Wat moet er op??

Re: Wat moet er op??

Door mini7benno, 29 aug 2005 18:07 Link

dat met die kleuren kan je wel eens gelijk in hebben ja, al heb ik ze toch echt in de drie nieuwe kleuren gezien in "real life"
Zodra hij van vakantie terug is kom ik erop terug

ciao
Stage 3
Stage 3

Door Eelke, 29 aug 2005 21:42 Link

Natuurlijk, hoe dacht je dat ze aan die persfoto's kwamen? Er bestaan natuurlijk al minstens 1 exemplaar van elke SE, waarschijnlijk meer. Ook worden er al eerder demonstratie-exemplaren voor de dealers gebouwd. Maar voor gewone bestellingen weet ik niet beter dat ze in oktober met de nieuwe kleuren beginnen.
____
Eelke Blok, You've just been Blok'ed
Ex-webmaster, achter de schermen bied ik wel eens een helpende hand.
1991 Cooper 1300 Diamond White (gerestaureerd)
"Small cars need big attitudes" -- EB
Volg mij op twitter
You've just been Blok'ed
You've just been Blok'ed

Door prutser, 30 aug 2005 07:50 Link

Je kan ook uitwijken naar Belgie.... daar staan al PL in de showroom.... en ook al twee weken voor de offieciele release in NL de nieuwe LEON. :D
King Prutz
King Prutz

Door mini7benno, 01 sep 2005 19:13 Link

volgende week vrijdag even Leon snuffelen in Delft "Off topic"
Stage 3
Stage 3

Door Zijlboot, 02 sep 2005 15:38 Link

Wat is dat? een MINI leon cupra S?
Stage 1
Stage 1

Stage 3
Stage 3

Door mini7benno, 14 sep 2005 17:29 Link

mini7benno schreef:dat met die kleuren kan je wel eens gelijk in hebben ja, al heb ik ze toch echt in de drie nieuwe kleuren gezien in "real life"
Zodra hij van vakantie terug is kom ik erop terug

ciao

Park Lane van Herbie wordt geleverd laatste week oktober, cosmos black, meegespoten spiegelkappen, geen striping en geen zilver dak.
Stage 3
Stage 3

Door prutser, 28 sep 2005 11:55 Link

Ik heb trouwens ondertussen een C4 als lease auto gekregen.... dit gezien deze overkompleet was binnen het wagenpark..... en je dan verplicht bent deze te nemen als auto....

Ik ben er eerst twee weken ziek van geweest, en nu begin ik er aan te wennen. Een groot pluspunt van de C4.... verdomd comfi!!! O:)
King Prutz
King Prutz

Door Bijou, 28 sep 2005 11:59 Link

Idd, een vriend van me heeft er ook eentje en dat rijdt idd super en is echt rijkelijk comfortable!
____
Ceci n'est pas une voiture, c'est un MINI!! ..wordt lid van je regio-huiskamer!!
Vulcanus
Vulcanus

Door prutser, 28 sep 2005 12:02 Link

En dan nog eens al die opties.... meedraaiende lampen, maximum snelheids instelling, gescheiden climat control, JBL sound systeempje, blue tooth telefoon aansluiting ( heb ook een GSM van de zaak, echter geen blue tooth erop ), en veel knopjes op het stuur... ander pluspunt is het ophanghaakje voor de dames tassen.... :+)
King Prutz
King Prutz

Door Bijou, 28 sep 2005 12:06 Link

Mijn vriend is er ook uiterst tevreden mee, hij werkt dan misschien wel in de ICT, maar ook hij moet er elke maand een paar honderd euro voor aftrekken van zijn loon!
____
Ceci n'est pas une voiture, c'est un MINI!! ..wordt lid van je regio-huiskamer!!
Vulcanus
Vulcanus

Door Racing Green, 28 sep 2005 12:15 Link

prutser schreef:Je kan ook uitwijken naar Belgie.... daar staan al PL in de showroom.... en ook al twee weken voor de offieciele release in NL de nieuwe LEON. :D

Ik ben wezen kijken en m'n hart sloeg toch nog altijd sneller bij de Altea dan bij de Leon2. Maar dit heeft geen bal meer te maken met welke opties de beste keuze zijn op een MINI2 ;).
Bartman
Bartman

Door prutser, 28 sep 2005 12:20 Link

Ja die bijtelling is idd minder. Al moet je het wel zo zien dat je voor dat geld zelf niet zo'n auto kan rijden. Het voordeel is wel dat de tankpas voor Europa geld, en de vakanties geen discussie voor declaraties heeft bij mij. Net als TOL en Vignetten kunnen allemaal met die pas worden betaald.
King Prutz
King Prutz