| Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
|
|
|
|
|
||||||
|
||||||
|
|
|
||||||
|
ge-wel-dig!!!
|
||||||
|
|
|
||||||
|
Wow zeg!
Denk je dat je je auto meot inruilen zo rond de 100.000km. Niet dus! Net ingereden! Briljant! Gefeliciteerd!!
|
||||||
|
|
|
||||||
|
was gister op de radio, een volvo die de 1.000.000 km had aangetikt, had al enkele keren de uitlaat moeten vervangen en de versnellingsbak op 850.000
werd wel vermeldt dat de auto aan het verslijten was en aan vervanging toe was (roestvorming)ik ben al blij als mijn mini 1/10 haalt van die kilometers zonder grote problemen
|
||||||
|
|
|
||||||
|
Dan heeft mijn motortje nog een hoop te gaan met ongeveer 150.000 op de teller zonder revisie ('geen' olieverbruik).
Dit zal wel een diesel zijn?
|
||||||
|
|
|
||||||
|
Heel netjes Bart!
mijn oude astra had 3 ton en dat vond ik al heel wat. doet me een beetje denken aan dit verhaal hopelijk nog vele fijne KM's in den Volvo
|
||||||
|
|
|
||||||
|
dennisvdh schreef: Dit zal wel een diesel zijn? Nee hoor, LPG! Incl. starten op LPG want op benzine loopt hij niet lekker (carb is totaal versleten). En ik denk dat de motor nog prima ettelijke 100000km's mee kan, maar de body niet... Mijn Mini van 1975 heeft overigens rond de 350000km gelopen (met 4 verschillende motoren dat wel) voordat hij werd afgekeurd op te veel roest
|
||||||
|
|
|
||||||
|
Bij 'Markt' staat een mini aangeboden met 1.013.955 KM
. Dan moet de Volvo nog even .
|
||||||
|
|
|
||||||
|
netje Bart..de Opel Astra station van mijn oom van 1993 staat nu op 492.000 bij 5 ton gaat hij weg zegtie..
de problemen beginnen nu wel zegnaar Jaapio
|
||||||
|
|
|
||||||
|
@ Mini4ever: jaja 500.000 km. maar in Utrecht zag ik dat je er een hele kofferruimte aan reserve-onderdelen in meezeult, zo kan ik het ook
|
||||||
|
|
|
||||||
|
Er zitten inderdaad al Mini onderdelen op de Volvo gemonteerd om hem rijdend te houden
|
||||||
|