Suzuki Swift R motor

RE: Suzuki Swift R motor

Hayabusa, V tec, vauxhall... etc we kennen ze allemaal wel.

Maar hoe zit het met de motorconversie naar een Suzuki Swift (R) (GTI) /turbo - motor?

http://www.youtube.com/watch?v=ZywgtuWCXDg

http://www.youtube.com/watch?v=P8GHtHP2ymc

http://www.youtube.com/watch?v=DrE4ZnaQ3ec

http://www.youtube.com/watch?v=MUJO9OKQ ... ed&search=


Zo, hoe zit het daarmee?
Waar koop je zo'n engine?
Hoe of waar hulp vinden? Installatie?

Specificaties in een Mini?

etc ...

RE: Suzuki Swift R motor

De gti motor kun je inbouwen
zonder bodymodificaties,
alleen aan het subframe.
de Suzuki swift is ook orgineel als turbo geleverd,
maar je hebt ook knutselaars die ze er zelf op bouwen.

http://www.teamswift.net/
http://www.miniboost.no/

RE: Suzuki Swift R motor

Op www.theminiforum.co.uk en www.16vminiclub.com zijn er meerdere die de conversie hebben gedaan. Er zijn zelfs kant en klare subframes te koop in de 16v shop in de UK. Echter denk ik dat als je gaat kijken naar PK's per euro de hondaconversie, helemaal gezien het aantal gecrashte crx'jes in NL minstens zo goed haalbaar is en er is een stuk meer over gepubliceerd.

RE: Suzuki Swift R motor

Ik loop zelf ook al een tijdje met het idee om een swift gti blok in te bouwen. Alleen de ruimte er nog niet voor kunnen vinden. Grote voordeel van een swift blok ten opzichte van een Vtec is denk ik dat die 'makkelijk' onder de standaard neus past. En redelijk geschikt is voor het monteren van een turbo. + een gti blokje koop je met een beetje mazzel compleet voor een 200 euro.
(ga zelf de garage bij mijn ouders thuis binnenkort maareens uitbouwen zodat ik ruimte heb :))

Hier in elk geval een linkje met een aantal foto's
http://www.btinternet.com/~honda.mini/h ... Suzuki.htm

RE: Suzuki Swift R motor

Op het forum van de suzukituningclub staat nog wel eens een blok te koop. Hele fijne motor trouwens. In standaard vorm praktisch onverwoestbaar, ondanks de hoge toeren (max. circa 7600/min). Ik rij er zelf mee (niet in een mini, maar in een swift) op het circuit.
Een mini is ruim 100kg lichter dan een swift, dus dat moet goed gaan!

RE: Suzuki Swift R motor

offtopic :x

Seaborg schreef:


Hier in elk geval een linkje met een aantal foto's
http://www.btinternet.com/~honda.mini/h ... Suzuki.htm




Hee die gele dat is een charade GTTi (3-cilinder)
ook een leuk blokje !
is wel "makkelijker" denk ik.

Ik heb subframes gezien waar veel minder uitgeslepen is, bijna standaard.

RE: Suzuki Swift R motor

Innocenti had in de laatste deTomaso's ook een Daihatsu 3pits turbo inzitten in plaats van een A-series. Dus als je een subframe van zo'n hok kan vinden dan ben je er ook. Maar zoiets is niet echt waarschijnlijk.

RE: Suzuki Swift R motor

voor de APK moet t wel een 4 cilinder blijven

RE: Suzuki Swift R motor

En kijk ook eens op de pagina van Ladykiller voor goede foto s van aanpassingen schutruimte en subframe

helaas is het niet helemaal af gekomen (uit mede leven denk ik, dat hij jullie dat niet kan aandoen, hij is zoal snel genoeg bij mini clubdag!)

http://home.wxs.nl/~raker000/swift.html

RE: Suzuki Swift R motor

NU zelf bezig met mijn restauratie,
en met zulke foto's wil je dan ook meer. Denk zelf ook meer aan een swift motor dan vtecje. Omdat mij dit inderdaad goedkoper lijkt.
Maar voor mij een aantal belangrijke vragen waar ik geen antwoord op kon krijgen.
Kan ik de tellers in mn notenhout hetzelfde houden?
moet ik een flipfront maken?
De remmen/ophanging/stuurinrichting blijft die hetzelfde?
Ik hou namelijk van mijn classic-look. Ik wil alleen LM velgjes 12" en iets bredere arches maar verder gewoon de mooie mini.
Maar wel BROEMM!!!
Dus zon swift conversie lijkt mij netjes zonder dat je het direct ziet!

