Kom je op Hemelvaartsdag mee toeren en daarna brunchen?

Kom je op Hemelvaartsdag mee toeren en daarna brunchen?

Door Forum Robot, 30 apr 2018 21:27 Link

Donderdag 10 mei, Hemelvaartsdag, is onze traditionele Dauwrit. Deze toertocht is een redelijk vroegertje voor de Minirijder want, de start is al om 9 uur en de starttafel is vanaf 8 uur geopend. Maar vroeg hoort bij het dauwtrappen, of in dit geval dan, dauwrijden; het moet nog een beetje heiig zijn en de dauw moet nog over het landschap liggen. 

Dauwrit Classic Mini in gele bloemenWe starten vanuit Putten en rijden dan een toerrit van ongeveer 65 km. Deze rit is helemaal beschreven zonder dubbele bodems. Dus lekker op je gemak, in alle vroegte, een "rondje" over de Veluwe sturen. 

Maar, om het voor jou en je passagier(s) nog leuker te maken kan je, als je wilt natuurlijk, ook puzzelen! 

Lees het hele artikel

Sir Issigonis
Sir Issigonis

Re: Kom je op Hemelvaartsdag mee toeren en daarna brunchen?

Door de pizzaman, 10 mei 2018 18:50 Link

Hallo,
Vandaag de dauwrit gereden. Super!
Toch had ik het idee dat er zeker 4 fouten in de rit zaten. De scharreleieren waren op nummer 23 te koop en de afbeelding van de eyckenhof stond aan de linkerkant bijv.
Of heb ik het helemaal mis?

Ben benieuwd of er meerdere mensen zijn die het opgevallen is.

Gr. Marco
Stage 2
Stage 2

Door Han, 11 mei 2018 11:15 Link

Hi Marco,

Wat jij noemt waren geen fouten maar "instinkers", waar jij dus ingetrapt bent.
Foto's moesten inderdaad aan de rechterkant staan, maar de antwoorden op de vragen in de routebeschrijving mochten rechts, links en recht voor je staan (zie reglement).
De vraag over de eieren was ook een instinker er stond namelijk schareleieren en niet scharreleieren. (er mist een r !).
Als je nog meer vragen hebt, hoor ik het graag: han@minisevenclub.nl

Tip: Je kan na een rit ook altijd een van de uitzetters benaderen, als je deze vragen hebt.

Groetjes,

Han

PS misschien tot de Kersenrit op 10 juni?
Stage 1
Stage 1

Door de pizzaman, 11 mei 2018 11:46 Link

Hallo Han,

Als dat een instinker was omdat het verkeerd geschreven stond, dan geldt in het regelement punt 3 dus niet. Daarin staat namelijk dat typefouten niet opzettelijk gemaakt zijn.
En dan zou de uitslag 5429 ook niet mogen tellen, want daar staat ook een typefout in de beschrijving. Het is Poolse Driesten ipv Pools
En het Turfweggetje zoals in de omschrijving is Turfwegje.
Vandaar mijn verwarring.
In punt 4 staat dat de afbeeldingen aan de rechterkant moeten staan. De afbeelding van de Eyckenhof stond links van de bereden route.
Uiteraard had ik je na de rit even aan kunnen spreken, maar zo belangrijk vind ik het niet.
Was alleen benieuwd of het aan mij ligt :)
Zie het ook niet als commentaar hoor. Jullie doen niet meer dan je best.
Het einde weg verhaal zal ik nog wel eens aan je vragen aan de hand van een voorbeeld.

Wie weet kersenrit. Aardbeien heeft meer mijn voorkeur hahaha

Mvg. Marco
Stage 2
Stage 2

Door de pizzaman, 17 mei 2018 07:27 Link

Jammer dat er geen reactie meer komt.
Een rit uitzetten is een hele klus en ik heb er respect voor dat mensen daar de tijd voor willen nemen. Echter vind ik het vreemd dat wanneer er prijzen aan verbonden zijn en meetelt voor een klassement, dat er in de rit en in de beoordeling al meer dan 5 fouten zitten.
De winnaar is dus in dit geval de "gelukkige" winnaar.

Mvg.
Marco
Stage 2
Stage 2