| Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
|
|
|
|
|
||||||
|
een vriend van mij rijd met een uitgebouwde golf en die koopt andere velgen hij heeft nu 13 inch steek 100 weet iemand of die ook op mijn mini passen
|
||||||
|
|
|
||||||
|
minizot schreef: een vriend van mij rijd met een uitgebouwde golf en die koopt andere velgen hij heeft nu 13 inch steek 100 weet iemand of die ook op mijn mini passen dat weet ik : past niet andere steek. mini heeft iets van 101,2(correct me if i'm wrong)
|
||||||
|
|
|
||||||
|
Mag je ze niet eens onder je mini leggen?? Dan kun je gelijk zien of ze ook mooi staan
Of heeft hij er een te grote maat band op zitten..? Maar dat lijkt me toch niet bij een uitgebouwde golf
|
||||||
|
|
|
||||||
|
paneermeel schreef: mini heeft iets van 101,2(correct me if i'm wrong) Ik heb het laatst ook gemeten. Het zal misschien 4 inch zijn (101,6) ? Bovendien zijn de bouten van een Golf dikker en dus de gaten in de velg ook.
|
||||||
|
|
|
||||||
|
Dus dat betekend dat het niet zal gaan passen
Minizot, jou mini is toch eigenlijk behoorlijk af?
|
||||||
|
|
|
||||||
|
Citaat: Het zal misschien 4 inch zijn (101,6) ? het is inderdaad 4 inch .. (zie ook: http://www.ime.org.uk/ime/p/pcd.html ) FWIW, Theo van den Bogaard
|
||||||
|
|
|
||||||
|
dat is jammer had wel leuk geweest als die passen zijn gewoon eigenlijk stalen velgen met een dekseltje voor de bouten maar ze lopen heel diep in en dan voor voor 7,5j en achter 8j en dan een laag bandje
en het is niet voor de cabrio maar voor mijn andere die ik ga opknappen weet er iemand eigenlijk of er al iemand is met een zeemax uitbouw en daar een eigen gemaakte bulbar en of dat kan alvast bedankt voor de hulp
|
||||||
|
|
|
||||||
|
Minizot, als ik jou was zou ik even met Remko van must be mini praten, want volgens mij heeft hij wel een oplossing.
|
||||||
|
|
|
||||||
|
laatst stond er een topic in de miniworld met een aanpassing van steek van de velgmaat. Een soort tussenring wellicht is dat iets om toch die velgen te kunnen monteren. Weet iemand waar je zo'n "tussenring" kan krijgen?
|
||||||
|
|
|
||||||
|
ik heb ze wel eens zien liggen in den dungen.
anders zelf laten maken.
|
||||||
|
|
|
||||||
|
Ik ga in dit Topic maar even verder
Ik wil graag Ultralight aanschaffen (met die inbusboutjes) maat 7x13 of 8x13. Mijn vraag is nu: past dit zonder problemen ? Ik heb nu ook 13" met 175-50-13 (revo. velgen). De auto heeft een cabrioni spoilerpakket dus dat is volgens mij breed genoeg of gaan ze dan toch uitsteken?
|
||||||
|
|
|
||||||
|
denk dat het wel moet passen, aangezien je waarschijnlijk al voor die Revo's ook al hebt moeten snijden in het plaatwerk waarschijnlijk. Ik heb de superlights onder me sportpack hangen. Pas ze anders van iemand anders en kijk of ze ergens aanlopen.
succes
|
||||||
|
|
|
||||||
|
Hoe breed is de Revolutionvelg die je er nu onder hebt zitten? 6" of 7"? Als dit 6" is en hij valt nu mooi binnen de wielkassen zou 7" er dus uit kunnen steken. Volgens mij is de offset van de genoemde velgen zo goed als hetzelfde (?). Heb je er nu al 7" onder zitten? Dan gaan die Ultralights ook wel passen (de 7" variant (bestaat daar ook een 8" variant van dan!?)).
|
||||||
|
|
|
||||||
|
Ik heb om eerlijk te zijn geen idee of het 6x15 of 7x15 is. Ik denk 6x15 daar ze maar een hele dunne rand hebben. Op de vooras vallen ze nu precies binnen het spatbord aan de achteras heb ik nog genoeg ruimte over daar vallen ze nu meer naar binnen.
|
||||||
|
|
|
||||||
|
Anders moet je de breedte even opmeten.
Als de breedte 6" is moet dat (6 x 2.54 =) iets meer dan 15 cm zijn, als de breedte 7" is moet dat (7 x 2.54 =) bijna 18 cm zijn. p.s. je zal 6x13" bedoelen i.p.v. 6x15"?
|
||||||
|