Noorderweekend (DR), Vrijdag 24 Mei 2019, Exloo

Noorderweekend (DR), Vrijdag 24 Mei 2019, Exloo

Door Forum Robot, 17 nov 2018 11:08 Link

Update!

Er is inmiddels een uitgebreid programma beschikbaar! 

Ook dit jaar is er weer een Noorderweekend. Dus kom gezellig naar Exloo. 

Je kunt met van alles meedoen als je wilt. We overnachten op een mooie camping met goede facilitieten en er zijn onder anderen een gezellige barbecue, een puzzelrit, stuurvaardigheidsproeven, kleppendekselraces en een concours d’élégance.

Informatiepagina over dit evenement
Laatst bijgewerkt door Forum Robot op 24 mei 2019 10:48, in totaal 8 keer bewerkt
Sir Issigonis
Sir Issigonis

Re: Noorderweekend (DR), Vrijdag 24 Mei 2019, Exloo

Door winfried, 09 apr 2019 22:23 Link

Hoi daar allemaal
ik heb net ingeschreven en ga gewoon voor het hele weekeinde
dus vrijdag ben ik er en zondag ga ik wer weg
dus jullie hebben het hele weekeinde last van mij 8)
ha ha
ik heb er zin in d:)b
hebben jullie nog spulletjes (zie gebruikte onderdelen) nodig laat het dan weten want dan neem ik dat mee (of is er ook een onderdelen markt)
wel moet ik een keuze maken met welke auto ik ga
met de paarse mini
met de groene mini
of
met de Metro.
tot de 24e
gezelliggggg
____
Da is (zo is dat)
ik blijf een positieve Brabo
Cooper S
Cooper S

Door Natascha, 03 mei 2019 09:23 Link

Voor de mensen die de SevenMail nog niet ontvangen hieronder de tekst van de nieuwsbrief van gisteren:

Hallo Minivrienden en -vriendinnen.

Van 24 t/m 26 mei aanstaande organiseren wij het Noorderweekend 2019. Heb jij je al aangemeld en ingeschreven? Zo niet? Het kan nog tot 18 mei!

Maar vind je een heel weekend Mini-minnen een te zware opgave, of trekken de verblijfskosten een te grote wissel op je budget? Een dagje proeven aan het Noorderweekend is ook een mogelijkheid.
Zaterdag kan je deelnemen aan de door ons uitgezette puzzelrit en je zou ook nog kunnen aanschuiven aan de BBQ.
Zondag wordt de dag van de snelheid en behendigheid. Je kan deelnemen aan de meer dan beroemde Kleppendeksel-race en/of je stuurmans/vrouws-kunsten tonen op ons speciale parcours voor stuurvaardigheid.

Kortom een weekend-gerecht boordevol Mini vermaak waar je eventueel ook met kleine hapjes van kan genieten. Maar wacht niet te lang met aanmelden. Als je voor 18 mei laat weten dat je er bij wilt zijn is er gegarandeerd een plekje voor jou, met vriend of vriendin, met man,
vrouw of met je hele gezin.

Voor meer informatie; zie onze website, https://www.minisevenclub.nl/evenementen/kalender.

Tot ziens in Exloo
Martin Blok, Redactie SevenMail

Voortaan ook de Sevenmail ontvangen? Meld je dan nu aan via https://www.minisevenclub.nl/nieuwsbrief
Sir Issigonis
Sir Issigonis

Door falleri, 17 mei 2019 19:34 Link

Wij komen (alleen op) de zaterdag, heb net op de valreep ingeschreven :) Leuk, tot dan!
Stage 1
Stage 1

Door falleri, 22 mei 2019 09:13 Link

Nog geen incasso gezien en na de initiële bevestigingsmail ook nog geen nieuwe mail gehad, komt nog wel hoop ik? :)
Stage 1
Stage 1

Door Natascha, 22 mei 2019 20:33 Link

Komt goed hoor. De penningmeester heeft de lijst gekregen dus zal een dezer dagen incasseren. En als het goed is krijg je nog een mailtje van het organisatieteam met meer info.
Sir Issigonis
Sir Issigonis

Door falleri, 23 mei 2019 17:28 Link

Yes, inderdaad vandaag mail :) sorry, er gaan de laatste tijd op zoveel gebieden zoveel dingen lekker langs elkaar heen.. je zou er zenuwachtig van worden. XD
Stage 1
Stage 1