Nieuwe Mini Cooper huren

Nieuwe Mini Cooper huren

Door Eelke, 19 feb 2003 13:20 Link

N.a.v. het andere topic, dat stiekem niet over een nieuwe Mini ging, zoals ik dacht, even het volgende.

Je kunt ondermeer hier een nieuwe Mini huren (twee verschillende vestigingen van dezelfde verhuurder):
http://www.autorent.nl/website/tarieven ... 1&pro_id=1
http://www.autorent.nl/website/tarieven ... 1&pro_id=1

Wie meer adressen weet, laat maar weten.
____
Eelke Blok, You've just been Blok'ed
Ex-webmaster, achter de schermen bied ik wel eens een helpende hand.
1991 Cooper 1300 Diamond White (gerestaureerd)
"Small cars need big attitudes" -- EB
Volg mij op twitter
You've just been Blok'ed
You've just been Blok'ed

Re: Nieuwe Mini Cooper huren

Door jivecar, 19 feb 2003 13:37 Link

Bij de BMW dealer natuurlijk ;)
Erg goedkoop; en met wat aandringen zul je zelfs een Cooper S kunnen meekrijgen (voor de prijs van een cooper / one).

De prijs is in 2003 aanzienelijk goedkoper geworden: 22,68 euro per dag incl 100 km vrij. Meer kilometers overigens tegen schappelijke prijs.
Stage 3
Stage 3

Door Eelke, 19 feb 2003 14:35 Link

Kan dat? Nou, da's mooi om te weten, dan.
____
Volg mij op twitter
You've just been Blok'ed
You've just been Blok'ed

Door CMN, 19 feb 2003 15:12 Link

Ik heb gelijk een mailtje gestuurd naar bmw en mini. Ben benieuwd wat je allemaal kan huren en wat 't kost. Zal het zo snel mogelijk laten weten.
:D
Stage 2
Stage 2

Door jivecar, 19 feb 2003 16:52 Link

CMN schreef:Ik heb gelijk een mailtje gestuurd naar bmw en mini. Ben benieuwd wat je allemaal kan huren en wat 't kost. Zal het zo snel mogelijk laten weten.
:D

Van MINI tot de BMW's (Z3, 3,5,7) En wellicht vanaf april ook de Z4. Overigens is alleen de MINI leuk.

De Z3 kost (uit m'n hoofd) iets van in de 70 euro per dag. Maar dan heb je wel een leuke cabrio onder je achterste :P

Overigens moet je ook op www.bmw.nl meer info kunnen vinden, onder de noemer bmw rent.

Update, de tarieven:
3-serie 70,00 0,15
5-serie 115,00 0,20
7-serie 225,00 0,70
Z3/Z4 85,00 0,15
De z3 is dus toch iets duurder.......helaas :(
Stage 3
Stage 3

Door Eelke, 19 feb 2003 17:01 Link

Ehm... En waar is de Mini nou? BMW's huren is wel leuk (nou ja...), maar het ging over de Mini en die zie ik nergens terug.
____
Volg mij op twitter
You've just been Blok'ed
You've just been Blok'ed

Door jivecar, 19 feb 2003 19:22 Link

Eelke schreef:Ehm... En waar is de Mini nou? BMW's huren is wel leuk (nou ja...), maar het ging over de Mini en die zie ik nergens terug.

Oeps sorry; bij mijn dealer staat de MINI in ieder geval WEL vermeld.

Maar goed over de prijs van 22,68 ben ik redelijk zeker; km kosten zullen wel iets van rond de 0,15 liggen (meer km.) kan de factuur wel ff zoeken van de huur Mini die ik heb gehuurd in 2001.

