ik had speling op het voorwiel, zijdelings.
Dus (?) een nieuw lager gemonteerd.
Nog speling, nieuwe stuurkogel gemonteerd.
Nog speling.
De fuseekogels gecontroleerd. OK. Geen speling.
Nog is het fusee heen en weer te bewegen.
Spoorstang zit goed vast.
Kan de homokineet hier wat mee van doen hebben??
Help!!
Jan
de homokineet heeft daar als het goed is geen invloed op (die zorgt er juist voor dat de aandrijving werkt in combinatie met veren en sturen van het wiel) .. het kan zijn dat je draagarm(en) aan revisie toe is(zijn) ?!
HTH,
Theo van den Bogaard
Kan het niet je stuurhuis zijn?
Even voor mijn duidelijkheid, is dat als je het wiel van onder en boven beetpakt, of als je hem voor en achter beetpakt?
Groet ron
Zijdelings lijkt me voor-achter, dat duidde bij mij op het stuurhuis
Als het inderdaad voor/achter is, kan het buiten de stuurkogel inderdaad alleen nog het stuurhuis zijn, welke loszit, of waar de 'moer'(met de 2 sleuven) los zit/kogel aan einde draadeind versleten is.
FF de hoes eraf halen en voelen.
Voor je stuurhuis zou je eventueel aan de andere kant kunnen proberen, als hier geen speling is, dan hoef je maar aan 1 kant te zoeken.
Groet ron
Eureka (ik heb het gevonden).
ben der nog eens goed naar gaan kijken en wrikken.
De twee bouten in de stuurarm zaten, ondanks dat
omgeslagen "vasthoud" blikje, iets los.
Vastgedraaid en voila klaar is klara.
Als ik dat nou eerder/beter bekeken had, had ik
mezelf 60 Euro (lager en stuurkogel) kunnen
besparen.
Hartelijk dank voor het meedenken allemaal.
Groet
Jan
dus nu naar het dichtsbijzijnde mini-center om een vers vasthoud-blikje te halen...
Dag allen,
ik had speling op het voorwiel, zijdelings.
Dus (?) een nieuw lager gemonteerd.
Nog speling, nieuwe stuurkogel gemonteerd.
Nog speling.
De fuseekogels gecontroleerd. OK. Geen speling.
Nog is het fusee heen en weer te bewegen.
Spoorstang zit goed vast.
Kan de homokineet hier wat mee van doen hebben??
Help!!
Jan
de homokineet heeft daar als het goed is geen invloed op (die zorgt er juist voor dat de aandrijving werkt in combinatie met veren en sturen van het wiel) .. het kan zijn dat je draagarm(en) aan revisie toe is(zijn) ?!
HTH,
Theo van den Bogaard
Kan het niet je stuurhuis zijn?
Even voor mijn duidelijkheid, is dat als je het wiel van onder en boven beetpakt, of als je hem voor en achter beetpakt?
Groet ron
Zijdelings lijkt me voor-achter, dat duidde bij mij op het stuurhuis
Als het inderdaad voor/achter is, kan het buiten de stuurkogel inderdaad alleen nog het stuurhuis zijn, welke loszit, of waar de 'moer'(met de 2 sleuven) los zit/kogel aan einde draadeind versleten is.
FF de hoes eraf halen en voelen.
Voor je stuurhuis zou je eventueel aan de andere kant kunnen proberen, als hier geen speling is, dan hoef je maar aan 1 kant te zoeken.
Groet ron
Eureka (ik heb het gevonden).
ben der nog eens goed naar gaan kijken en wrikken.
De twee bouten in de stuurarm zaten, ondanks dat
omgeslagen "vasthoud" blikje, iets los.
Vastgedraaid en voila klaar is klara.
Als ik dat nou eerder/beter bekeken had, had ik
mezelf 60 Euro (lager en stuurkogel) kunnen
besparen.
Hartelijk dank voor het meedenken allemaal.
Groet
Jan
dus nu naar het dichtsbijzijnde mini-center om een vers vasthoud-blikje te halen...
Je moet ingelogd zijn om te reageren.