Ik heb een probleem met mijn koppeling, wanneer ik het pedaal intrap hoor ik soms een krakend geluid en gaat het zwaar en kan het onder mijn voet voelen kraken.Dit mankement komt pas na een tijdje rijden aan het licht. Kan het zijn dan mijn koppelingcilinder naar de kwartjes is? en hoe weet ik welke??
Ik zou allereerst beginnen met zoeken op het forum, is al erg veel over geschreven.
Kan goed zijn dat een koppelingcilinder stuk is, maar kunnen ook synchromesringen zijn. Het makkelijkste is om eerst je werkcilinder te ontluchten, dan weet je al meteen een stuk meer...
jep mijn slave is naar de klote,is hier een revisie setje voor krijgen zo ja, heeft iemand een bestel nummer
Deze kun je idd makkelijk zelf reviseren, weet het bestelnummer niet uit mn hoofd, maar ik zou zeggen bel ff een minicenter.
Het is goedkoper om de hele slave cylinder te vervangen. Kijk bij een goeie mini zaak bij je in de buurt.
Rob.
ik heb ze gezien voor 42 euro, veel geld dus is revisie net zo duur??
Ik heb mijn revisie setje voor 10 euro gekocht. Dat setje bestaat uit de twee rubbers van de cilinder.
En?> alles werkt goed? of is het bagger?
Het is maar net hoe je clinder er van binnen uitziet, als er geen krassen in de cilinder en op het zuigertje zitten, zet je het rubbertje er tussen en dan hoort het weer als nieuw te zijn.
Maar je moet dus even kijken of de cilinder van binnen nog goed is, als dit niet zo is kun je maar beter een nieuwe kopen.e
MMM, met mijn kennis kijken naar krassen, als die cilinder onder de 50 euro is kan ik beter een nieuwe kopen en zelf installeren. maar wel bedankt voor je reactie
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn koppeling, wanneer ik het pedaal intrap hoor ik soms een krakend geluid en gaat het zwaar en kan het onder mijn voet voelen kraken.Dit mankement komt pas na een tijdje rijden aan het licht. Kan het zijn dan mijn koppelingcilinder naar de kwartjes is? en hoe weet ik welke??
Ik zou allereerst beginnen met zoeken op het forum, is al erg veel over geschreven.
Kan goed zijn dat een koppelingcilinder stuk is, maar kunnen ook synchromesringen zijn. Het makkelijkste is om eerst je werkcilinder te ontluchten, dan weet je al meteen een stuk meer...
jep mijn slave is naar de klote,is hier een revisie setje voor krijgen zo ja, heeft iemand een bestel nummer
Deze kun je idd makkelijk zelf reviseren, weet het bestelnummer niet uit mn hoofd, maar ik zou zeggen bel ff een minicenter.
Het is goedkoper om de hele slave cylinder te vervangen. Kijk bij een goeie mini zaak bij je in de buurt.
Rob.
ik heb ze gezien voor 42 euro, veel geld dus is revisie net zo duur??
Ik heb mijn revisie setje voor 10 euro gekocht. Dat setje bestaat uit de twee rubbers van de cilinder.
En?> alles werkt goed? of is het bagger?
Het is maar net hoe je clinder er van binnen uitziet, als er geen krassen in de cilinder en op het zuigertje zitten, zet je het rubbertje er tussen en dan hoort het weer als nieuw te zijn.
Maar je moet dus even kijken of de cilinder van binnen nog goed is, als dit niet zo is kun je maar beter een nieuwe kopen.e
MMM, met mijn kennis kijken naar krassen, als die cilinder onder de 50 euro is kan ik beter een nieuwe kopen en zelf installeren. maar wel bedankt voor je reactie
Je moet ingelogd zijn om te reageren.