een tijdje terug had ik mn koppeling vervangen, alles los gehad en ook weer ontlucht
de dop op de master cilinder was slecht en kapot en heb ik toen vervangen
nu zag ik van de week dat de dop weer kapot was
heeft iemand hier ook last van (gehad)
ik denk dat er misschien nog wat lucht in het systeem zit maar vreemd vind ik het wel
alvast bedankt voor het meedenken
mvgr. xander
Dit kan moeilijk iets met 'ontluchten' te maken hebben. Er zit een ontluchtingsgaatje in het deksel, anders zou het reservoir vacuüm trekken als de vloeistofspiegel daalt. Je moet het in de richting zoeken dat er -bij motorkap dicht- iets het deksel raakt en die in elkaar drukt waardoor het deksel barst, denk ik.
Ik heb hier ook last van gehad, het ging bij mij om nieuwe doppen die helaas van een slechte kwaliteit waren.
Nu zit er weer een oude dop op (nieuwe master cylinder, met oude dop) en die blijft tot nu toe wel heel.
ff een vraagje
een tijdje terug had ik mn koppeling vervangen, alles los gehad en ook weer ontlucht
de dop op de master cilinder was slecht en kapot en heb ik toen vervangen
nu zag ik van de week dat de dop weer kapot was
heeft iemand hier ook last van (gehad)
ik denk dat er misschien nog wat lucht in het systeem zit maar vreemd vind ik het wel
alvast bedankt voor het meedenken
mvgr. xander
Dit kan moeilijk iets met 'ontluchten' te maken hebben. Er zit een ontluchtingsgaatje in het deksel, anders zou het reservoir vacuüm trekken als de vloeistofspiegel daalt. Je moet het in de richting zoeken dat er -bij motorkap dicht- iets het deksel raakt en die in elkaar drukt waardoor het deksel barst, denk ik.
Ik heb hier ook last van gehad, het ging bij mij om nieuwe doppen die helaas van een slechte kwaliteit waren.
Nu zit er weer een oude dop op (nieuwe master cylinder, met oude dop) en die blijft tot nu toe wel heel.
Je moet ingelogd zijn om te reageren.