afzwaaier

Door wim fournier, 24 dec 2015 14:59 Link

Vroeger, toen jonge mannen nog een opkomstplicht voor militaire dienst hadden- kregen ze ook schietoefeningen.
Als je een hoge score haalde mocht je een extra weekend naar huis!
Nu was het zo, dat je je score kon verbeteren door een 'afzwaaier' te melden.
De baan van een kogel kan beïnvloed worden door zijwind. Als een zijwind plots optreedt zou het je resultaat -ten onrechte- negatief kunnen beïnvloeden. Dus, mocht je een afzwaaier melden. Een kogel die niet doeltreffend afgeschoten was.

Ik meld nu dus een 'afzwaaier'. Ik ben lid geworden van de MSCN met de bedoeling om in de club wat te betekenen. Daarom heb ik me ook als adspirant bestuurslid gemeld. Maar na een half jaartje heb ik dat opgegeven. Het bleek dat ik toch te eigenzinnige ideeën had die in het bestuur geen weerklank vonden. In dit forum heb je kunnen lezen wat mijn bedoelingen waren.
Het is me duidelijk dat ik in deze club niet thuishoor. Mijn lidmaatschap heb ik dan ook opgegeven. Dit is mijn laatste bericht.
Het gaat jullie allen wel!
____
kennis en vaardigheid beklijft door ze te delen
Twin-cam eight port
Twin-cam eight port

Re: afzwaaier

Door XXLman, 24 dec 2015 15:58 Link

Wim!

Wat jammer! met jou opstappen gaat er voor de club een enthousiaste en behulpzame bron verloren. We hebben een aantal keren persoonlijk contact gehad en ik heb zelfs boontjes bij je mogen eten. Ik zal dit niet vergeten.
Maar ja, wanneer je je ei niet kwijt kan in deze club, begrijp ik je beslissing.
Bedankt voor al je kennis en inzet voor de club en de leden!
Ik hoop je nog eens tegen te komen :)
Fijne feestdagen en het ga je goed.
Peter
____
Peter - XXLman
SPI Balmoral '95
MK2 1000 1968 meerjaren plan
Zie mijn blog: http://www.xxl-classic-mini.blogspot.nl
Stage 3
Stage 3

Door JosCM, 24 dec 2015 18:12 Link

Hier kijk ik van op.
Je antwoorden zijn altijd de meest duidelijke op het forum ( zeker techniek )

Misschien iets te hard van stapel gelopen binnen de club ? Gewoontes en regels van zo'n lang bestaande club verander je niet zomaar.

Je kan toch ook alleen op het forum actief blijven ? Een hoop gebruikers zitten nu al op je antwoorden te wachten.

Iig. bedankt voor je kennis en het ga je goed !
____
Mini 1000 Jet Black 1988 ( met 1275 ) Droppie
Mini 1275 Rood/zwart 1991 (carb)
MINI Countryman Cooper, Cosmic Blue, steptronic
It's my Mini & I ♥ it
Twin-cam eight port
Twin-cam eight port

Door Rien67, 24 dec 2015 21:28 Link

Dit is zeker jammer. Er gaat nu een bron van gedegen kennis verloren wat een groot gemis gaat worden. Misschien toch wel een optie om op het forum actief te blijven? De leden zijn het bestuur niet.
Stage 3
Stage 3

Door Red Flame, 27 dec 2015 11:20 Link

Erg jammer wim....

Goede bedoelingen heb en had je zeker, je bijdrage hier op het forum wordt gemist...

Veel succes!!!
____
Ooit was ik Red Flame, toen Bart en nu weer Red Flame...

BAZINGA!
Stempelaar
Stempelaar