Vanochtend mn coopertje opgehaald, na een aantal reparaties. Waaronder ook het vervangen van de koppelingswerkcylinder.
Vanmiddag wil ik weg rijden, maar nadat ik van zn 1 naar de 2 ging had ik opeens geen koppeling meer.
[size=75:1vdxuwk1](Koppelingspedaal bungelt nu loos in de lucht.)[/size:1vdxuwk1]
Kapje open, zie ik dat de binnenhuls met het bijhorende rubberen ringtje naar buiten is komen zetten.
Het rubber kapje dat alles aan de buitenkant moet afschermen kon niet eens meer op zn plek, omdat de boel zo ontzet is.
Nu heb ik nooit problemen met de koppeling gehad.
Zou er nu een fout in de nieuwe cylinder zitten waardoor 'ie nu kapot is gegaan of zou er ergens anders een probleem zijn onstaan waardoor de werkcylinder is kapot gegaan ???
RE: koppelingswerkcylinder of toch wat anders ?
Ingediend door Smarty op za, 19-03-2005 15:51
Vanochtend mn coopertje opgehaald, na een aantal reparaties. Waaronder ook het vervangen van de koppelingswerkcylinder.
Vanmiddag wil ik weg rijden, maar nadat ik van zn 1 naar de 2 ging had ik opeens geen koppeling meer.
[size=75:1vdxuwk1](Koppelingspedaal bungelt nu loos in de lucht.)[/size:1vdxuwk1]
Kapje open, zie ik dat de binnenhuls met het bijhorende rubberen ringtje naar buiten is komen zetten.
Het rubber kapje dat alles aan de buitenkant moet afschermen kon niet eens meer op zn plek, omdat de boel zo ontzet is.
Nu heb ik nooit problemen met de koppeling gehad.
Zou er nu een fout in de nieuwe cylinder zitten waardoor 'ie nu kapot is gegaan of zou er ergens anders een probleem zijn onstaan waardoor de werkcylinder is kapot gegaan ???