New MINI 5 jaar

New MINI 5 jaar

Door Arjan, 04 jul 2006 18:36 Link

Het is aanstaande zaterdag 5 jaar geleden dat de eerste New MINI in de verkoop is gegaan.
Wat er in de afgelopen 5 jaar is gebeurd met de New MINI vind je terug in het nieuwsbericht (zie link).

http://www.newminiclub.nl/nieuws.php?id=205

Bron: BMW pressgroup

Er staat ook nog wat informatie in over de GP en de nieuwe MINI Concept LONDON :P
____
www.NewMINIclub.nl "Just4Fun"
Stage 2
Stage 2

Twin-cam eight port
Twin-cam eight port

Re: New MINI 5 jaar

Door Mini Power, 04 jul 2006 20:11 Link

Zucht, Fazerray, hou dan je mond! :((

Het is een groot succes geworden, en daar feliciteren we MINI mee! :D :)\_
____
Wolseley Hornet Mk 3 '68
Clubman Estate 1100 '79
Mk 2 Cooper 998 '68
Zeemax '79
Buzzing Hornet
Buzzing Hornet

Door Fazerray, 04 jul 2006 20:28 Link

Kunnen we niet tegen kritiek? :P

Nee hoor, ik wens al die "fijne" leasejuppen nog jaren (lees weken, want dan is er wel iets anders waar ze op kicken bv. de nieuwe fiat 500, want die geeft ook het gevoel dat je in een echte classic rondrijdt.....not)plezier van hun echte duitse mini!
Twin-cam eight port
Twin-cam eight port

Door Mini Power, 04 jul 2006 20:51 Link

Ik kan best tegen kritiek... :P

Maar heb je er al zelf ooit in gereden (met een rit)? :P
____
Wolseley Hornet Mk 3 '68
Clubman Estate 1100 '79
Mk 2 Cooper 998 '68
Zeemax '79
Buzzing Hornet
Buzzing Hornet

Door Nummer 36, 04 jul 2006 21:07 Link

Arjan als ik je ziet op Swetterhage krijg je een drankje van me . Ik ga mijn best doen om je te vinden en je oprecht te feliciteren.

Groetjes Brenda
____
Met een beetje tolerantie is het iedere dag vakantie.

Website http://www.mccio.nl/ aangepast op 31 juli **vrienden van de MCCIO**
Twin-cam eight port
Twin-cam eight port

Door patske, 04 jul 2006 21:12 Link

Het zijn niet allemaal 'leasejuppen' die met de nieuwe mini rijden. Ikzelf rijd sinds vorig jaar januari met een mini one. Een hele fijne en betrouwbare wagen. Ik geef toe dat de classic meer charme heeft, en ooit heb ik mss wel ene. Maar voor mij is een classic jammer genoeg nu geen optie, ik heb echt een wagen nodig waar ik op kan vertrouwen (mijn vriend woont ong 200km van me, dus...)
Ik ben nu al 2 jaar lid van deze club en ik zou soms het * krijgen van de kortzichtigheid van de mensen, meestal reageer ik niet op zo'n opmerkingen op de nieuwe mini. En het is al meerdere malen door verschillende mensen aangehaald dat de discussie niet opnieuw moet beginnen. Er zijn soorten smaken en dat is maar best ook. Maar oordelen over iemand die je niet kent is belachelijk. Dagdagelijks zit ik op dit forum. Kijk ook vaak of ik gespot ben, want ik blijf me maar suf zwaaien naar die classics die me blijkbaar niet zien :s
Maar enfin, ik zwijg er ff hierover , moest me gewoon ff van het hart
____
ben dus ook gebeten door de mi(ni)crobe :p
Bog Standard
Bog Standard

Door Eelke, 05 jul 2006 10:37 Link

Mensen, kunnen we die ouwe koeien eindelijk een keer in de sloot laten? Er zijn andere topics waar uitentreure deze discussie gevoerd is, als het hier (waar het, zoals meestal, volledig off-topic is) nog eens herhaald gaat worden gaat het topic net zo makkelijk op slot.

