Ik wilde mijn Mini effe stationair iets meer toeren laten draaien ( slaat bijna af ), niet zo moeilijk zou je zeggen...
Maar als ik de stationairschroef helemaal indraai zit ie vast in het choke gedeelte, hij valt namelijk precies in de inham ( zie foto )
Als ik het handeltje van de choke ook maar iets verdraai zodat hij niet in de inham valt gaat het klepje van de choke al een stukje dicht wat weer resulteert in een hoger verbruik..
Hoe dit op te lossen?
Dat is de aanslag van de choke, niet de stationair. Stationair schroef zit net naast de dashpot, kun je je schroevendraaier vanaf boven insteken. Op je foto precies halverwege die choke kabel.
Ik wilde mijn Mini effe stationair iets meer toeren laten draaien ( slaat bijna af ), niet zo moeilijk zou je zeggen...

Maar als ik de stationairschroef helemaal indraai zit ie vast in het choke gedeelte, hij valt namelijk precies in de inham ( zie foto )
Als ik het handeltje van de choke ook maar iets verdraai zodat hij niet in de inham valt gaat het klepje van de choke al een stukje dicht wat weer resulteert in een hoger verbruik..
Hoe dit op te lossen?
Dat is de aanslag van de choke, niet de stationair. Stationair schroef zit net naast de dashpot, kun je je schroevendraaier vanaf boven insteken. Op je foto precies halverwege die choke kabel.
zie ook hier voor een complete beschrijving van het afstellen van de carb: viewtopic.php?p=48219#p48219
Okay.....
Boxem schreef:

Okay.....
Maakt niet uit joh.....kan iedereen gebeuren
Je moet ingelogd zijn om te reageren.