Ik ben druk doende met de revisie van een A+ versnellingsbak. Nu constateer ik overmatige sluitage van de dog teeth. Hiervoor heb ik inmiddels een ander tandwiel. Natuurlijk bleek ook de synchroniser slijtage te vertonen aan de kant van de tweede versnelling. Mijn vraag is tot welke mate van slijtage is het acceptabel om de synchroniser weer in te bouwen.
Indien ik hem moet vervangen, weet iemand een goede tweedehands te vinden. Nieuw zijn ze erg kostbaar.
Ik ben druk doende met de revisie van een A+ versnellingsbak. Nu constateer ik overmatige sluitage van de dog teeth. Hiervoor heb ik inmiddels een ander tandwiel. Natuurlijk bleek ook de synchroniser slijtage te vertonen aan de kant van de tweede versnelling. Mijn vraag is tot welke mate van slijtage is het acceptabel om de synchroniser weer in te bouwen.
Indien ik hem moet vervangen, weet iemand een goede tweedehands te vinden. Nieuw zijn ze erg kostbaar.
Kant van de tweede versnelling
http://i297.photobucket.com/albums/mm21 ... G_4344.jpg
Zoals ze normaal zijn.
http://i297.photobucket.com/albums/mm21 ... G_4348.jpg
Je moet ingelogd zijn om te reageren.