Kentekenplaathouders van de club

Kentekenplaathouders van de club

Door rocco, 28 okt 2009 18:10 Link

Vraag aan de club,

Een tijd geleden had ik het voorstel gedaan om in plaats van de sticker op de achterruit, een kentekenplaathouder met MSCN-logo's te gaan distribueren als clubartikel.
Dit kon niet i.v.m. rechten van logo's en tekst etc. en daarom zou het volgende gebeuren:

omdat we het zo’n leuk idee vinden willen we als Mini Seven Club Nederland deze kentekenplaathouder zelf als clubartikel gaan voeren.

Mijn vraag: Weet iemand of dit artikel al beschikbaar is als clubartikel?

Groetjes,

Rocco
Twin-cam eight port
Twin-cam eight port

Re: Kentekenplaathouders van de club

Door Gitty, 28 okt 2009 19:46 Link

Nee, nog niet. Ze zijn nog bezig met de uitwerking van het idee.
Twin-cam eight port
Twin-cam eight port

Twin-cam eight port
Twin-cam eight port

Door Rene, 11 apr 2010 14:25 Link

Alleen jammer dat ze op te halen zijn alszijnde presentje bij een clubdag...
Zoiezo heb ik er niet veel aan met blauwe platen (die zijn kleiner dan de gele GAIK platen)
Hobbybob
Hobbybob

Door minivis, 11 apr 2010 15:04 Link

Het is tenslotte wel een 'presentje', ik kan me voorstellen dat ze dat niet naar iedereen kunnen opsturen i.v.m de kosten.
Twin-cam eight port
Twin-cam eight port

Door Rene, 11 apr 2010 18:59 Link

Uiteraard snap k dat ook wel dat het niet te doen is om dit naar iedereen op te sturen.
Hobbybob
Hobbybob

Door (b)engeltje, 11 apr 2010 19:04 Link

Er zijn meer mensen die een probleem hebben met deze houders. Mensen met een Inno hebben een 4-kante plaat. Ik trouwens ook in het geel, als 1 van de weinige (zo niet de enige) in Nederland.
____
1999 Blauwe Forty voor de deur.
1989-er mijn eigenste mini. In ruste, te wachten op renovatie.

Voormalig bekend als jm_schel
Afbeelding
Babbeltje
Babbeltje

Door Beumert, 11 apr 2010 22:36 Link

Ik kijk nu al uit naar deze houders, heb allemaal verschillende liggen dus twee dezelfde met opdruk van de MSCN zijn zeer welkom.

Voor iedereen die het cadeautje maar niks vindt omdat het niet op de mini past. Elk jaar kan iemand wel niets met het presentje. Vorig jaar de kaarten, lastig voor mensen die niet van spelletjes houden. En de USB-stick van 2 jaar geleden is natuurlijk ook niks voor mensen die nooit achter de computer zitten. :?
Begrijp me goed dat ik hier niemand wil aanvallen maar iets positiever over iets wat je voor niks krijgt zou niet misstaan.
____
Wacht maar totdat ik GROOT ben!
Sir Issigonis
Sir Issigonis

Door Demelza, 12 apr 2010 07:06 Link

Als ik het lees hier gaat het niet zo zeer om het wel of niet leuk zijn van het presentje, maar meer over dat je het moet ophalen. De club heeft zo'n 2000+ leden waarvan er maar max 1000 naar evenementen komen...
____
Demelza a.k.a. "Cantante Mini"
"Thank God for the good 'ol mini" DvdL
"Ik trek misschien wat hard op, maar verder ben ik een heer in het verkeer" JereMini
Moderator
Moderator

Door Inimini, 12 apr 2010 09:49 Link

Ik ben er dolblij mee!
mijn platen gaan ook niet passen, maar we zien wel hoe dat we dit gaan doen, maar erop gaan ze!
____
REDACTIE Seven: Mini Seven Club Nederland

Wicky: 1979'er Clubman Estate - Almond Green Traveller ombouw MK3 1300 met traveller aanhanger.
Ik weet wel, dat je begrijpt, wat jij denkt, dat ik geschreven heb.
Ik weet niet of je beseft, dat wat jij leest, niet is wat ik bedoelde.
Smalltalk
Smalltalk

Door Eelke, 12 apr 2010 09:55 Link

Als ik het lees hier gaat het niet zo zeer om het wel of niet leuk zijn van het presentje, maar meer over dat je het moet ophalen. De club heeft zo'n 2000+ leden waarvan er maar max 1000 naar evenementen komen...

Volgens mij zag ik maar 1 persoon die dat aangaf, en die gaf zelfs ook nog aan dat hij het wel begreep :) Het is namelijk ook heel simpel; om het te laten opsturen zou gewoon te duur zijn geweest en dan zou het een heel ander cadeautje zijn geweest.

Overigens, dat mensen normaal gesproken niet naar evenementen komen wil natuurlijk niet zeggen dat ze ook niet kunnen komen ;) En wie weet, komen ze erachter dat ze het heel leuk vinden en komen ze vaker.
____
Eelke Blok, You've just been Blok'ed
Ex-webmaster, achter de schermen bied ik wel eens een helpende hand.
1991 Cooper 1300 Diamond White (gerestaureerd)
"Small cars need big attitudes" -- EB
Volg mij op twitter
You've just been Blok'ed
You've just been Blok'ed

Door Rene, 12 apr 2010 16:09 Link

Eelke schreef:

Volgens mij zag ik maar 1 persoon die dat aangaf, en die gaf zelfs ook nog aan dat hij het wel begreep :)

Dank Eelke.

@ Beumert: Je kan het ook TE negatief zien, of iig op een andere manier dan ik het bedoel(wat Eelke overigens WEL zo leest...)

Ik zat er toch al aan te denken de 25 april weer eens te komen kijken alleen niet met de Mini helaas. Kan ik ze gelijk mooi meenemen voor een mooi plekje in de garage.
Nadeel is dat ik mn clubpas kwijt ben en die moet je wel overleggen... :'(
Hobbybob
Hobbybob

Door BadBert, 12 apr 2010 16:19 Link

Ik vinnut helemaal geweldig :P

Achter heb ik nu een chrome, maar voor plastic.
Als het er 1 is, gaat die dus op de mini, zijn het er 2, gaat er 1 op de Corsa :P hahahah
____
Groene 97er MPI - "Yoshi"
Wauwelaar
Wauwelaar

Door Tincu, 12 apr 2010 16:34 Link

Rene schreef:Nadeel is dat ik mn clubpas kwijt ben en die moet je wel overleggen... :'(

Ik zou het als alternatief proberen met de enveloppe waar de Seven in zit ;) (staan ook al je gegevens op)
____
Bertina
NML-er
Moderator
Moderator

Door rocco, 12 apr 2010 17:00 Link

BadBert schreef:Als het er 1 is, gaat die dus op de mini, zijn het er 2, gaat er 1 op de Corsa :P hahahah

Ik rij er alweer een maand mee rond en ik kreeg er twee, dus daar zou ik maar vanuit gaan.

Echter, heb ik er maar een op de mini zitten namelijk alleen van achteren omdat het voor haast niet te bevestigen is.
Twin-cam eight port
Twin-cam eight port