Navigatiesysteem Mini

Navigatiesysteem Mini

Door zwartecooper, 29 mrt 2004 16:47 Link

Hey mensen!!

Ik heb dit weekend mn zwarte cooper opgehaald bij de dealer. Er zit een navigatiesysteem in, erg cool... Heeft iemand ervaringen met het gebruik ervan? en wat kosten de updates van de dvd?

Mzl! 8)
____
leasemini's zijn ook oke!
Bog Standard
Bog Standard

Re: Navigatiesysteem Mini

Door thijs van oorschot, 29 mrt 2004 18:23 Link

ik heb wel eens met zo'n ding de weg gezocht, had alleen de pech dat de straat voor de straat waar ik moest zijn opengebroken lag....dan krijgt ie het moeilijk voor elkaar om een fatsoenlijke omleiding te zoeken, maar ze kunnen wel handig zijn maar ik geef er m'n geld niet aan uit.
____
flame red '89, apk geldig tot 18 juni 2005 ......YES!!!!
Stage 3
Stage 3

Door Inimini, 29 mrt 2004 18:54 Link

IDEAAL!!!! Ik zou het eigenlijk niet meer zonder kunnen, maar in alle auto's die we hebben heeft er maar 1 navigatie, die nemen we dan ook als we ergens heen gaan waar we dus nog nooit geweest zijn. Bij mini-ritten heb ik een navigator bij me, die niet altijd even vriendelijk reageert en het ook niet altijd weet... ;) (Sorry Mr. Woody, is een geintje)Maar die updates, kosten nogal wat hoor. Wij krijgen ze gelukkig van de dealer himself (Blaupunkt) zijn dan wel door hem gecopieerd, maar iedere cd wordt ieder jaar door hem opnieuw afgegeven. Geschikte vent dus! We hebben ze van heel europa... Als je ze legaal moet kopen dan kosten ze ongeveer 160 euro, dus das nogal wat en dan alleen van Nederland, dus als je ook nog Duitsland wil, of Frankrijk :o
____
REDACTIE Seven: Mini Seven Club Nederland

Wicky: 1979'er Clubman Estate - Almond Green Traveller ombouw MK3 1300 met traveller aanhanger.
Ik weet wel, dat je begrijpt, wat jij denkt, dat ik geschreven heb.
Ik weet niet of je beseft, dat wat jij leest, niet is wat ik bedoelde.
Smalltalk
Smalltalk

Door Eelke, 29 mrt 2004 22:06 Link

Hebben jullie een nieuwe Mini dan, Inimini? ;)
____
Eelke Blok, You've just been Blok'ed
Ex-webmaster, achter de schermen bied ik wel eens een helpende hand.
1991 Cooper 1300 Diamond White (gerestaureerd)
"Small cars need big attitudes" -- EB
Volg mij op twitter
You've just been Blok'ed
You've just been Blok'ed

Door Inimini, 29 mrt 2004 22:09 Link

Nee een Volvo Cross Country met Navi!
____

Wicky: 1979'er Clubman Estate - Almond Green Traveller ombouw MK3 1300 met traveller aanhanger.
Smalltalk
Smalltalk

Door minivan, 29 mrt 2004 22:12 Link

dat is geen mini,
dat is een tank.
____
10 JAAR GO 4 IT
Na 10 jaar Go4It is het goed geweest.
bedankt voor de vele mooie momenten.
Twin-cam eight port
Twin-cam eight port

Door Inimini, 29 mrt 2004 22:12 Link

Ja maar de 1e vraag was meer een algemene navigatievraag dus vandaar ;)
____

Smalltalk
Smalltalk

Door Eelke, 29 mrt 2004 22:16 Link

Ik dacht dat het een vraag was naar ervaring met het navigatiesysteem van de Mini, maar ik kan me natuurlijk vergissen.
____
Volg mij op twitter
You've just been Blok'ed
You've just been Blok'ed

Door Inimini, 29 mrt 2004 22:18 Link

Het ging toch over ervaring van navi en over de kosten van de updates? Nou dat is altijd hetzelfde hoor, bij iedere navi dacht ik zo, maar eh ik ga naar bed dan kijk ik er morgen vast anders tegenaan (misschien ook niet)
____

