Trouw auto 21 mei 2016

default

RE: Trouw auto 21 mei 2016

Beste mini liefhebbers, ik een vraag aan jullie. Mijn broertje paco crusio trouwt op 21 mei dit jaar. Hij is helemaal gek van mini,s. Hij heeft er zelf ook een gehad en heeft hem een aantal jaren geleden verkocht. Nu wil ik langs deze weg proberen of ik een trouwauto voor hem kan regelen. Een mini cooper 1.3 mpi in de kleur blauw. De kleur is niet erg belangrijk als het maar gaat om een orginele mini. Wie heeft er tijd deze dag of wilt zijn mini beschikbaar stellen. We hebben een klein budget. Het is in en rondom roosendaal, vanaf een uurtje of 9 tot een uurtje of 17.00. Graag hoor ik via een pb of er leden zijn die hier voor open staan of sugestie,s hebben. Mijn telefoon nummer is 06-29033435 email is info@rebeloutdoor.nl

RE: Trouw auto 21 mei 2016

De onze is behoorlijk origineel... en ik kom uit Hoogerheide

Hij is wel groen (zie mijn topic voor info: viewtopic.php?f=46&t=61522)

Leen em liever niet zomaar uit, maar kan altijd even met het vrouwtje overleggen.

default

RE: Trouw auto 21 mei 2016

Zou super zijn! Overleg inderdaad ff, wat ziunje als tegen prestatie willen hebben? En wat zijn je voorwaarden? Wil je er centjes voor of zeg je maakt mij veel blijer met een super gave foto uiteraard zonder bruidspaar, wil je zelf rijden of heb je er geen probleem mee als mijn broertje zelf rijd. Hij is overgings extreem voorzichtig hahahahahah wij plagen hem er altijd mee. Kortom als je ons blij maakt waar kunnen we jullie dan mee blij maken

Je mag me ook bellen hoor. Gegevens staan in de topic

RE: Trouw auto 21 mei 2016

ik ga even met het vrouwtje er over hebben.

Het leukste is natuurlijk dat je broertje zelf rijd met bruid er bij... ;)

"tegenprestatie" zal ik het dan met het vrouwtje ook over hebben hahaha

ik kom er zsm op terug!

RE: Trouw auto 21 mei 2016

heb het er thuis even over gehad, maar vrouwtje voelt er niet veel voor om de mini uit te lenen of te verhuren :( :(