Advies over aanschaf mini 1000 HLE 1983

RE: Advies over aanschaf mini 1000 HLE 1983

Wil een mini kenner mij vertellen wat hij van dit aanbod vindt?
Ik ga deze week kijken, ben zeer geïnteresseerd, hoor graag jullie mening.

Graag zou ik ook willen weten hoeveel het kost om deze mini te laten spuiten in 1 kleur.

Onderstaand de link naar de pagina op marktplaats.nl

Alvast bedankt!

http://link.marktplaats.nl/383942170

RE: Advies over aanschaf mini 1000 HLE 1983

Tis altijd heel moeilijk, zo niet onmogelijk om aan de hand van alleen een plaatje een oordeel te vellen over het kopen of niet kopen van een mini...
Motorisch, onder de auto, roestplekken die weggepolyestert zijn, enz kan je van achter een scherm niet inspecteren...

Ik zou zeggen: zoek iemand op dit forum die veel van mini's weet die bij jou in de buurt en vraag diegene om mee te gaan kijken.
Er zijn altijd hele lieve mensen die dit graag doen, dus het zou niet al te veel moeite kosten om iemand voor een middagje / avond te strikken...
[size=85:1u2n1fmo]Zeker niet wanneer er een kratje bier aan wordt geboden[/size:1u2n1fmo] ;)

RE: Advies over aanschaf mini 1000 HLE 1983

Iedergeval bedankt voor dit advies. Het gaat me eerste instantie om het verhaal en het plaatje. En dan voornamelijk het verhaal.

Maar bij deze wil ik ook een oproepje doen in de buurt van Hilversum die kennis van zaken heeft van mini's :D een kratje bier kan altijd geregeld worden natuurlijk ;)

RE: Advies over aanschaf mini 1000 HLE 1983

De motor die er in zit is een 1000A+ (loodvrij, dus geen toevoeging aan de benzine nodig).
Deze zit nu ongeveer 5.000 km in deze Mini. Oorspronkelijk komt hij uit een schade Mini uit 1996




in 1996 werden er alleen geen 1000a+ in minitjes gestopt.
Waren spi'tje, injectie motortjes.

RE: Advies over aanschaf mini 1000 HLE 1983

Het is een motor uit een mini uit 1992, volgens www.gominigo.nl (eigenaar van de mini, nog meer info over de mini te vinden.. :) )

RE: Advies over aanschaf mini 1000 HLE 1983

Klopt, heb ik inmiddels ook gevonden. De eigenaar is ook lid van deze club en is ook actief op forums. Het ziet er allemaal goed uit. Ben opzoek naar bevestiging :)

RE: Advies over aanschaf mini 1000 HLE 1983

meijer schreef:
Klopt, heb ik inmiddels ook gevonden. De eigenaar is ook lid van deze club en is ook actief op forums. Het ziet er allemaal goed uit. Ben opzoek naar bevestiging :)




Dat is geen garantie dat je geen miskoop doet. ;) Niet dat ik de Mini of de persoon ken. Maar lees de aankooptips goed door. En neem evt iemand mee die met je mee kan kijken.

Groetjes,

Maurice

RE: Advies over aanschaf mini 1000 HLE 1983

Het is altijd een gok wat je koopt maar goed t forum lezen en je laten voorlichten je komt aardig op weg