Smalltalk
Smalltalk

Door zwartecooper, 29 mrt 2004 23:18 Link

Ehm menseuuuh!! ik vroeg idd naar het navigatiesysteem, en de updates! dus die dingen zijn gewoon te kopieren? enne... weet je misschien ook of het ding ook als dvd speler te gebruiken is? zou leuk zijn, we gaan deze zomer met de mini naar frankrijk toe, en dan zou het gemakkelijk zijn om tussendoor een filmpje te kijken. (ook al is dat illegaal!!) Ik ben zo blij met die Mini, vanavond naar Eindhoven gereden vanuit Nijmgen, en ik werd ingehaald door een Porsche 911 die zijn duim opstak! haha! lacheh!! We hebben een tijdje om elkaar "heengedanst" en toen moest ik een andere afslag hebben. Hij knipperde zelfs! Geinig de reacties die je opwekt met zo'n auto! >:)
____
Bog Standard
Bog Standard

Door Eelke, 30 mrt 2004 09:00 Link

Moet je eens een klassieke Mini proberen :) Hoewel je dan wel reacties krijgt van een iets ander publiek, gok ik. Maar goed, we hadden het over navigatiesystemen.

Het gebruiksgemak, misschien het al dan niet mogelijk zijn van kopieren (CDs zijn vaak wel te kopieren, al moet het bitje voor bitje, maar of dat met DVDs ook altijd lukt durf ik niet te zeggen), prijs van updates, etc. lijkt me toch per systeem verschillend. Ballpark-figures zullen wel ongeveer gelijk zijn, dat het zo makkelijk is dat je geen kaart hoeft te pakken is ook overal wel hetzelfde, maar de specifieke zaken, daar gaat het toch om, of niet? Anders moet je ook eens kijken op www.mini2.nl, daar is veel new Mini kennis aanwezig.
____
Volg mij op twitter
You've just been Blok'ed
You've just been Blok'ed

Door MajorQuick, 30 mrt 2004 13:27 Link

Zelf ben ik een TomTom-gebruiker. Die kan je tegenwoordig, behalve voor PocketPC, ook voor Palm OS en zelfs Symbian verkrijgen. Behalve dat het een wat goedkopere oplossing is, is het ook een veelzijdiger oplossing omdat je naast navigatie er ontelbare andere dingen mee kan doen (met je PDA dus). Voorbeelden? MP3's luisteren, films kijken, agenda/adresboek/todolist, bellen (sommigen), internetten, afstandsbediening, woordenboeken/encyclopediën, e-book reader, Word/Excel/Powerpoint maken/wijzigen/raadplegen, etc, etc. Mijn collectie bestaat uit een Palm Tungsten T2, een HP iPaq 2215 en een Qtek 2020. Met een stuk of wat accessoires heb je een compleet kantoor in je zak zitten!
____
Solid Gold MINI Cooper Chili en Dark Silver MINI Cooper S Chili. Jammie...
Stage 1
Stage 1

Door Inimini, 30 mrt 2004 15:58 Link

helaas kan op onze blaupunkt geen dvd worden gekeken, dat mag ook niet voorin toch? We hebben best een groot kleurenscherm en ja cd-s kunnen worden gekopieerd. Nu hoorde ik laatst ook weer dat mini patent heeft op zijn eigen inbouwsystemen, dus het lijkt me toch handig als je eens navraag doet bij je dealer...
____

Smalltalk
Smalltalk

Door Eelke, 30 mrt 2004 17:08 Link

Lieve mensen, ik had gehoopt dat de hint een beetje duidelijk was, maar kennelijk niet. Er wordt gevraagd naar ervaring met en updates van het navigatiesysteem dat geleverd wordt op de nieuwe Mini. Dus laten we het on-topic houden. Er zijn genoeg andere topics over navigatiesystemen in het algemeen.
____
Volg mij op twitter
You've just been Blok'ed
You've just been Blok'ed

Door zwartecooper, 31 mrt 2004 21:21 Link

hey daar ben ik weer. Wat een coole bak is het toch. Ik heb m nu 5 dagen, en word steeds verliefder op dat bakkie. ;-) Nog even over het navi-systeem. Heeft iemand een dvd van europa die ik kan kopieren (zou makkelijk zijn als je in de buurt van nijmegen woont) of weet iemand een dealer die die dingen tegen een schappelijke prijs aanbiedt? laat ff weten svp. Voor alle duidelijkheid: het gaat om het af-fabriek systeem van BMW)

PS: voor alle mensen die me gaan vertellen dat dat illegaal is: hey, i'm no O:) (anders had ik wel een witte cooper besteld!)

Ciao!
Chiel
____
Bog Standard
Bog Standard