kwijl
alleen word dit wel een dure hobby
na de aankoop van de kop kan je een custom uitlaat spruitstuk laten maken
ook een inlaat gebeuren en so on
maar wel super geil
OMG; voor de prijs die voor die kop betaald is bouw je een knap 90 pk blok!
Dussuh...ik zou t wel weten
OMG
Dat is misschien wel waar, maar een 90pk blok is toch minder zeldzaam. Kwestie van vraag en aanbod. Ik zou het geld er ook niet voor over hebben en liever aan een goede revisie geven. Maar voor de puristen onder ons is dit goud waard.
marc26 schreef: Maar voor de puristen onder ons is dit goud waard.
= oh my god
En wat betreft dat goud dat kan je wel zeggen jah.
Waarschijnlijk gebruiken ze em voor een vintage-build en het jammere daarrvan is dat er waarschijnlijk dan ook mee gereden zal worden als een drol..
Afijn, wellicht duikt er nog een keer een mooi verhaal op over de kop.
maar als je het goed doet met deze kop ga je ver over de 90pk heen
Ja ja, na nog eens een 1000 eur stukgeslagen te hebben.
En dan ook nog; eerst zien dan geloven.
Zoals SirYun al zegt; praatjes vullen geen pekaatjes
dat is waar maar alleen al het principe van een crossflow kop is superieur
alleen hebben ze voor een non cross bij de a series een in basis behoorlijk efficient kopje gemaakt
en in die a kop zit al +50 jaar aan ontwikkeling
en in die cross flow niet (is juist spannend)
Zonder verbrandingskamers en nooit gebruikt.


link
kwijl
alleen word dit wel een dure hobby
na de aankoop van de kop kan je een custom uitlaat spruitstuk laten maken
ook een inlaat gebeuren en so on
maar wel super geil
OMG; voor de prijs die voor die kop betaald is bouw je een knap 90 pk blok!
Dussuh...ik zou t wel weten
OMG
Dat is misschien wel waar, maar een 90pk blok is toch minder zeldzaam. Kwestie van vraag en aanbod. Ik zou het geld er ook niet voor over hebben en liever aan een goede revisie geven. Maar voor de puristen onder ons is dit goud waard.
marc26 schreef:
Maar voor de puristen onder ons is dit goud waard.
= oh my god
En wat betreft dat goud dat kan je wel zeggen jah.
Waarschijnlijk gebruiken ze em voor een vintage-build en het jammere daarrvan is dat er waarschijnlijk dan ook mee gereden zal worden als een drol..
Afijn, wellicht duikt er nog een keer een mooi verhaal op over de kop.
maar als je het goed doet met deze kop ga je ver over de 90pk heen
Ja ja, na nog eens een 1000 eur stukgeslagen te hebben.
En dan ook nog; eerst zien dan geloven.
Zoals SirYun al zegt; praatjes vullen geen pekaatjes
dat is waar maar alleen al het principe van een crossflow kop is superieur
alleen hebben ze voor een non cross bij de a series een in basis behoorlijk efficient kopje gemaakt
en in die a kop zit al +50 jaar aan ontwikkeling
en in die cross flow niet (is juist spannend)
Je moet ingelogd zijn om te reageren.