Laten we respect hebben voor elkaars hobby-auto's (ga even na, als het dat niet is, dan kom je ook niet op dit forum, oud of nieuw) en het gezellig houden.
____
Eelke Blok, You've just been Blok'ed
Ex-webmaster, achter de schermen bied ik wel eens een helpende hand.
1991 Cooper 1300 Diamond White (gerestaureerd)
"Small cars need big attitudes" -- EB
Volg mij op twitter
You've just been Blok'ed
You've just been Blok'ed

Door Peter, 05 jul 2006 10:59 Link

Eelke schreef:Mensen, kunnen we die ouwe koeien eindelijk een keer in de sloot laten?

Nee dat is zielig :o Er uit halen, en er uit houden ;)

Van die kortzichtigheid heb ik inderdaad al vaker mensen betrapt hier, hoor... Met name als ik dan eens zeg dat ik een mooie Golf ook best kan waarderen.
Ook de MINI is toch een aparte verschijning geworden in het straatbeeld.

Iig MINI, proficiat en hopelijk mag hij/zij het net zo lang volhouden als de good old classic Mini
____
Rover Mini 1993 - 1275 SPi Going Low
Austin Mini 1988 - 998 Red Hot turned Surf Blue
Mini IMA 1977 - Work in progress (project)
Mini Clubman 1977 - On to becoming a GTi (project)

Children are like farts: your own are just about tolerable but everyone else's are horrendous
Dr. Stuiter
Dr. Stuiter

Door Fazerray, 05 jul 2006 11:31 Link

Is mijn bedoeling toch gelukt; even kijken hoe snel ik mensen op stang kan jagen :D

Even serieus; Ik wens iedereen die een Mini/MINI/BINI/whatever heel veel succes met hun auto.
Dat ze er lang van mogen genieten en veel plezier van mogen hebben.
Het is voor mij en persoonlijk ding en elke keer als ik zo`n auto zie rondrijden, dan moet ik denken aan al het leed wat BMW veroorzaakt heeft.

O ja, @Mini Power; ja ik heb ik een Mini Cooper S rond mogen rijden en in een Cabrio S; De eerste reed wel lekker, maar verhouding prijs/prestatie is slecht.
De Cabrio S is veel te zwaar om er echt lol in te hebben.
Nee, moet je eens rondcrossen in een Lotus Elise of een vorige generatie Clio V6, da`s pas lachen! :D
Twin-cam eight port
Twin-cam eight port

Door mini7benno, 06 jul 2006 21:23 Link

Gefeliciteerd MINI, 5 jaar en een suc6 nummer.
____
www.newminiclub.nl "pas op! we gaan hard!"
Stage 3
Stage 3

Door mini7benno, 06 jul 2006 21:26 Link

Fazerray schreef:De Cabrio S is veel te zwaar om er echt lol in te hebben.

Lekker zwaar maar als kauwgom aan de weg. Elke minuut FUN om in te rijden, geloof me.

Ik ga nog even naar buiten...........Ciao :D
____
www.newminiclub.nl "pas op! we gaan hard!"
Stage 3
Stage 3

Door connie, 10 jul 2006 18:11 Link

Ooh is het al 5 jaar? tjee wat vliegt de tijd zeg, Gefeliciteerd MINI \:)/ , en ik hoop er ooit ook een te kunnen kopen O+
Stage 3
Stage 3

Door Fair Arie, 18 jul 2006 10:35 Link

MMC / MINI2.NL schijnt dit elk jaar te vieren met een Birthday Run zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben? (En dit jaar mee doen?)
____
Mini, mini, MINI, wat maakt het uit. Niet zeuren maar rijden. :D
Stage 2
Stage 2

Door willibrord, 18 jul 2006 23:33 Link

Het eerste lustrum! Tjonge, nog een paar jaar en de New Mini is ook een klassieker... ;) Ik vind de nieuwe Mini nog steeds gaaf en hoop dat de Nieuwe New Mini van volgend jaar mij ook nog steeds kan bekoren. Ik snap trouwens niet waarom het model na zes jaar al wordt aangepast. Vind ik persoonlijk nergens voor nodig. En waarom ikzelf geen nieuwe Mini rijd? Omdat ik 'm te duur vind. Voor een paar duizend euro's minder rijd ik in een Franse mini-bom met 130 pk en alles drauf und dran (Citroen C2 VTS) 8). Bovendien moet ik nog wat geld overhouden om m'n classic Mini mooi en rijdend te houden... :)
Stage 3
Stage 3