Voorpagina Lidmaatschap Forum Evenementen Mini's te koop Links Informatie
Forum

Index | Help | Zoeken
Inloggen | Registreren

Forumoverzicht » Up to date » Evenementen

> Afdrukweergave
Met je Mini racen op circuit Zandvoort?
BerichtDoor RolandL, 28 mei 2008 19:30 Link

Stage 2
Stage 2
Al een aantal jaren zijn er vrijrijden dagen op Circuitpark Zandvoort. Tijdens deze dagen is het mogelijk om met je eigen auto op het circuit Zandvoort te rijden. Een aantal Mini's nemen al deel aan deze dagen/avonden.

Op http://www.vrijrijden.nl/agenda.htm zijn de data te zien wanneer er op Zandvoort gereden kan worden.

Vanaf dit seizoen is er ook weer de mogelijkheid om als 'merkenclub' deel te nemen aan zo'n dag. Op deze manier is het mogelijk om met alleen Mini's een aantal heats te kunnen rijden! Elke heat duurt +- 20 minuten. Wat is er mooier? Het hele circuit vol met (snelle) Mini's :)

Het is belangrijk dat er een leuke groep Mini's deel neemt. Als we als 'merkclub' deelnemen zullen er wel een minimaal aantal Mini's aanwezig moeten zijn. Je hebt niet eens percee een ontzettend snelle Mini nodig om leuk mee te kunnen rijden..!

Wie wil er deelnemen aan een vrijrijden dag met eventueel de mogelijkheid om als 'merkclub' exclusief op Zandvoort te kunnen rijden? Het plannen van een datum kan pas als er genoeg animo is..

Reacties en vragen graag in dit topic..

BerichtDoor wipneus, 28 mei 2008 20:24 Link

Stage 3
Stage 3
ik ben zeer geïnteresseerd! :D lijkt me echt super leuk, zeker in een speciale mini-klasse!

BerichtDoor mini236, 28 mei 2008 20:42 Link

Stage 1
Stage 1
Ik rij met mijn mini regelmatig op het circuit van Zolder.Heb ook interesse om een keer op Zandvoort te rijden en natuurlijk zeer zeker in een miniklasse!!!

BerichtDoor Dennis, 28 mei 2008 21:06 Link

Used Look
Used Look
Zet mij maar op de lijst... eens kijken of ik een beetje mee kan komen met mijn 998 :)

Dennis
____
Mini Mk2 1968, getunede 998; Mini Clubman 1275GT 1973, street/circuitracer met Suzuki 16v power; Mini Clubman Estate 1980 met 1275 blok, daily driver.

Offline E-mail

BerichtDoor philip1000, 28 mei 2008 21:09 Link

Stage 1
Stage 1
Lijkt me leuk!

heb wel interesse!

BerichtDoor taekeb, 28 mei 2008 22:00 Link

Sir Issigonis
Sir Issigonis
Ik kom ook zeker. Als we niet genoeg animo krijgen hier lijkt het me tof om net als bij de clubspecials bij de NSU TT club en de Abarth mannen aan te kloppen. Misschien ook de 2002 BMW's?

Beetje "Kampf der Zwerge" stijl....

Wie neemt contact op met vrijrijden.nl om te vragen hoeveel man er nodig is om een sessie toegedeelt te krijgen? En zijn er ook afkoopmogelijkheden? (dat je 25,- betaald ipv 20,- en met minder auto's gaat rijden?)

Het gaat hier niet om meekomen of winnen of verliezen, maar gewoon om lekker zo goed/snel mogelijk rondjes draaien op Zandvoort. Leuk om te doen en om te zien of je snelle mini echt wel snel is enzo...

Denk dat CMC, Dennis(race-estate) en BMC ook wel van de partij zullen zijn.. Hoop ook dat fam. Span ook te porren is voor wat rondjes op Zandvoort met de nieuwe clubman. En onze clubracer Roald?

Lijstje van mogelijke (?) en zekere deelnemers:

1>Roland L.
2>Wipneus
3>Dennis (998 power)
4>Mini236
5>Philip1000
6>Taekeb (Miniac00)
7>CMC (?)
8>Dennis (race estate?)
9>BMC (die ene snelle?)
10>Miniminded (?)
11>Roald (?)
____
Slalom in Lelystad? http://www.wimedo.nl
http://www.brutemini.nl/fotos
Yokohama! What else?!

Offline E-mail

BerichtDoor CMC, 28 mei 2008 22:48 Link

Sir Issigonis
Sir Issigonis
Als de dag/datum uitkomt ben ik er natuurlijk ook bij (en ik kan voor Dennis (race-estate) hetzelfde zeggen).

