British Race Festival (NH), Zaterdag 6 Juli 2019, Zandvoort

British Race Festival (NH), Zaterdag 6 Juli 2019, Zandvoort

Door Forum Robot, 29 dec 2018 16:04 Link

Ook dit jaar organiseert Circuit Zandvoort het British Racefestival en hebben wij de mogelijkheid hier een clubstand neer te zetten. En de Mini Seven Racing Club heeft deze datum in de racekalender opgenomen dus we kunnen weer genieten van de racende Mini's.  

Ook deze keer krijgen we een plek op de paddock waar onze leden hun Mini gratis mogen parkeren.

Informatiepagina over dit evenement
Sir Issigonis
Sir Issigonis

Re: British Race Festival (NH), Zaterdag 6 Juli 2019, Zandvo

Door LimitedSjoerd, 29 mei 2019 09:36 Link

Ik ben door de Mini seven racing club benaderd of ik dit jaar weer de safetycar wil zijn. Ik zelf zit dit jaar in het buitenland dat weekend maar is er iemand die naar het evenement gaat en dit wil doen?

Stuur even een pb met je mail en ik breng je in contact met de organisatie.

Groetjes Sjoerd
____
- 1979 Mini Clubman Estate Automaat
- 1983 Mini Cabrio 1000
Sir Issigonis
Sir Issigonis

Bog Standard
Bog Standard

Door LimitedSjoerd, 29 mei 2019 20:49 Link

Leuk Bonnie zal beide dagen de opwarmronde voor de racers uit rijden! Veel plezier allemaal!
____
- 1979 Mini Clubman Estate Automaat
- 1983 Mini Cabrio 1000
Sir Issigonis
Sir Issigonis

Door falleri, 05 jun 2019 14:03 Link

Lijkt me (ons) erg leuk, maar we gaan waarschijnlijk geheel niet in stijl in de 'gewone' auto om niet de rit op dat drukke stuk rond Amsterdam in de mini te hoeven doen.. (wat ook niet helpt is dat we 1-1,5u extra reistijd kwijt gaan zijn aan de mini ophalen, die staat nog effe gestald bij vrienden en dat is precies de andere kant op..)
Twijfel er nog wel over- anders is een paddockplekje wel heeeel leuk natuurlijk. Wie van jullie gaat dat doen?
Stage 1
Stage 1

Door Natascha, 05 jun 2019 21:41 Link

Hi Falleri,

De stand is nog niet helemaal vol maar het gaat hard met de inschrijvingen. Dus als je komt sta je er zeker niet alleen met je Mini.

Groetjes,

Natascha

PS. Je kunt er altijd nog een weekendje weg van maken als dat in je planning past.
Sir Issigonis
Sir Issigonis