Shorting break?

default

RE: Shorting break?

Hey,
Kwam tijdens het zoeken op google een aparte modificatie tegen.

http://www.auto-bmc.com/site/index.php? ... 73&lang=fr

Zijn er mensen bekend mee? of is het al eens eerder uitgevoerd?

Ik vind het er wel leuk uitzien, klein beetje Van Achtig maar toch de vorm van de sedan.

Gaat hierdoor niet de stijfheid van de carrosserie zwaar achteruit?

en iemand een idee of dit door een NL keuring is te krijgen?

RE: Shorting break?

Hey,
was je van plan dit zelf uit te voeren? Het is namelijk alles behalve makkelijk.

Qua carrosserie stijfheid verwacht ik dat de bovenkant en onderkant wel versterkt zullen zijn. De bank is nu los (normaliter onderdeel van constructie) en stuk metaal tussen achterruit en kofferbak is weg.

dus voordat je tijd/energie steekt in het onderzoek of je dit door de RDW krijgt (mits het goed en degelijk gefabriceerd is verwacht ik daar geen probleem overigens) zou ik mezelf afvragen in hoeverre deze modificatie realistisch uit te voeren is.

default

RE: Shorting break?

Tja, een uitdaging is altijd leuk.
Ik heb hier nog een carrosserie staan die niet meer word gebruikt. Dus ook al wordt het niks dan zal er hooguit een paar tientjes aan materiaal inzitten.


Het fabriceren zelf zal niet het probleem worden maar eerder de manier van verstevigen.. maar met kennis van andere ,het Internet en logisch nadenken kun je al een heel end komen.

En wat ik op de website van die auto bmc vind staat volgens mij niet echt iets over verstevigen. en op de foto's is ook niet echt iets te zien kwa versteviging.

Gr

RE: Shorting break?

Ik zou eerst die compressor erop bouwen en daarna nog eens goed nadenken of het al het werk waard is om de achterkant te verbouwen.