Seven 6 2014

Door Forum Robot, 05 dec 2014 09:03 Link

Voorkant Seven 2014

Ons nieuwste clubblad met allerlei leuke artikelen en zelfs een prijsvraag met mooie prijzen is onderweg.

En wat staat er allemaal in dit clubblad? Natuurlijk de gebruikelijke stukken zoals de column en de stukken van onze andere trouwe inzenders!

Maar ook al een deel van de uitkomsten van de enquête die is gehouden onder allerlei Mini-rijders. Verder de nodige ritverslagen van onze evenementen, maar ook leuke verhalen van andere Mini-ritten en een verslag van de pers-introductie van de 5-deurs MINI.

Misschien valt het u ook op, dat ik een nieuwe rubriek wil uit gaan proberen; op bezoek bij… Ook nieuw is mijn vraag naar beeldmateriaal in een bepaalde trant. Dit keer; feestelijke Mini’s. Daarnaast twee prachtige verhalen, één vanuit een warm gebied; Kenia, en de ander vanuit een koud gebied; Zweden. En niet te vergeten het schitterende verhaal van Rob van der Palm.  

Veel leesplezier, warme Kerstdagen en een fantastisch nieuw Mini-jaar toegewenst! 

Lees het hele artikel

Sir Issigonis
Sir Issigonis

Re: Seven 6 2014

Door Malle Pietje, 06 dec 2014 16:06 Link

Als er een prijs werd uitgeloofd voor de snelste inzending van de puzzel... dan had Peter de Rooij gewonnen!

Maar de rest is vast nog gezellig de Seven aan het lezen ;-)
____
Gelukkig staat hier geen domme tekst!
BMG
Tahiti blauwe SPI - 1996
Stage 3
Stage 3

Re: Seven 6 2014 + prijsvraag

Door Inimini, 07 dec 2014 10:15 Link

Onder de goede inzendingen wordt door middel van http://www.naamloten.nl/ iemand uitgekozen.
Het bestuur is niet uitgesloten van deelname behalve ikzelf en de voorzitter; Marco.

De winnaar van deze prijsvraag wordt bezocht door het bedrijf dat de prijs uitloot. En ja je komt met foto en al in de Seven (nr. 2). Dus zorg dat je dan ook nog lid bent ;)

Mocht deze prijsvraag in de smaak vallen, dan gaan we er in 2015 nog eens een leuke ingooien! Dus stuur maar in die inzendingen. \:)/
____
REDACTIE Seven: Mini Seven Club Nederland

Wicky: 1979'er Clubman Estate - Almond Green Traveller ombouw MK3 1300 met traveller aanhanger.
Ik weet wel, dat je begrijpt, wat jij denkt, dat ik geschreven heb.
Ik weet niet of je beseft, dat wat jij leest, niet is wat ik bedoelde.
Smalltalk
Smalltalk