Clubblad on line

Clubblad on line

Door Forum Robot, 07 aug 2015 15:22 Link

Voorpagina Seven 2015

Als lid van de Mini Seven Club Nederland ontvang je elke twee maanden ons clubblad, de Seven. Dit tijdschrift staat vol met foto's en verhalen van leden over hun belevenissen met hun Classic of New Mini en nog veel meer. 

Ons clubblad van juni 2015 is nu gedigitaliseerd en dus hebben we besloten dit met iedereen te delen. Dus ben je nog geen lid maar wel nieuwsgierig naar hoe de Seven eruit ziet? Lees dan hieronder een (deel van) de Seven.

Wil je het clubblad van augustus ook ontvangen? Wordt dan snel lid. Dit kost slechts 27,50 per jaar en dan krijg je naast zes keer per jaar de Seven, korting op onze evenementen en nog veel meer.   

Clubblad nr. 3 van 2015, Jaargang 53: 

Seven 3 2015, deel 1

Seven 3 2015, deel 2

Lees het hele artikel

Laatst bijgewerkt door Forum Robot op 04 sep 2015 13:55, in totaal 4 keer bewerkt
Sir Issigonis
Sir Issigonis

Re: Clubblad on line

Door Theo van den Bogaard, 07 aug 2015 15:51 Link

fijn d:)b

.. maar waar ??

groetjes,
Theo van den Bogaard
____
Bini One
A library is an adjustable wrench for opening the head.--M. T. Anderson
The Librarian
The Librarian

Door Natascha, 07 aug 2015 16:03 Link

Er gaat iets mis met de links naar de pdf. Hoop het snel op te kunnen lossen.
Twin-cam eight port
Twin-cam eight port

Door Natascha, 07 aug 2015 17:56 Link

Ik weet niet hoe het precies zit maar heb het kunnen oplossen door nu de linkjes naar de bijlagen toe te voegen. Hopelijk kan iedereen ze nu wel lezen. Zo niet, laat maar weten, dan ga ik onze webmaster inschakelen om het uit te zoeken.

Ps. de bijlagen zijn allemaal kleiner dan 2 Mb, dus je hoeft geen hele grote bestanden binnen te halen.
Twin-cam eight port
Twin-cam eight port

Door Rien67, 07 aug 2015 19:13 Link

Dit komt precies op tijd. Ik ben een paar dagen geleden lid geworden dus ik heb gelijk een idee hoe het blad eruit ziet. En de eerste indruk is positief. Ben benieuwd tot het eerste clubblad door de brievenbus valt.
Stage 3
Stage 3

Door Theo van den Bogaard, 10 aug 2015 18:17 Link

Misschien is het muggeziften, maar er ontbreken pagina's .. en de kwaliteit van de foto's laat te wensen over (zeker bij uitvergroten/inzoomen).

Het idee is zeker goed om het blad (ook) zo aan te bieden. \:)/

groetjes,
Theo van den Bogaard
____
Bini One
A library is an adjustable wrench for opening the head.--M. T. Anderson
The Librarian
The Librarian

Door Natascha, 10 aug 2015 21:21 Link

Hoi Theo,

Helaas kunnen we hier geen documenten van meer dan 2Mb plaatsen vandaar dat het nu 5 documenten zijn geworden. De kwaliteit is op deze manier gebleven zoals we hem gekregen hebben, redelijk dus.
Het is jammer dat we het document in stukjes moesten knippen. Maar we wilden eenmalig de mensen die nog geen lid zijn een idee geven van hoe ons clubblad eruit ziet en dat doel is hiermee in ieder geval bereikt.

Groetjes,

Natascha
Twin-cam eight port
Twin-cam eight port

Door Minimaatje, 10 aug 2015 21:32 Link

Wat doe je als er mensen zijn die zichtbaar zijn in het gedrukte exemplaar Maar dat absoluut niet digitaal willen ???
Doordat dit niet 1n Clubblad 3-4 werd vermeld werd kan je daar problemen mee krijgen Ik hoop dat jullie zo snel mogelijk met deze onzin stoppen Er is nog iets als de wet op de privacy
Het Clubblad is een gedrukt medium en ik denk dat dit niet zonder een uitspraak van de ledenvergadering veranderd kan worden
Sir Issigonis
Sir Issigonis

Door wim fournier, 10 aug 2015 21:37 Link

Staan er dan zulke compromitterende afbeeldingen van mensen in ons clubblad?
Of, heeft dit meer met Voodoo te maken?
____
kennis en vaardigheid beklijft door ze te delen
Twin-cam eight port
Twin-cam eight port

