foto's carburateur's

Ik heb een paar jaar geleden een partij onderdelen gekocht waaronder meerdere carburateur's.
Nu zoek ik foto's van welke soorten er zijn dan weet ik wat ik heb liggen. Weet echt niet wat ik heb liggen.
:? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?

gr

[size=75:2oc5lczl][topcis samengevoegd - Crispy][/size:2oc5lczl]
Wheej,
ik weet dat er voor een mini verschillende carberateurs zijn. nou zat ik laatst te kijken op een site waar je andere kan bestellen maar kon niet geheel dezelfde vinden. ik heb wat fotos gemaakt van beide kanten en van het spruitstuk waar hij op zit.
kan iemand mij helpen?
Groeten Thijs.
alvast bedankt

oeps fotos vergeten....

link
link
link

de fotos dus

[size=75:3ub1kraj][edit: links werkend gemaakt - Crispy][/size:3ub1kraj]

Ik zou zeggen plaats de foto's eens.

Wat voor blok ligt er in je mini en welk bouwjaar is tie van?

Waar zijn de foto's? :D

SU HS4 (38mm inwendig)

SU HS2 (32mm inwendig)

Maar ik denk dat het een HS4 is gezien de grootte van de kolf.

De post voor mij is beter beagrumenteerd en zal je waarschijnlijk ook beter aan een antwoord helpen. Dus vandaar dat ik deze maar bewerkt heb ;)

## als het goed is zit er een label met een letter-cijfer code aan.

(beetje poetsen moet je hem nog wel!? :)" title="Evil" /> )

diagonale bevestiging = hs 4
(hs2 zou verticaal met 2 bouten vast komen zitten)

groetjes,
Theo van den Bogaard

ok dankjewel. het is een HS-4 maar ls ik kijk naar nieuwe HS-4 heeft deze 4 gaten om hem te bevestigen ipv 2.
dit past wel goed op elkaar?

een hs 4 heeft maar 2 gaten om hem aan je spruitstuk te bevestigen

als je 4 gaten hebt is het waarschijnlijk een hiff 38 of 44

welke moet je dan hebben om zo veel mogelijk power te kunnen krijgen?
ik ben ook zo techniesch op dit gebied |:(

LegalMiniDriver schreef:
welke moet je dan hebben om zo veel mogelijk power te kunnen krijgen?
ik ben ook zo techniesch op dit gebied |:(



Dat heeft meerdere factoren, motorinhoud, maak je gebruik van een andere nokkenas, ander luchtfilter, uitlaat systeem(lcb+rc 40) enz enz.

een grotere carburateur zal meer brandstof aanvoeren,maar als je die niet optimaal kan laten verbranden heb je er niets aan, kost het meer dan dat het aan vermogen op levert.

Je moet ingelogd zijn om te reageren.