| Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
|
|
|
|
|
||||||
|
|||||||
|
|
|
||||||
|
ik had/heb er geen probleem mee ..
(je hebt ze wel aan de goede (links-rechts) kant gemonteerd neem ik aan? - ontluchtingsnippels op het hoogste punt .. bij Metro klauwen wil dat nog wel eens verkeerd gaan .. Desnoods kan je ze 'horizontaal' hangen om te ontluchten). succes, Theo van den Bogaard
|
||||||
|
|
|
||||||
|
Wij hebben er wel problemen mee gehad. Alles geprobeert eerst de ene nippel dan de andere of anders om. Uiteindelijk hebben we ze los gehaalt van het fusee, en dan tijdens het ontlucht een beetje draaie met de klauw dat alle lucht er uit kan.(zoals theo al zij) We hebben wel gebruikt gemaakt van een systeem die de olie er in drukt, dus niet door middel van het rem pedaal in stampen. uiteindelijk is het wel gelukt mr blijft vervelend.
|
||||||
|
|
|
||||||
|
goed om te horen dat ik niet de enigste ben
dit weekend ontlucht door de klauwen ook te draaien waardoor er nog wel een extra belletje uit kwam, had ook al een mail gestuurd naar ms of ze schemaische tekening konden sturen met daarin op zn minst de route hoe de gaten door de klauw lopen, denk dat hierin een ontwerp foutje zit mbt ontluchting. vind hem nu zelf nog niet echt top remmen maar dat heeft twee andere oorzaken denk ik: remkracht in de rechtervoet en de kwalliteit van de geleverde remblokken.
|
||||||
|
|
|
||||||
|
Wat voor remblokken heb je nu dan? De standaard remblokken die ik nu heb remmen wel hoor, maar het is toch allemaal wat minder dan ik verwacht had.
|
||||||
|
|
|
||||||
|
|||||||
|
|
|
||||||
|
Hallo,
Ik heb het forum al helemaal afgespeurd maar zit toch nog met wat vragen. Onze mini ( zie showcase) stond origineel op 10" velgen met trommelremmen. Nu hadden we 7" schijven helemaal compleet op de kop getikt. Toendertijd had ik al wat zitten zoeken hier en dit kon zonder al te grote problemen worden omgezet. Kan iemand mij duidelijk vertellen of dit beter remt dan de trommels? Veiligheid gaat bovenop!, Er komt tevens wel een rembekrachtiger tussen. Ik hoop dat iemand ons kan helpen! grt Paul en Nelleke
|
||||||
|
|
|
||||||
|
Met 4 mensen in de auto hard afremmen bergafwaards zal tegenvallen.
Vroeger was het een upgrade dus het zal vast beter zijn dan 4x trommelremmen. Dat 7,5 systemen en 4 pots klauwen beter zijn is een feit. Rem kan altijd beter... (bijna altijd dan!) Maar voor normaal gebruik zal het toch beter zijn dan 4x trommels!
|
||||||
|
|
|
||||||
|
Thanks taekeb,
Ik denk dat we anders toch maar voor de 7.5 gaan) mocht er weer ergens een setje beschikbaar zijn :-) Er komt een trekhaak onder, en vooral als er straks wat achter hangt moeten de remmen 200% zijn.
|
||||||
|
|
|
||||||
|
sorry 7" remt geen haar beter dan trommels!
Daar door zijn ze slechts kort gevoerd en snel vervangen voor de 7.5"
|
||||||
|
|
|
||||||
|
Ik heb beide gehad op dezelfde mini en had toch echt het idee dat het beter remde. Heb nu ook een 7,5 setje liggen, maar nog niet gemonteerd. Ben wel benieuwd hoe dat gaat!
Maar als je ook een aanhanger moet remmen zou ik toch voor wat anders kiezen inderdaad.
|
||||||
|
|
|
||||||
|
ik vond 7" helemaal niks
7.5 remt super meer gevoel dan 8.4
|
||||||
|