Wat is dit voor een cilinderkop? NEW 1275 AIR INJECTION HEAD TO SUIT MINI , AUSTIN HEALEY SPRITE , MG MIDGET. USE GRUB SCREWS TO SEAL OFF AIR INJECTION HOLES IF THEY ARE NOT REQUIRED FOR YOUR MODEL. link Die cilinderkop heeft extra aansluitingen voor luchtinjectie... Dit heeft te maken met emissie eisen. Zie je vaker op Americaanse uitvoeringen... Ik heb dit nog nooit gezien voor een mini. Die kop is nog van Leyland. Klopt, ik ook niet... Maar er staat alleen dat het past. is mooi materiaal voor race koppen. hebben dikkere castings Deze koppen komen van de aussies!! Greetz , Jeroen2 Je moet ingelogd zijn om te reageren.
Wat is dit voor een cilinderkop? NEW 1275 AIR INJECTION HEAD TO SUIT MINI , AUSTIN HEALEY SPRITE , MG MIDGET. USE GRUB SCREWS TO SEAL OFF AIR INJECTION HOLES IF THEY ARE NOT REQUIRED FOR YOUR MODEL. link
Die cilinderkop heeft extra aansluitingen voor luchtinjectie... Dit heeft te maken met emissie eisen. Zie je vaker op Americaanse uitvoeringen...
Wat is dit voor een cilinderkop?

NEW 1275 AIR INJECTION HEAD TO SUIT MINI , AUSTIN HEALEY SPRITE , MG MIDGET. USE GRUB SCREWS TO SEAL OFF AIR INJECTION HOLES IF THEY ARE NOT REQUIRED FOR YOUR MODEL.
link
Die cilinderkop heeft extra aansluitingen voor luchtinjectie... Dit heeft te maken met emissie eisen. Zie je vaker op Americaanse uitvoeringen...
Ik heb dit nog nooit gezien voor een mini. Die kop is nog van Leyland.
Klopt, ik ook niet...
Maar er staat alleen dat het past.
is mooi materiaal voor race koppen. hebben dikkere castings
Deze koppen komen van de aussies!!
Greetz , Jeroen2
Je moet ingelogd zijn om te reageren.