Ik had nog een 1000cctje liggen en heb deze uit mekaar gehaald met de bedoeling de zuigers als decoratie aan de muur te hangen.
nu viel op dat zuiger 2 en 3 flink zijn aangetast. Zuiger 1 en 4 zien er verder nog goed uit.
Zou het kunnen omdat er op euro 95 is gereden terwijl het blokje eigenlijk loodvervanger had moeten hebben??
Lijkt me een geval van detoneren. Of zit ik nu verkeerd ?
Is dit aan je inlaat of uitlaat kant?
Hoe zien je kleppen eruit?
Hoeveel speling zit er op je klepgeleiders?
Wat was je olieverbruk?
Is je kop soms gescheurd tussen in/uitlaat?
Is je kop soms gescheurd tussen de cilinders?
Heeft je blok geen sluiting gehad?
Greetz , Jeroen2
Hahahahaha, dit valt nog mee, ik heb eens een 1100 uit elkaar gehaald en hier waren echt grote brokken uit de zuigers, ik was zo onder de indruk, ze hebben 8 jaar aan het plafond gehangen in de garage.
Tot m'n broertje ze wegsmeet.
Dit ziet er inderdaad uit als detoneren.
Ik had nog een 1000cctje liggen en heb deze uit mekaar gehaald met de bedoeling de zuigers als decoratie aan de muur te hangen.


nu viel op dat zuiger 2 en 3 flink zijn aangetast. Zuiger 1 en 4 zien er verder nog goed uit.
Zou het kunnen omdat er op euro 95 is gereden terwijl het blokje eigenlijk loodvervanger had moeten hebben??
Lijkt me een geval van detoneren. Of zit ik nu verkeerd ?
Is dit aan je inlaat of uitlaat kant?
Hoe zien je kleppen eruit?
Hoeveel speling zit er op je klepgeleiders?
Wat was je olieverbruk?
Is je kop soms gescheurd tussen in/uitlaat?
Is je kop soms gescheurd tussen de cilinders?
Heeft je blok geen sluiting gehad?
Greetz , Jeroen2
Hahahahaha, dit valt nog mee, ik heb eens een 1100 uit elkaar gehaald en hier waren echt grote brokken uit de zuigers, ik was zo onder de indruk, ze hebben 8 jaar aan het plafond gehangen in de garage.
Tot m'n broertje ze wegsmeet.
Dit ziet er inderdaad uit als detoneren.
Groet ron
Je moet ingelogd zijn om te reageren.