momenteel met al die regen en harde wind blijft hij niet 100% droog. Maar ja, om nou ook nog een tent onder de carport te zetten.... :? :?
____
'03 Cooper Chili
Twin-cam eight port
Twin-cam eight port

Door MikeJetBlack, 09 dec 2007 01:35 Link

Wij hebben ook een hoge schutting langs de carport en een poort en ik kan je vertellen dat dat aardig helpt de Woody een droge nachtrust te geven ;)
____
Als ik had gewild dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!
If it ain't broke, fix it till it is!!
T'is altij wè
T'is altij wè

Door Texpert, 09 dec 2007 12:39 Link

Is ook een idee inderdaad. Helaas staat mijn carport voor het huis, en dienen evt gasten eerst de carport te passeren om mijn voordeur te bereiken :x Om daar nu een poort voor te zetten, mwah. Wel makkelijk in tijden van iets te veel collectanten die tijdens etenstijd langskomen :+)
____
'03 Cooper Chili
Twin-cam eight port
Twin-cam eight port

Door Vincent, 09 dec 2007 19:59 Link

Ik heb voor mijn mini Van ook zo`n autohoes gehaald van de halfords, de XS variant.
Deze hoes zit als gegoten om de Van heen, voordeel van deze hoes is dat het een 1 kant robuust materiaal is en aan de binnenkant heel zacht en 2 ventilatiegaten. ik heb hem onder de hoes in een schuur staan zodat vogelpoep en katten de lak niet kunnen vernielen. echter zie ik wel dat het onder de hoes het toch licht vochtig is
____
1310cc, SW5 nokkenas, uitlaatklep 35,6,inlaat 29.5 race,Dubbele klepveren,1.5 Roller Rockers. racen maar!
tuned by miniminded
Sir Issigonis
Sir Issigonis

Door LouisXIV, 10 dec 2007 17:20 Link

Als je de auto met regelmaat blijft gebruiken, en niet binnen kan zetten in een garage o.i.d., heeft zo'n autohoes dan nog een toegevoegde waarde? :? Er blijft nl. toch wel vocht onder zitten begrijp ik...
Stage 1
Stage 1

Door easy2, 10 dec 2007 17:49 Link

Ik denk dat als je s'nachts de hoes om de mini trekt en hem overdag gebruit, dat dit alleen maar beter is voor de mini. Hiervoor wil ik zelf ook nog zo'n hoes hebben. Wel uitkijken dat je een goede hebt, waarmee je geen krassen op je mini maakt.

Het lijkt mij erg slecht om een auto dagen of weken onder zo'n hoes te laten zitten, omdat er inderdaad erg veel vocht onder komt.
Ook denk ik dat als de auto al nat is, dat het geen zin heeft om de hoes er over heen te doen, dan droogt de auto helemaal niet meer.
Twin-cam eight port
Twin-cam eight port

Door saco, 07 jul 2016 19:53 Link

1e ervaring met Stalling in de winter in een kas onder een hoes. 6 maanden in de stalling gestaan. De kas heeft geen grondzeil.

Schimmel. Alleen kleine ontvochtigers in de auto gelegd. Waarschijnlijk te weinig capaciteit.

Schimmel zat op zonneklepjes, hemel, hoedenplank, bovenkant stoelen en riemen. Voor 99% verwijderd door schoon te maken met 1 op 10 met water verdund chloor/bleekmiddel en het bleken gestopt door ruim te sprayen met 1 op 10 met water verdunde schoonmaakazijn.

Voor volgende winter maar vochtvreters aanschaffen, misschien zelfs twee.

Iemand ervaringen met vochtvreters?

info van http://www.red-gull.com/nl/schimmel-verwijderen/
____
Bonkers: 1982 HLE 1000 met tweede motor met carburateur en electronische
puntjes
L'Orsa Minore: 1973 Innocenti Mini Cooper 1300
Grippy: 1969 Austin Morris 850
Stage 3
Stage 3