In een 1275 kan je NGK BP6ES bougies kwijt...
Of Champion RN 9YCC...
Kan wellicht wel schelen als er slechte bougies in zitten
Hoe staat de klepspeling en ontsteking afgesteld??
De standaard naald in een Hiff 44 is meestal vrij dik(alais breinaald, BGK..) dus als jij een stage onde kit gemonteerd hebt loopt dit voor geen meter(been there, had it also...)
Naald kopen is dan de oplossing, ga dan kijken voor een BDL en laat hem eens afstellen op de testbank .
- Login of registreer om te reageren

heb ook al gebrobeert om hem aan te slepen, maar dat mocht niet baten.
Laat iemand het koperen uiteinde van de kabel vasthouden die op de verdeler kap zit (wel eerts los halen) je start en als er niets gebeurd is de bobine kapot


), maar hij springt niet aan.
want daar kan het ook nog aan liggen.. hoe zijn je bougie kabels? verdelerkap schoon? puntjes maken slecht contact?
met de orginele naald er nog in!!
RE: motor houd in
Ingediend door easy2 op vr, 29-04-2005 23:32
zoals sommige mischien weten, ben ik op het moment in het bezit van een mini 1000e (85') met een 1300 metro blok uit 91. ik heb er een hiff 44 carb aan hangen, met een k&N cone filter, en (volgens andere mensen) een spagettie spruitstuk.
kan dit ook iets uitmaken?
nu heb ik het volgende probleem,
als ik volgas geef, gaat de mini bij een bepaald aantal toeren inhouden. als ik op een brommer zat zou ik het geluid als "viertakten" beschrijven. ook rijd hij laag in de toeren erg schokkerig.
verder loopt hij wel mooi en regelmatig stationair.
Ik heb het idee dat hij beter gaat lopen als ik de choke uitrek, dus dit zou betekenen dat ik hem rijker moet afstellen. maar toen ik de vorige keer aan de carb heb lopen draaien, kwam de motor helemaal niet meer op gang, dus ben ik hier niet zo happerig op...
verder viel het mij op dat er allemaal verschillende bougies in de motor zitten.
alvast bedankt,
Freek.