ik zag laatst bij het project van Dennis dat hij de voorkant eraf had van zijn mini.
Nu is mijn vraag: kan dit in z'n geheel gedemonteerd worden, of moet de slijptol er dan in. Op de foto's lijkt het alsof het 1 paneel is die losgeschroefd kan worden.
Wie weet hier meer over? want ik wil dat ook gaan doen zodat ik goed bij de motor kan.
viewtopic.php?f=46&t=49572
(even naar beneden scrollen op pagina 1. Daar staan de foto's waarover ik het heb)
Alvast bedankt
Je zal moeten slijpen.
alles kan
wordt ook wel flipfront genoemdt
weet niet of er bij denis een flipfront opzit of dat de slijptol er door is gegaan
gewoon ffies op flipfront zoeken wordt je snel stuk wijzer
bij dennis is het een flipfront
je ziet de slotplaatjes nog op de A paneeltjes zitten
gr johan
Op de Honda Mini zat inderdaad een flipfront dat met speciale scharnieren naar boven klapte. Ik zou uit ervaring niet kiezen voor een flipfront, maar een tweedelig afneembaar front, dus met een losse motorkap. Dat is allemaal veel simpeler te maken en je hebt toch uitstekende toegang tot de motor.
Voor die oplossing heb ik ook bij de Suzuki Mini gekozen, zie topic:
ik zag laatst bij het project van Dennis dat hij de voorkant eraf had van zijn mini.
Nu is mijn vraag: kan dit in z'n geheel gedemonteerd worden, of moet de slijptol er dan in. Op de foto's lijkt het alsof het 1 paneel is die losgeschroefd kan worden.
Wie weet hier meer over? want ik wil dat ook gaan doen zodat ik goed bij de motor kan.
viewtopic.php?f=46&t=49572
(even naar beneden scrollen op pagina 1. Daar staan de foto's waarover ik het heb)
Alvast bedankt
Je zal moeten slijpen.
alles kan
wordt ook wel flipfront genoemdt
weet niet of er bij denis een flipfront opzit of dat de slijptol er door is gegaan
gewoon ffies op flipfront zoeken wordt je snel stuk wijzer
bij dennis is het een flipfront
je ziet de slotplaatjes nog op de A paneeltjes zitten
gr johan
Op de Honda Mini zat inderdaad een flipfront dat met speciale scharnieren naar boven klapte. Ik zou uit ervaring niet kiezen voor een flipfront, maar een tweedelig afneembaar front, dus met een losse motorkap. Dat is allemaal veel simpeler te maken en je hebt toch uitstekende toegang tot de motor.
Voor die oplossing heb ik ook bij de Suzuki Mini gekozen, zie topic:
viewtopic.php?f=46&t=40678&start=330
Dennis
Je moet ingelogd zijn om te reageren.