ik vermoed dat je dan een splitsing in je remleiding voor en 1 achter moet maken van waaruit een pijpje naar deze meter gaat. behoorlijk lastig aan te sluiten lijkt me zo.
zeker ook omdat je het ding moet ontluchten, lijkt het me niet 1,2,3, gedaan.
hmm, en als je diagonale leidingen heb wordt het een nog leuker feestje volgens mij..
Het is leuk, niet onhaalbaar maar wel veel moeite dus..
je hebt er geen drol aan, mar het is wel gaaf natuurlijk.
helemaal gaaf als je je remdruk zou kunnen verstellen...
dat heb ik volgens mij al eens gezien, daar hadden ze 2 Hoofdrem cilinders afzonderlijk verstelbaar op het rempedaal aangesloten, en de remdrukverdeler achterwege gelaten. op deze manier kon hij tijdens het rijden de remdruk veranderen
Bijzondere meter. Is het echt of nep? Heeft veel weg van die gecombineerde watertemperatuur en oliedrukmeters die in oude MG's (MG A, B of Midget) zitten.
STOER!!!! hebben!!!. Als ik ooit genoeg geld heb om het iemand in te laten bouwen.
Zou je die meter ook niet met een enkele leiding aan kunnen sluiten...?
Druk kan maar 1 kant uit, heeft geen functie dan alleen maar de meter aan te sturen...
Als je een T stuk tussen een remleiding zet en de extra aansluiting naar de meter zou laten lopen moet het volgens mij ook gewoon werken... niks lastig aansluiten lijkt me?
Iemand een andere suggestie?
Deze meter word idd met een 2 t stukken aangesloten op je remsysteem.
Vervolgens sluit je twee nieuwe stukken remleiding aan richting de brake bias meter. Voor het aansluiten zijn er speciale koppelingen verkrijgbaar waar aan de bovenkant een bleeder zit om je meter te ontluchten.
Een flink geklooi als dat in je notenhoutendashbordje ingebouwd zit
Maar leuk is het wel, bewegende metertjes elke keer als je het rempedaal indrukt
Gewoon doen! Als je alles netjes kan inbouwen en op het laatste pas hoeft aan te sluiten op het echte remsysteem kun je altijd je mini gewoon nog gebruiken. Go for it!
Edit: En foto's willen we dan natuurlijk wel zien he?!
Niet bieden onder de Eu 70,- staat er nu in de advertentie...
Duur metertje just for fun
editted
Rene schreef: Bieden onder de Eu 70,- staat er nu in de advertentie...
Duur metertje just for fun
lijkt me niet dat dat er staat
je ga niet zeggen dat ze niet boven de 70 mogen bieden..
Niet bieden onder.. is het dus..
Weet iemand hoe dit metertje werkt?
Lijkt me wel een leuke gadget
http://fotos.marktplaats.nl/kopen/6/3a/53056422.jpg
ik vermoed dat je dan een splitsing in je remleiding voor en 1 achter moet maken van waaruit een pijpje naar deze meter gaat. behoorlijk lastig aan te sluiten lijkt me zo.
zeker ook omdat je het ding moet ontluchten, lijkt het me niet 1,2,3, gedaan.
hmm, en als je diagonale leidingen heb wordt het een nog leuker feestje volgens mij..
Het is leuk, niet onhaalbaar maar wel veel moeite dus..
je hebt er geen drol aan, mar het is wel gaaf natuurlijk.

helemaal gaaf als je je remdruk zou kunnen verstellen...
dat heb ik volgens mij al eens gezien, daar hadden ze 2 Hoofdrem cilinders afzonderlijk verstelbaar op het rempedaal aangesloten, en de remdrukverdeler achterwege gelaten. op deze manier kon hij tijdens het rijden de remdruk veranderen
Bijzondere meter. Is het echt of nep? Heeft veel weg van die gecombineerde watertemperatuur en oliedrukmeters die in oude MG's (MG A, B of Midget) zitten.
STOER!!!! hebben!!!. Als ik ooit genoeg geld heb om het iemand in te laten bouwen.
Zou je die meter ook niet met een enkele leiding aan kunnen sluiten...?
Druk kan maar 1 kant uit, heeft geen functie dan alleen maar de meter aan te sturen...
Als je een T stuk tussen een remleiding zet en de extra aansluiting naar de meter zou laten lopen moet het volgens mij ook gewoon werken... niks lastig aansluiten lijkt me?
Iemand een andere suggestie?
Deze meter word idd met een 2 t stukken aangesloten op je remsysteem.

Vervolgens sluit je twee nieuwe stukken remleiding aan richting de brake bias meter. Voor het aansluiten zijn er speciale koppelingen verkrijgbaar waar aan de bovenkant een bleeder zit om je meter te ontluchten.
Een flink geklooi als dat in je notenhoutendashbordje ingebouwd zit
Maar leuk is het wel, bewegende metertjes elke keer als je het rempedaal indrukt
Gewoon doen! Als je alles netjes kan inbouwen en op het laatste pas hoeft aan te sluiten op het echte remsysteem kun je altijd je mini gewoon nog gebruiken. Go for it!
Edit: En foto's willen we dan natuurlijk wel zien he?!
Niet bieden onder de Eu 70,- staat er nu in de advertentie...

Duur metertje just for fun
editted
Rene schreef:

Bieden onder de Eu 70,- staat er nu in de advertentie...
Duur metertje just for fun
lijkt me niet dat dat er staat
je ga niet zeggen dat ze niet boven de 70 mogen bieden..
Niet bieden onder.. is het dus..
Oeps... tik foutje
Editted
Je moet ingelogd zijn om te reageren.