Rijden in een sessie met alleen Mini's (en evt. andere vergelijkbaar snelle auto's) is leuker (en wellicht veiliger) dan het gemengd rijden met veel snellere auto's zoals op de vrijrijden.nl dagen normaal het geval is. Voor de twijfelaars: je hoeft geen snelle Mini te hebben om toch leuk rondjes te kunnen rijden.
____
Christiaan
Meer projecten dan tijd ! Na 17,5 jaar Mini rijden dagelijks dieselen en de Mini's voor erbij.

BerichtDoor RvdPol, 29 mei 2008 08:25 Link

Stage 2
Stage 2
Het lijkt mij ook echt heel erg leuk!
Ik was gisteren al aan het rondkijken voor zo'n dag, maar met meer mini-rijders erbij is het veel leuker!

Ik wil ook wel graag op de lijst 8)
Offline E-mail

BerichtDoor De EnIgE EcHtE, 29 mei 2008 10:09 Link

Stage 1
Stage 1
Het lijkt mij ook ontzettend leuk! ligt natuurlijk aan welke datum maar anders lijkt me het wel een keer leuk om mee te doen! Mini 1300 spi snel genoeg??

Groeten Michel
____
Groeten Michel
--------------

Offline E-mail

BerichtDoor RolandL, 29 mei 2008 10:24 Link

Stage 2
Stage 2
De EnIgE EcHtE schreef:
Het lijkt mij ook ontzettend leuk! ligt natuurlijk aan welke datum maar anders lijkt me het wel een keer leuk om mee te doen! Mini 1300 spi snel genoeg??

Groeten Michel

Een SPI is zeker snel genoeg! Met een 1000cc kun je al een hoop lol hebben.. bij een Mini gaat het toch vooral om het stuur werk. Heb zelf ook een aantal sessies gereden met een standaard 1300 blok.. het 'gevoel' is er ook met een iets minder snelle Mini!

Leuk dat er zoveel enthousiaste reacties zijn.. :)

BerichtDoor Mini-Weert, 29 mei 2008 10:37 Link

Twin-cam eight port
Twin-cam eight port
Ik wil ook af en toe wel mee doen, al ligt zandvoort niet echt in de buurt. Hangt ook een beetje af hoeveel dagen er zijn dus. Maar ik rij wel liever met een groep mini's dan dat er allemaal idioten om heen rijden die het allemaal een stuk minder interesseert.

Zet mij maar op de lijst dus :+)
____
"Life goes 2 fast 2 drive slow"
-'99 Mini Cooper S MPI stage 3 1275cc Foto's!
-'74 Mini Racer Weber stage 5! 1380cc Foto's!
www.RacingMini.nl

Offline E-mail

BerichtDoor taekeb, 29 mei 2008 17:26 Link

Sir Issigonis
Sir Issigonis
Update:

Lijstje van mogelijke (te herkennen aan: ?) en zekere deelnemers:

1>Roland L.
2>Wipneus
3>Dennis (998 power)
4>Mini236
5>Philip1000
6>Taekeb (Miniac00)
7>CMC
8>Dennis (race estate)
9>BMC (die ene snelle?)
10>Miniminded (?)
11>Roald (?)
12>RvdPol
13>De EnIgE EcHtE
14>Mini-Weert
15>Remcee
16>Remco (racing green remc0)
Zo komen we er wel... Als het straks ook nog gaat lukken om een dag uit te zoeken waarop zoveel mogelijk mensen kunnen komen dan kan het zeker wat worden met die "oude" Mini's sessie!
____
Yokohama! What else?!

Laatst bijgewerkt door taekeb op 29 mei 2008 19:10, in totaal 1 keer bewerkt

Offline E-mail

BerichtDoor remcee, 29 mei 2008 18:58 Link

Stage 3
Stage 3
Natuurlijk ben ik hier ook voor in. Is een standaard 1000-tje wel oke? Het lijkt me gewoon kicken om lekker op zandvoort te crossen met mijn Mini.

Enig idee wat de kosten zijn?
____
FOTO IN DE MEQUIARS BROCHURE 2009 !!

'91 Mini Mayfair Sport Flame Red
Bezig met de revisie van een 1275cc Cooperblokje uit '91

Offline E-mail

BerichtDoor taekeb, 29 mei 2008 19:09 Link

Sir Issigonis
Sir Issigonis
Per sessie 20,- en je betaald op de dag zelf bij de inschrijftafel. Dus geen strings attached...
____
Yokohama! What else?!

Offline E-mail

BerichtDoor Dennis, 30 mei 2008 20:09 Link

Used Look
Used Look
Die "998 power" vind ik wel aardig gevonden :). Deze zomer begin ik aan de (om)bouw van de 1970 Mk2 en dat wordt een 1310 ;)

Dennis
____
Mini Mk2 1968, getunede 998; Mini Clubman 1275GT 1973, street/circuitracer met Suzuki 16v power; Mini Clubman Estate 1980 met 1275 blok, daily driver.

Offline E-mail

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 46  Volgende

Forumoverzicht » Up to date » Evenementen