Ik heb kort geleden de versnellingsbak van mijn mini (1998 monza MPI) laten reviseren en toen is direct ook de koppeling vervangen. Nadat dit alles is gedaan heb ik weer de katalisator gemonteerd, normaal heb ik een vervangende RVS pijp naar de eind demper lopen (play mini), maar omdat hij deze maand voor de APK moet is de kat er tijdelijk weer even onder.
Nou hoor ik ,als ik optrek in de 1, twee keer een tik niet erg luid ofzo maar als je luisterd hoor je het wel. Het komt voor als je langzaam optrekt of snel optrekt en ook als je de wielen gedraaid hebt of recht. Ik kan mij niet herinneren dat hij dit geluid ook maakte toen ik de kat er nog niet onder zat , heb toen niet echt geluisterd namelijk. Is dit iets waarover ik me zorgen moet maken of heeft het iets met de uitlaat e.d. te maken?
Is het hondebot wel goed vastgezet na de revisie?
Ik ga het zo effe nakijken maar heb al eerder (2 x) de rubbers vervangen en het klinkt niet echt zoals wanneer de rubbers versleten zijn. maar zal het toch nog nakijken
Pasgeleden ook een geintje gehad waarbij het geluid niet klonk alszijnde versleten rubbers maar toch een rare tik, bleek toen ook met de montage van de rubbers de bout niet vastgenoeg gezet te zijn door de eigenaar van de auto die dat gedeelte voor zn rekening had genomen :)" title="Evil" />
Hallo mensen
Ik heb kort geleden de versnellingsbak van mijn mini (1998 monza MPI) laten reviseren en toen is direct ook de koppeling vervangen. Nadat dit alles is gedaan heb ik weer de katalisator gemonteerd, normaal heb ik een vervangende RVS pijp naar de eind demper lopen (play mini), maar omdat hij deze maand voor de APK moet is de kat er tijdelijk weer even onder.
Nou hoor ik ,als ik optrek in de 1, twee keer een tik niet erg luid ofzo maar als je luisterd hoor je het wel. Het komt voor als je langzaam optrekt of snel optrekt en ook als je de wielen gedraaid hebt of recht. Ik kan mij niet herinneren dat hij dit geluid ook maakte toen ik de kat er nog niet onder zat , heb toen niet echt geluisterd namelijk. Is dit iets waarover ik me zorgen moet maken of heeft het iets met de uitlaat e.d. te maken?
Is het hondebot wel goed vastgezet na de revisie?
Ik ga het zo effe nakijken maar heb al eerder (2 x) de rubbers vervangen en het klinkt niet echt zoals wanneer de rubbers versleten zijn. maar zal het toch nog nakijken
Pasgeleden ook een geintje gehad waarbij het geluid niet klonk alszijnde versleten rubbers maar toch een rare tik, bleek toen ook met de montage van de rubbers de bout niet vastgenoeg gezet te zijn door de eigenaar van de auto die dat gedeelte voor zn rekening had genomen
:)" title="Evil" />
Je moet ingelogd zijn om te reageren.