Roest bodem mini 1.3 1994

default

Roest bodem mini 1.3 1994

Ingediend door Arda Genc op

Hoi mini lovers en kenners.

Mijn mini rover 1.3 heeft erg veel roest op de bodem en beide dorpels. Nu heb ik een lasser die dit voor 700 euro gaat "wegwerken".  Daarna kan ik er een apk op krijgen want de mini is verder in goede staat motorisch en technisch. De uiterlijk van de mini heeft hier en daar ook roestpuntjes. Wat is wijsheid : is het verstandig om nog verder te investeren in deze mini ( roest buitenlant behandelen en spuiten ) . Of is dit zonde van het geld omdat de bodem nooit meer goed zal komen en ik elk jaar zal blijven lassen ?? Kan iemand me tips geven aub. 

 

Groetjes

RE: Roest bodem mini 1.3 1994

Nou Arda, het hier boven staande antwoord heb je niet veel aan. Je hebt ook niet de meest voor d ehand liggend erubriek op ons forum gekozen om je vraag te stellen. Wanneer je de moeite neemt om een paar treden naar beneden te gaan op de ladder kom je bij de technische rubriek en de rubriek aangaande het uiterlijk van de Mini. Als je daar aan het lezen slaat kom je al antwoorden op je vragen tegen, want wat je vraagt is al menigmaal aan de orde gesteld hier. In elk geval is je twijfel om (veel) geld uit te geven terecht. Het jaartal van je Mini is '94. Dat betekent dat deze wagen (pas) over zestien jaar de kwaliteit van 'oldtimer' bereikt. Al die tijd blijft het gewoon een 'oude gebruikte Mini'. Als je in die tussentijd ertoe komt om hem maar weer te verkopen, zal je er niet meer voor krijgen dan dat je er aanvankelijk voor betaald hebt (met een beetje geluk). Dus; hou je in!

default

RE: Roest bodem mini 1.3 1994

Als je geduldig genoeg bent voor zo'n herhaald probleem,
Je kunt een nieuwe mini kopen als je daarvoor in aanmerking komt

U kunt verwijzen naar: [link verwijderd ivm forumregels-Bedrijven - Tincu]