cooper s 1969

RE: cooper s 1969

Ik zag op marktplaats een cooper s uit 1969 voor 3500 euro..volgens mij is dit een mooie prijs voor zo'n exclusief auto'tje. alleen ik vind het een beetje raar. Volgens rdw is het een 998cc uit 1969

maar kijk deze foto:



zou het gewoon nieuwe voorkant zijn of ben ik gewoon stom?? das toch geen grille en voorkant van een MK1 ofwel??

als het een echte cooper s uit '69 is dan is die in deze staat volgens mij 5x zoveel waard!

RE: cooper s 1969

[Link]

.. dat staat er *net* niet helemaal .. en er staat bieden *vanaf* 3500 .. O:)

1969 is mk II of zelfs III en dan is de grille ok, ik zie geen schuifraampjes of opliggende scharnieren, maar dat kan aan de foto liggen, dus dat zou een vroege mk III kunnen zijn ..
er staat ook "retro" in de advertentie, maar of dat behalve het kenteken nog meer onderdelen omhelst zul je nader moeten gaan bekijken >:)

FWIW,
Theo van den Bogaard

RE: cooper s 1969

mk 1 is het toch wel niet. Bekijk de achterlichten eens een keer ?

Toch niet meer orgineel dan. En vooraan die grill zou ook een snorgrill moeten zijn. EN ik zie ook niet echt goed of er deurscharnieren opstaan zoals de oude mk1 mini's. Jullie wel ?

RE: cooper s 1969

RE: cooper s 1969

er is wel meer niet origineel.. ik zie kuipstoelen? inderdaad geen deurscharnieren. en de grill is gewoon een nieuwe. misschien is alleen het serienummer uit dat jaar? gewoon over getikt ofzo?

RE: cooper s 1969

3500 voor een Cooper S uit 1969.... sure |:(

Er staat op marktplaats ook ergens een échte Cooper S, die moest meer dan 14000 opbrengen....

nogal veel al je het mij vraagt, maar 3500 is niet realistisch voor een Cooper S.

RE: cooper s 1969

Er wordt in de advertentie toch niet gesuggereerd dat het een mk1 is? En er wordt aangegeven dat het een retro is, dus niet orgineel Cooper S...

Dus wat is het probleem? ;)
Wel leuk voor erbij.... :D

RE: cooper s 1969

Jammer hoor al dat gemekker, als je kritiek levert moet je ook wel weten waar je het over hebt lijkt me. De achterlichten en de gril zijn net zoals die van een mk2 cooper s uit 1969, er zit ook een mk2 achterklep op. De titel Retro Cooper S heeft ie wat mij betreft al verdient. De deuren is inderdaad wel vreemd, maar zou een overgangsmodel kunnen zijn. Ik vind het een mooi ding, als mijn (retro) 1275GT af wil ik misschien ook nog wel eens een vergelijkbare retro cooper S maken.