Dat ding (en "hij" rijdt nog steeds) heeft zowel mij als een vriend aan de Mini verslaafd gemaakt :+)
Stage 3
Stage 3

Door CMN, 20 feb 2003 18:58 Link

Ik kon niet terecht bij mijn dealer in Den Haag voor het huren van een MINI. Zij hebben mij doorverwezen naar Hertz/Avis/Europcar of Budget Rent. Niet leuk, want die hebben natuurlijk geen Cooper S.
Stage 2
Stage 2

Door Mini Martin, 20 feb 2003 19:15 Link

CMN schreef:Ik kon niet terecht bij mijn dealer in Den Haag voor het huren van een MINI. Zij hebben mij doorverwezen naar Hertz/Avis/Europcar of Budget Rent. Niet leuk, want die hebben natuurlijk geen Cooper S.

Het zou zo wezen dat je bij Europcar de MINI One kan huren voor een bedrag van 46 euro p/d en onbeperkt aantal kilometers.
Wij geinformeerd daar, hebben ze geen MINI :?
Schijnt een actie van vorig jaar te wezen. :(
Rugrat
Rugrat

Door jivecar, 20 feb 2003 19:16 Link

Van MINI dordrecht, MINI Tilburg en MINI Breda (laatste 2 = zelfde eigenaar) weet ik dat ze ze wel verhuren.

MINI dordrecht zou gestopt kunnen zijn; 3 weken geleden was ik voor het laatst bij mijn dealer in Breda en toen zag ik dat de MINI nog steeds onder het kopje "rent" stond vermeld....

Oude nota niet meer kunnen vinden; alleen het totaalbedrag, maar daar heb je niet veel aan..... is nu stukken goedkoper dat wel!
Stage 3
Stage 3

Door Riesenhorst, 23 jun 2004 22:52 Link

Heeft er nog iemand tips om vandaag de dag een New Mini te huren?? Ik kan er nergens één vinden. Bij voorkeur in de omgeving van Brabant (BMW Tilburg helaas niet..). Worden ze misschien niet standaard in de assortiment op de website opgenomen, maar alleen ingezet voor speciale wensen???
____
Mini Cooper 1.3i MPI Volcano '97
Mini 1000 Ebony '79
Stage 2
Stage 2

Door Racing Green, 23 jun 2004 23:18 Link

jivecar schreef:met wat aandringen zul je zelfs een Cooper S kunnen meekrijgen (voor de prijs van een cooper / one): 22,68 euro per dag incl 100 km vrij. Meer kilometers overigens tegen schappelijke prijs.

Wauw daar ga ik zeker achteraan, 'k heb ooit het genoegen gehad een uurtje met een S te rijden en dat smaakte naar meer. In België is de one en cooper te huur bij Valco (49 euro/dag), maar ik zie dat je al genoeg alternatieven hebt op de Nederlandse markt..
Bartman
Bartman

Door Riesenhorst, 24 jun 2004 07:08 Link

He Racing Green, mocht je er een gevonden hebben, laat het me even weten dan!!! Ik kan er nergens een vinden om te huren namelijk! Het leek mij ook wel leuk om eens een dagje de nieuwe te proberen...
____
Mini Cooper 1.3i MPI Volcano '97
Mini 1000 Ebony '79
Stage 2
Stage 2

Door Thijmen, 24 jun 2004 08:30 Link

Is het toevallig niet zo bij BMW dat je er alleen in kan huren als je eigen auto in onderhoud cq. reparatie is?? Ik dacht namelijk dat dat welzo was bij de BMW waar ik stage loop maar weet het niet zeker!! ciao
Twin-cam eight port
Twin-cam eight port

Door Eelke, 24 jun 2004 10:38 Link

Bijou: gewoon een proefrit regelen. Mag je hem welliswaar niet een hele dag houden, maar voldoende om het idee een beetje te krijgen. Je doet gewoon net of je een leaseauto van je baas mag uitzoeken O:) (Heb ik de eerste keer ook gedaan, de tweede keer was het omdat ik er echt over dacht om er 1 te kopen). Tip: kijk of je er 1 kan vinden met het "sportieve" onderstel uit het Chili-pakket (Cooper). Dan heb je nog wat meer het klassieke Mini-gevoel.
____
Volg mij op twitter
You've just been Blok'ed
You've just been Blok'ed