Kleurcode Chilli Red Uni / Solar Red

Re: Kleurcode Chilli Red Uni / Solar Red

Door Fair Arie, 09 jul 2006 20:35 Link

mini7benno schreef:
Fair Arie schreef:Je kan natuurlijk ook een groen dak nemen :? In Engeland rijdt iemand rond met haar "appeltje" in deze kleurcombinatie.

Ja, hebben we die niet gezien op het INMM vorig jaar in Lommel? Chili red met appeltjes groen dak. Walgelijke kombinatie, maar wel opvallend!
Durf het maar eens.

Zou heel goed kunnen, ik heb haar in Misano gezien en ik begreep van de mensen van MMC dat zij inderdaad ook op het INMM geweest was. De MINI heet ook niet voor niks "Apple". Gezien de kleur een toepasselijke naam. :r

De officiele kleurcode van Solar Red is A47. Maar dat heeft Sjoerd volgens mij al op het MINI2.NL forum gelezen.
Edit: en Arjan heeft het hierboven ook gepost.
Laatst bijgewerkt door Fair Arie op 09 jul 2006 20:46, in totaal 1 keer bewerkt
____
Mini, mini, MINI, wat maakt het uit. Niet zeuren maar rijden. :D
Stage 2
Stage 2

Door Fair Arie, 09 jul 2006 20:45 Link

Sjoerd schreef:In de folders van BMW staan hele mooie foto's van de Solar Red Seven. Wat ik alleen niet snap is dat ie niet leverbaar is met een zwart dak. Overal zwarte accenten op dat ding, maar geen zwart dak? :?

Ze willen geen concessie doen aan de speciale uitvoering. Afwijken van de speciale uitvoeringen was sws minimaal en andere kleuren waren bijna niet mogelijk. Voor een zwart dak moet het dak apart gespoten worden, per definitie is de kleur van het dak gelijk aan de kleur van de carrosserie. Maar het gekke is dat in het begin de "gewone" uitvoeringen ook niet allemaal leverbaar waren met dak in carrossie kleur (als ik me niet vergis was dat alleen bij de One mogelijk).
____
Mini, mini, MINI, wat maakt het uit. Niet zeuren maar rijden. :D
Stage 2
Stage 2

Door willibrord, 19 jul 2006 00:02 Link

Leuk, oude Mini's in Nieuwe Mini-kleuren Ik heb al een keer een Mini gezien in het new mini-yellow. Kon ie prima hebben.
Stage 3
Stage 3

Door Sjoerd, 19 jul 2006 11:44 Link

idd, het lijkt me ook dat het prima kan.

het wordt Solar Red heb ik besloten :D
____
1981 1000E
NULLA TENACI INVIA EST VIA

- Member of the 10" appreciation society -
Twin-cam eight port
Twin-cam eight port

Door Arjan, 24 jul 2006 12:54 Link

@ Sjoerd: mooie keuze!

Laat je ons wel even zien hoe het er uitziet als het klaar is? Lijkt me echt mega-gaaf! :P
____
www.NewMINIclub.nl "Just4Fun"
Stage 2
Stage 2

Door Sjoerd, 26 jul 2006 10:42 Link

Tuurlijk, ik zal een uitgebreide fotosessie maken van de mini als ie in kleur is :P

kga vandaag maar eens wat prijzen opvragen bij de verschillende spuiters hier in de buurt.. :x Tzal wel weer tegenvallen |:(
____
1981 1000E
NULLA TENACI INVIA EST VIA

- Member of the 10" appreciation society -
Twin-cam eight port
Twin-cam eight port

Stage 2
Stage 2