Hey, kben nieuw op deze forum dus kga meteen een onderwerp posten:
Ik heb een probleem met mn Mini Rover 1300i Cooper met electrische ontsteking, monopoint injectie, big bore uitlaat en K&M Filter, verder is alles standaard.
Hij draait rond de 1200, 1300 toeren per minuut stationair terwijl dat rond de 850, 900 moet zijn
Waar kan dit aan liggen?
Alvast bedankt
onder aan je injectie gedeelte zit een grote stekker.
Deze wil wel eens los trillen.
Heb dit probleem zelf ook al eens gehad.
Had al diverse keren onder de motorkap gekeken toen mij het plotseling opviel dat de stekker er niet goed inzat.
Na de stekker te hebben aangedrukt was het probleem verholpen.
Succes Herman
Als er een vacuumslang los ligt wordt er teveel zuurstof gemeten waardoor de ECU een signaal afgeeft voor meer brandstof waardoor de motor ook harder kan gaan draaien.
ok, dankjulliewel
Kga meteen even kijken of het 1 van beiden is
Hey, kben nieuw op deze forum dus kga meteen een onderwerp posten:
Ik heb een probleem met mn Mini Rover 1300i Cooper met electrische ontsteking, monopoint injectie, big bore uitlaat en K&M Filter, verder is alles standaard.
Hij draait rond de 1200, 1300 toeren per minuut stationair terwijl dat rond de 850, 900 moet zijn
Waar kan dit aan liggen?
Alvast bedankt
onder aan je injectie gedeelte zit een grote stekker.
Deze wil wel eens los trillen.
Heb dit probleem zelf ook al eens gehad.
Had al diverse keren onder de motorkap gekeken toen mij het plotseling opviel dat de stekker er niet goed inzat.
Na de stekker te hebben aangedrukt was het probleem verholpen.
Succes Herman
Als er een vacuumslang los ligt wordt er teveel zuurstof gemeten waardoor de ECU een signaal afgeeft voor meer brandstof waardoor de motor ook harder kan gaan draaien.
ok, dankjulliewel

Kga meteen even kijken of het 1 van beiden is
Nogmaals bedankt
Je moet ingelogd zijn om te reageren.