mini cooper s mk6 1993

default

RE: mini cooper s mk6 1993

Ik wil een mini cooper s 1993 63pk kopen.
Mijn vraag is waar ik op moet letten met het kopen van de mini,
vanaf welk punt zou je zeggen doe het niet met het kopen van de mini,
waar moet ik op letten of het interieur nog goed is?

Zijn de mini's in de jaren veel gestegen qua prijs met een lage kilometer stand?
Zijn er nog onderdelen te bestellen?

Ik hoor graag van jullie.

mvg, djordi.

default

RE: mini cooper s mk6 1993

RE: mini cooper s mk6 1993

Onderdelen zat.
Zowel nieuw als gebruikt. Zie sponsoren en marktplaats

RE: mini cooper s mk6 1993

Djordi,
ik denk dat je er goed aan doet om je woonplaats te vermelden. Wanneer je ook verder je persoonlijke gegevens invult, krijgen mensen die geregeld op het forum kijken enig idee van wie je bent. Dat vergroot de bereidheid aanzienlijk om op je eerste bericht te reageren.
Er zijn Mini's van alle kwaliteiten en prijzen te koop. Het verdient dus echt de moeite om uit te zoeken wat je -eigenljk- wilt hebben. Contact met andere leden kan je daarbij geweldig helpen. Er zijn regelmatig clubavonden. Ga daar naar toe en wees dan niet terughoudend en afwachtend, maar stap op mensen af en vertel waar je naar op zoek bent. Je zult dan een belangrijke verrijking van wetenschap en ervaring hebben opgedaan na zo'n avond.
Lees ook de verhalen die je op dit forum vindt over restauraties die uitgevoerd zijn. De zaken die in die verhalen worden opgenoemd zijn ook jouw aandachtspunten wanneer je op zoek gaat naar een Mini die jou past.
Wanneer je een Mini liefhebber bij jou in de buurt gevonden hebt en je hebt contact gelegd, kan je ook veel ondersteuning varwachten wanneer je hem erin betrekt als je werkelijk op zoek gaat naar een Mini. Maak gebruik van de geweldige kansen die mede-leden van de club je te bieden hebben.

RE: mini cooper s mk6 1993

Even een vraag, wat is er 'S' aan deze Mini Cooper ?

Kees.