Kersenrit (GD) , Zondag 10 Juni 2018, Hemmen

Kersenrit (GD) , Zondag 10 Juni 2018, Hemmen

Door Forum Robot, 24 dec 2017 17:20 Link

Dit is de oudste puzzelrit van onze club. Dit jaar is het de 48e keer dat hij verreden word en het is alweer de 38e keer dat de winnaar Flipje mee naar hus mag nemen. 

Meer informatie

Type rit: Dit is een puzzelrit op basis van het systeem routebeschrijving.

Lengte van de rit: Ongeveer 60 kilometer.

Informatiepagina over dit evenement
Laatst bijgewerkt door Forum Robot op 09 jun 2018 18:02, in totaal 1 keer bewerkt
Sir Issigonis
Sir Issigonis

Re: Kersenrit (GD) , Zondag 10 Juni 2018, Hemmen

Door winfried, 31 mei 2018 21:14 Link

ik ga zeker wel de rit rijden
een van de leukste ritten met soms niet te begrijpen vallen
____
Da is (zo is dat)
ik blijf een positieve Brabo
Cooper S
Cooper S

Door Han, 04 jun 2018 17:31 Link

Afgelopen zondag de Kersenrit nagereden en we zijn er klaar voor!

Als je na een rit met vragen blijft zitten, kom dan gerust langs bij een van de uitzetters.
Dan ga je in ieder geval niet met vraagtekens naar huis ;-)

Tot zondag!
Stage 1
Stage 1

Door classic-freydis, 09 jun 2018 20:07 Link

ik kom morgen ook naar de rit en heb zoals gewoonlijk m'n uitlees koffertje mee.
heb de pickavant acr2 en de acr4 bij me (spi en mpi).

de meeste kennen me wel anders zoek de spi mini met 27mc antenne op het dak en het kenteken JZ-HV-36.

tot morgen allemaal!
____
de man maakt een mini, en de mini maakt je de man!
Cooper S
Cooper S

Door de pizzaman, 15 jun 2018 13:09 Link

Ik heb de kersenrit niet gereden. Laatst de dauwrit gereden. Maar ik kwam tot de ontdekking dat je net zo goed niet kan rijden, want de rit klopte voor geen meter. Veel fouten. Kwam erachter na de prijsuitreiking. Dan heeft het geen zin meer om de uitzetter iets te vragen. Dus dat deed ik via het forum. Echter kwam er geen reactie meer. Ja, ik moest maar een mailtje sturen. Mocht waarschijnlijk niet openbaar worden dat er niks van de rit klopte. Geeft verder niet. Voor mij geen ritjes meer dus.
Wel heb ik al vernomen dat de kersenrit ook vol met fouten zat.
Een 1275 GT is ook gewoon een Clubman hoor :)

Suc6 met de vervolgritten :)
Stage 2
Stage 2

Door Tincu, 15 jun 2018 13:48 Link

Hey Pizzaman,

Jammer dat je zo'n negatieve ervaring hebt, terwijl een ritje met Mini's juist leuk zou moeten zijn!

De reden dat je het beste even een mailtje kan sturen is vermoedelijk omdat de uitzetter(s) wellicht niet (zo vaak) op het forum komen (dat weet ik natuurlijk niet zeker, ik weet namelijk niet wie welke ritten uitzet).

Ik denk overigens dat meteen na de rit de beste tijd is om uitleg te vragen, dan zit de rit nog bij iedereen vers in het geheugen. Maar goed de rit is nu eenmaal al een tijdje geleden, dus daar kan niemand meer iets aan veranderen.

Ik vind het ook jammer dat je nu al zegt dat je geen ritjes meer met de MSCN gaat rijden, misschien passen de toerritten veel beter bij jou?!
Ikzelf ben ook geen puzzelaar en zal een puzzelrit alleen gaan rijden als ik weet dat ik met de routebeschrijving (en dus zonder puzzelen) op de eindbestemming kom, maar dan moet je vooraf even informeren/onderzoek plegen.

Ik hoop je in de toekomst toch een keer bij een (toer)ritje te mogen ontmoeten! :)
____
Bertina
NML-er

CE | JJ-69-XD | Blauwe | PL | Ugly O+ | Meis | Van | Lucky Seven
Moderator
Moderator