Trekhaak Clubman

Re: Trekhaak Clubman

Door André, 08 mrt 2010 07:31 Link

Nee hoor er hoeft geen gat in de bumper maar de steun waar de bumper mee gemonteerd is moet wel een beetje worden aangepast(is van kunststof). achter de bumper zit nog een extra bumper van aluminium die verwijderd moet worden.In plaats hiervan komt de trekhaak en je zou twee kunststof of rubberblokken moeten plaatsen tussen trekhaak en bumper om wat stevigte terug in de bumper te krijgen. Normaal steunt hij tegen de alu-binnenbumper.
Neem er vooral de tijd voor bij het demonteren en monteren. en je zou best bij de dealer wat nieuwe bevestigingsklemmetjes halen om de zijscurts(zwart) achter opnieuw vast te zetten, dit zijn witte kunststof dopjes.vragen? mail me gerust.
Stage 3
Stage 3

Door vlassie, 08 mrt 2010 08:05 Link

Top dank je wel, dat kunstof laat ik wel weg, de trekhaak is echt alleen voor IMM, daarna gaat die er weer af :x . Als ik zover ben zul je nog wel van me horen :D.
____
Wat zijn het toch mooie jaren:
'65,'73,'76,'89,'96
Sir Issigonis
Sir Issigonis

Door André, 08 mrt 2010 08:28 Link

Ik ging er vanuit dat het ,zoals bij mij, een afneembare trekhaak is.
Op eenvoudige wijze haal je hem eraf en draait de stekkerdoos achter de bumper.
Je hoeft hem dan niet meer te demonteren wat me overigens zonde van de investering lijkt! er is na verwijdering van de haak nauwelijks iets te zien op een zwart dopje na.
Stage 3
Stage 3

Door vlassie, 08 mrt 2010 18:36 Link

Ja, het betreft de lease auto van m'n schoonzus, maar die moet (waarschijnlijk) ingeleverd worden na IMM. Maar ja, wij willen wel met 2 clubmannetjes naar IMM (stil a long way to go :S). Erna gaat die er weer af en is er vast wel weer iemand die er interesse in heeft.
____
'65,'73,'76,'89,'96
Sir Issigonis
Sir Issigonis

Door André, 08 mrt 2010 18:52 Link

Ja... het is me nu wel duidelijk.
Veel succes met monteren en misschien mag mijn clubmannetje wel 'n keer naast de jouwe staan tijdens IMM?
Stage 3
Stage 3

Door vlassie, 08 mrt 2010 19:38 Link

We houden contact ;).
____
'65,'73,'76,'89,'96
Sir Issigonis
Sir Issigonis