Evenementenkalender 2014

Re: Evenementenkalender 2014

Door Natascha, 29 jan 2014 23:04 Link

Het heeft even geduurd maar alle MSCN-evenementen voor 2014 staan nu op de kalender.
En ik heb ook al wat evenementen van bevriende Miniclubs toegevoegd. Er volgt nog wel meer maar deze data kunnen jullie vast in je agenda zetten :)

Organiseer jij een Mini-evenement en wil je dat ook graag in onze kalender laten opnemen? Mail mij dan alle informatie zodat ik kan kijken of hij kan worden toegevoegd.

Van elk evenement wordt automatisch een topic geopend op ons forum (http://www.minisevenclub.nl/forum/viewforum.php?f=4). Dus als je ergens meer informatie over wilt hebben dan kun je je vragen daar kwijt. En je mag natuurlijk ook altijd contact met mij opnemen.

Hopelijk zien we jullie als deelnemer terug op een of meerdere van onze evenementen. Of misschien zelfs als vrijwilliger?

Hartelijke groeten,

Natascha
natascha@minisevenclub.nl
Sir Issigonis
Sir Issigonis

Door Minimaatje, 30 jan 2014 08:54 Link

Londen to Brighton Mini run is op 18 MEI !!!!!
Op 10 en 11 Mei 2014 Mini Festival Brands Hatch GB
2 Dagen Mini Races Kijk bij evenementen
Sir Issigonis
Sir Issigonis

Door Natascha, 05 feb 2014 22:11 Link

London to Brighton de rit is op zondag 18/5. Overnachten op de camping in Chystal Park kan op 17/5. Daarom staat er bij het evenement 17-18 mei genoemd. Helaas toont de kalender alleen de eerste dag van een evenement en zie je pas hoe lang het duurt als je op de link klikt.

Ik ga dit topic nog eens door om te kijken of ik nog iets vergeten ben op onze agenda te zetten en zal het dan toevoegen.

Dan heb ik ook nog een vraag aan jullie. Al mijn werkzaamheden voor de MSCN nemen nogal veel tijd in beslag en ik kom er maar niet aan toe om onze evenementen op de diverse (auto)evenementenkalenders te zetten. Wie zou mij hiermee willen/ kunnen helpen? Ik hoop snel wat te horen zodat we kunnen afstemmen wie, welke, kalender gaat vullen.

Hartelijke groeten,

Natascha
Sir Issigonis
Sir Issigonis

Door stoffel 84, 05 feb 2014 22:31 Link

ik ben hier allemaal voor het eerst dus de gezelligheid weet ik nog niet maar zo aan de foto's te zien zit dat wel goed maar ik ben lid geworden van wegen de toertochten(ook al heb ik nog helemaal geen mini) het clubblad en de sleutelcursussen bodywerk zal wel allemaal gaan maar motorisch word al gauw te moeilijk (denk ik) maar krijg er wel steeds meer zin in om er aan te gaan beginnen het lijkt me wel heel leuk en gezellig
____
zou graag een mini Van willen
Stage 1
Stage 1

Door Natascha, 07 feb 2014 10:26 Link

@ stoffel 84, Leuk te horen waarom je lid bent geworden.
Als je hulp nodig hebt bij de aankoop of het onderhoud van je Mini is er hier op het forum altijd iemand te vinden die je tips kan geven of kan helpen. En als je bij een tocht een keer met iemand in de Mini mee wilt rijden raad ik je ook aan om bij die rit een oproep te doen. Er is vaak wel iemand te vinden die nog wel een bijrijder kan gebruiken.
Sir Issigonis
Sir Issigonis