1275 GT

default

RE: 1275 GT

hoi hoi ik heb een vraag ik kan een 1275 GT kopen voor 350 euro de motor loopt goed maar voor de rest moet er veel aan gedaan worden is dat duur bouwjaar 1983

RE: 1275 GT

Iets meer info kan nooit kwaad, maar 350 euro is nooit veel. Maar verwacht er dan ook niet te veel van...

RE: 1275 GT

Kijk liever naar de carrosserie (zie ook de aankooptips op deze site), zoals de dorpels, vloeren, etc. Mechanisch is er zeer veel zelf te doen, ook wel op budget. Maar plaatwerk, en bijbehorend las en spuitwerk, is altijd lastig en/of duur. Er zijn misschien wel clubleden die mee willen oordelen, ik bied mezelf ook wel aan maar da's wel 50km rijden voor mij.
Succes,

default

RE: 1275 GT

Als het een 1275 GT is, dan is het dus een Clubman.
Dan is 350 euro zekers niet duur.
Tegenwoordig wordt het plaatwerk (frontdelen) weer geperst en is dus leverbaar tegen een redelijke prijs.

Kan niet voor je beslissen of je het wel of niet moet doen, maar Clubman 1275 GT worden wel erg zeldzaam.

grtzz Martin

RE: 1275 GT

einde produktie van de 1275 GT = 1980
( http://drcwww.uvt.nl/~bogaard/1275gt.htm )
.. het kan natuurlijk een geimporteerde zijn ?!

goed (laten) kijken ..

succes,
Theo van den Bogaard

RE: 1275 GT

Om verwarring te voorkomen zou ik
gewoon even vragen of je het kenteken
mag inzien.

Het kan ook een mini 1000 zijn met een
clubman 1275 gt blok.
Ook kan er verwarring zijn met een blok van een metro 1275 gt. Dat is gewoon een normale 1275.

Niettemin het ligt er allemaal aan hoe de staat van de mini is.
Zoals Hugo ook al zei; even de aankooptips doornemen.

RE: 1275 GT

En? nog bekeken? Als het een 1275GT is, is 350 een interessante prijs, moet dan wel van 1980 of eerder zijn anders is het geen echte. Waarde van een mini wordt grotendeels bepaald door de staat van de carrosserie en evt bijzonderheid van het model. Moeilijk te zeggen wat een "normale" uit 1983 waard is, varieert tussen de 100 en 5000 EUR als je het mij vraagt.