Door Minimaatje, 10 aug 2015 21:48 Link

Nee Maar een foto op het internet is iets anders als een foto in een gedrukt Clubblad
Stel dat iemand in de ziektewet prijswinnaar wordt van een evenement waar hij niet aanwezig mag zijn
Dan kan dit in een clubblad moeilijk te vinden
Echter digitaal is het voor iedereen terug te vinden
Of je moet het alleen voor leden doen achter een toegangs- pagina voor leden
Maar dat is niet de bedoeling
Sir Issigonis
Sir Issigonis

Door Natascha, 10 aug 2015 22:22 Link

Deze on line publicatie is, zoals al eerder gezegd, een eenmalige actie.
Als iemand niet wil dat zijn foto gepubliceerd wordt dan kan hij dat doorgeven en halen we die pagina eruit. Zo doen we het ook met de foto's die we in ons on line fotoalbum hebben staan.
Twin-cam eight port
Twin-cam eight port

Door Inimini, 16 aug 2015 17:34 Link

Dit is inderdaad een eenmalige actie, omdat we hem toch toevallig hadden...
Als mensen ergens op staan waarbij ze niet aanwezig mochten zijn (omdat ze dus jokken over hun conditie of hoedanigheid zoals getrouwd met iemand anders) dan lijkt mij dat hun probleem.

Maar wel leuk om eens online te zien toch?
____
REDACTIE Seven: Mini Seven Club Nederland

Wicky: 1979'er Clubman Estate - Almond Green Traveller ombouw MK3 1300 met traveller aanhanger.
Ik weet wel, dat je begrijpt, wat jij denkt, dat ik geschreven heb.
Ik weet niet of je beseft, dat wat jij leest, niet is wat ik bedoelde.
Smalltalk
Smalltalk

Door De Faasies, 16 aug 2015 19:47 Link

Inderdaad leuk voor een keer, ik ben meer van het ouderwetse papier. En die voorkant, mooi he
____
mini 1000+ 1973
www.classicrallyteamfaas.nl
Stage 1
Stage 1

Door den belg, 28 aug 2015 22:22 Link

Beste

Een clubblad online is gemakkelijk als je snel iets wil opzoeken.
Inderdaad privacy is een norm, maar we rijden op de openbare weg. Weet u hoeveel foto's genomen zijn van de wagen buiten ons weten? Wie heeft daar controle over?
En wat prijzen betreft, bij ons zijn "prijzen", nog altijd buiten het belastingstelsel gesteld bij ontvangst ervan.
Voor personen die er om een of andere reden niet mogen zijn, dan stel ik mij de vraag of je deelneemt aan de rit of niet. Wie kan er zeggen dat je deelneemt aan de rit? Er zijn geen stickers, rallyplaten, ... of andere herkenningsobjecten op de wagen.
Als toevallige passant met een MINI, mag ik toch tegen MINIrijders praten bij een routecontrole, of een deel van het traject volgen? Zonder deelnemer te zijn.

Dan zou ik eerder de rituitslagen in de versie op papier opnemen, en niet online zetten, of enkel in een bibliotheek enkel toegankelijk voor clubleden
Het is een problematiek die overal bestaat, en een aanzet zal nooit het perfecte resultaat opleveren.
Het is om over na te denken en verder uit te werken naar de digitale toekomst toe.
De eerste indruk is tof, mits enkele opmerkingen. En als 80% van de leden geen opmerkingen heeft, dan is het geslaagd. Met de opmerkingen van de 20% ,(on-) is grof, dus maar mindertevredenen moet er rekening worden gehouden, als het redelijk is en technisch kan zonder de inhoud drastisch te wijzigen.
Doe zo voort zou ik zeggen, voor mij geen probleem.
Den Belg
Stage 1
Stage 1

Door Kees CCTP, 23 sep 2015 10:38 Link

Idee O:) Geen blad meer via de brievenbus maar alleen digitaal
als je daar voor kiest.
Resultaat: minder kosten drukwerk en eventueel aanpassing contributie.
Op deze manier is het voor de bestaande en de toekomstige leden gunstig
om hun lidmaatschap voor langere tijd te behouden ook al hebben ze
geen mini (meer).
Ik zelf zou daar zeker voor kiezen omdat de gestuurde bladen maar opstapelen d:)b

8) Kees

O:) Graag reactie over mijn voorstel :+)
____
DOWNTON-House Lid vanaf 1982
BL Mini 1000 Mk3 1973 "Downton"
Rover Mini 2000 (TE KOOP).
Twin-cam eight port
Twin-cam eight port