Gespot-flyers

Re: Gespot-flyers

Door Demelza, 07 dec 2004 14:52 Link

Hmm... De gedachte van mij was om 1 flyer op m'n ruit te vinden op een onverwacht moment... :?
____
Demelza a.k.a. "Cantante Mini"
"Thank God for the good 'ol mini" DvdL
"Ik trek misschien wat hard op, maar verder ben ik een heer in het verkeer" JereMini
Moderator
Moderator

Door Eelke, 07 dec 2004 15:07 Link

Lezen jullie dan nooit de FAQ?

FAQ Gespot schreef:Hee, ik heb heel veel Mini's gespot, namelijk bij een Mini-rit. Die mogen wel allemaal in 1 post heh?
Nou, nee... Eigenlijk mag je dan gewoon helemaal geen topic in gespot posten. Zo'n topic is namelijk niet echt het idee achter gespot. Het loopt al gauw uit op een topic over de rit (waarschijnlijk al in jouw eerste post, want ik neem aan dat je gaat zeggen hoe leuk de rit was, en geen kenmerken kunt opnoemen van al die Mini's die je gezien hebt), en daar hebben we een andere rubriek voor, nl. "Evenementen Algemeen". Je bent ook echt niet de eerste die dit geintje bedenkt hoor ;) Een uitzondering zou zijn als je de moeite hebt genomen om bij een evenement gespot-flyers uit te delen (zie volgende punt - het spreekt vanzelf dat als iemand anders toevallig hetzelfde idee had gehad je dan geen tweede flyer op een auto legt). Zet er dan wel even een link bij naar het topic over het betreffende evenement.

(Nadruk door mij aangebracht).
____
Eelke Blok, You've just been Blok'ed
Ex-webmaster, achter de schermen bied ik wel eens een helpende hand.
1991 Cooper 1300 Diamond White (gerestaureerd)
"Small cars need big attitudes" -- EB
Volg mij op twitter
You've just been Blok'ed
You've just been Blok'ed

Door Elvira, 07 dec 2004 15:22 Link

lezen we wel hoor, is ook logisch en was meer als een geintje bedoeld voor Demelza :)
____
happiness is Mini shaped
Stage 3
Stage 3

Door RHR, 07 dec 2004 16:47 Link

En als we ons daar niet aan houden worden we allemaal geband ofzo ;)
____
RedHotRik / @rikmertens
Uitzetter sLingerrit
'89 Red Hot
'78 1000 Cooper
'87 Retro look

'02 Silk Green Cooper
Cooper S
Cooper S

Door Eelke, 07 dec 2004 17:44 Link

Nee, dan worden jullie uit de uitslag van de rit geschrapt wegens vervuilen van de startlocatie >:)
Elvira schreef:lezen we wel hoor, is ook logisch en was meer als een geintje bedoeld voor Demelza :)

Zo serieus was mijn reactie ook niet bedoeld hoor. Als je echt vooraf de FAQ erop na had geslagen had je geweten dat ik deze entry pas vandaag heb toegevoegd ;)
____
Volg mij op twitter
You've just been Blok'ed
You've just been Blok'ed

Door Minimaxx, 07 dec 2004 21:07 Link

ik ga ze ook uitprinten. maar dan wel aan de achterkant(of voorkant, is maar hoe je het bekijkt) van onze minilife-lelystad flyers. zo sla je 2 vliegen in een klap. Trouwens goed ff gezegd te hebben van die inkjet. had ik eigenlijk nog helemaal niet aan gedacht. Dus bij deze excuses aan degenen die ik met nat weer heb geflyerd:P

greetzzzzzzzz
____
Pu(ni)shing da Mini to da Maxx
Twin-cam eight port
Twin-cam eight port

Door Eelke, 08 dec 2004 10:53 Link

Daar moet je echt mee oppassen, hoor. Mijn vader heeft altijd een verhaal paraat over een stunt die ze een keer met een collega hebben uitgehaald. Zij had een nieuwe (lease-)auto en ik geloof dat ze ook jarig was. Het was een auto met een lichte kleur. Als geintje hebben ze die voor haar verjaardag ingepakt in crepe-papier. En toen ging het regenen...

Om een lang verhaal kort te maken, de auto is overgespoten. De vlekken gingen er niet meer af. Ik denk dat inkjet inkt best eens een vergelijkbaar effect kan hebben (maar als je het niet erg vind probeer ik het niet uit).
____
Volg mij op twitter
You've just been Blok'ed
You've just been Blok'ed

Door Minimaxx, 08 dec 2004 21:00 Link

ik heb nog een oud dakkie in mijn tuin staan. daar ga ik het cker ff op uitproberen. ik heb altijd wel laser-jet en ink-jet flyers bij me, maar het kan altijd zijn dat ie een btje door elkaar zijn gegaan. Ik ga er in ieder gavel beter op letten.
uitkomst van de inkt-test komt hier natuurlijk ook!
____
Pu(ni)shing da Mini to da Maxx
Twin-cam eight port
Twin-cam eight port

Door mini_ego, 15 jul 2005 09:15 Link

heb ze net even uit mij lasertje gehaald.. op kosten van de baas .. >:)

valt me trouwens op dat er maar weinig mensen uit het noorden echt actief zijn hier... of misschien zoek ik verkeerd..ahah

het is natuurlijk ook zo dat boven de rivieren het echt leven stil staat..haha..en ja de afstand naar het Noorden toe is inderdaad twee keer verder dan van ons naar jullie.. O:)

maar ik zal eens druk aan het flyeren kijken wie ik nog meer actief kan krijgen..

greetz

p.s. dat van die inkt is inderdaad waar.. hoewel het bij sterke kleurstoffen veel erger is (van dat papier crepe?) hoe slechter de lak lag des te eerder kan het blijven zitten .. volgens mij gaat dit alleen niet meteen .. gewoon wanneer je het echt niet weghaalt..
____
"you may look, touch, and smile but you will not drive my mini"

* Cooper Silverstone 1.3i
Stage 3
Stage 3

Door Demelza, 15 jul 2005 10:34 Link

Voor gezelschap in het noorden zie de Friesland Huiskamer.

En over het vlekken op je lak, misschien niet, misschien wel, maar wil jij het risico lopen dat je vlekken op je auto krijgt? Ik iig niet. Dus ook ik print m'n flyers op de 'goede' manier ;):)
____
"Ik trek misschien wat hard op, maar verder ben ik een heer in het verkeer" JereMini
Moderator
Moderator

Door mini_ego, 29 jul 2005 19:57 Link

klopt..ik print ze ook op de goede manier...want wil natuurlijk niemand zijn mini bevuilen..hmm die huiskamer heb ik me inderdaad voor aangemeld...maar nog niet heel actief..ja Tincu wel uiteraard...

trouwens nog weinig mini's kunnen flyeren hier..jammer..jammer

greetz
____
"you may look, touch, and smile but you will not drive my mini"

* Cooper Silverstone 1.3i
Stage 3
Stage 3

Door Carlien, 07 mei 2006 18:33 Link

word je mini ook vies van kopietjes van flyers?
want ik flyer met kopieen :?
Wannabe
Wannabe

Door Demelza, 08 mei 2006 06:10 Link

Nee, een kopieerapparaat is ook een laserprinter, dus kan als het goed is geen kwaad.
____
Moderator
Moderator

Wannabe
Wannabe

Door Crow, 09 jul 2006 21:01 Link

downloading..
____
1995 1300 SPI
1979 1000 Pick up
Stage 3
Stage 3