1979 Austin mini van

RE: 1979 Austin mini van

Snik snik, de mini staat nu al zeker een half jaar stil en geparkeerd tussen heel veel land rovers in een loods. ( stilgezet wegens startproblemen) Een motorexpert meende dat de krukaslagers helmaal op zijn en het blok daardoor heel slecht start. Zelf denk ik dat de startmotor en + kabel slecht is.

Als ik mijn rijbewijs heb (bijna zover om het examen aan te vragen) leg ik desnoods een ander blok erin om hem eens af en toe te kunnen gebruiken, in september moet hij ook weer op apk.

Groetjes,
Levi

RE: 1979 Austin mini van

JES Net geslaag voor mijn rijbewijs ( B ) !!
Deze zomer ga ik lekker in de Mini Van rond tuffen tot er een oldtimer van mij klaar is voor gebruik.

Groetjes,
Levi

RE: 1979 Austin mini van

Super.... Gefeliciteerd Levi....

RE: 1979 Austin mini van

Gefeliciteerd \\:)/ d:)b

RE: 1979 Austin mini van

Gefeliciteerd en veel plezier!

RE: 1979 Austin mini van

Gefeliciteerd, en wat een coole van! :9

RE: 1979 Austin mini van

Gefeliciteerd met je rijbewijs.

Cool hoor zo'n Van

RE: 1979 Austin mini van

Thanks, kom net als staflid terug van een scouting kamp. Maandag rijbewijs ophalen en dan voor de eerste keer een lange rit met de Van maken :D En ja hij is erg cool en snel :)

RE: 1979 Austin mini van

hey gefeliciteerd met je rijbewijs,

vele veilige km-ters toegewenst he,

groetjes

RE: 1979 Austin mini van

god zeg wat vliegt de tijd!

Ondertussen al een aantal rijbewijzen en rij-trainingen verder :P

De Mini Van heeft echt weer een aantal jaren stil gestaan, maar daar gaat weer verandering in komen!

Ik heb concreet plannen de Mini Van nu zelf over te nemen van Guy waarvoor ik hem toen aan de praat heb gemaakt (en mocht gebruiken).

Zodra hij weer uit de stal getrokken gaat worden in januari , zal ik mij melden.


Wat ik verwacht te doen komend kwartaal :


- banden, jammer van de nieuwe semi slick banden maar die zullen vast vierkant zijn geworden . Leuk als gum setje maar niet voor een zondags ritje meer geschikt denk ik.
- remmen vernieuwen waar nodig, cups zullen inmiddels weer uitgedroogd zijn
- motor ( verbruikte toen al olie ) reviseren , op zn minst de kop al reviseren
- koppeling , plaat zal niet plakken en was niet versleten maar slave en master mag vast weer
nieuw
- interieur opfrissen , toen al mateloos aan gestoord dus dat moet nu sowieso opgefrist
worden. Terug een eitje in het midden en origineel stoelen en tapijt.

grtz,
Levi