RE: Suzuki Swift R motor

Een Swift is handiger dan een Vtec. Waarom?
Je dient je front niet te verlengen, dus die motor past perfect in een standaard motorcompartiment. Bespaar je zo al veel geld en werk.

Je subframe moet je wel veranderen/aanpassen. Evenals je remmen. 4 Schijven (geventileerd, hoeft niet per se) is wel een must als je jezelf niet tegen een muur wilt parkeren. :)

Flipfront is zeer handig, kan je zonder problemen aan de motor en subframe werken en heb je plaats op overschot. Elektriciteit ed moet je wel aanpassen. Die tellers passen zeker, maar je moet wss zeer kleine aanpassingen doen, slijpen, meten, etc etc.

RE: Suzuki Swift R motor

Zouden 2 geventileerde schrijven en achter trommel met vins voldoende zijn?

default

RE: Suzuki Swift R motor




toch ff een reactie, is al gedaan swift gti turbo.

Maar er gaat niks boven een Honda Vtec, je trapt de swift gti er toch wel uit.

En waarom moet je je neus verlengen bij een honda blok. Dit is dus niet waar, dit is alleen op basis van een rover(metro) subframe.

Je kunt ook op basis van een mini setup, dan past het in een standaard neus. +Schutbords mods.


Zouden 2 geventileerde schrijven en achter trommel met vins voldoende zijn?




Ik gebruik de rembekrachtiger van de mini.
Vanaf de rembekrachtiger:
-1: Linker voorwiel met rechter achterwiel.
Voor je rechterachterwiel nog een remregelklep
van een rover 100 series. En 16mm remcilinder
achter. Achter standaard mini op superfins met
ker. ebc voeringen..
-2: De andere kant andersom.

Aan de voorzijde 240x22 geventileerde schijven van een mg/rover. Met ferodo DS sport blokken.

Denk wel dat dit genoeg remvermogen is.
Ik ben een mini vtec aant bouwen.
default

RE: Suzuki Swift R motor

Ik ben van plan hem te gaan doen, een swift GTI blok in een mini. Ik ben van plan het standaard subframe aan te passen, dit is een stuk goedkoper/leuker dan het kant&klare frame kopen bij 16vminishop.

Iemand in Engeland heeft al zeer veel fotos gemaakt van zijn conversie:

http://campr2.demon.nl/gallery2/gallery ... uki_frame/

Hij past idd in een normale-neus mini, je moet wel iets uit het zij-scherm slijpen.



Even ter verduidelijking is dit niet die van mij (jammergenoeg).


Ik ben zelf van plan om er ook nog vitara zuigers in te zetten (die zijn 1 mm groten (75mm tov 74mm standaard) maar die zijn van speciaal gecoat aluminium en verlagen de compressie) en een supercharger van een cooper-S. Vitara zuigers kosten ~ 50E/stuk incl ringen. Ze passen direct op de drijfstang van een Swift GTI blok, zonder modificatie. De supercharger wordt ook aangedreven met een electro-mechnische koppeling, dit zorgt ervoor dat ik de supercharger ook uit kan zetten als ik hem niet gebruik. Het hele zooitje zal worden aangedreven door een MegaSquirt injectie/timing computer. Doel met supercharger zo rond de 160-180pk.

Ik heb nu al 2 suzuki blokjes (175E/stuk). 1 Gaat er nu in, de ander wordt opgebouwd voor de vitara/supercharger combinatie.

Ik houd jullie op de hoogte, maar eerst moet ik plaatwerk gaan doen op mijn mini, dan gaat het blok erin.

Rob

P.S. ik had ook nog een tabelletje gemaakt van de populaire conversie opties:
http://campr2.demon.nl/~campr/engine/

RE: Suzuki Swift R motor

Mooie plannen! Maar consequent is anders:

Uit "superchargers"

campr schreef:
Als je boven de ~120pk gaat, moet je zoveel dingen vervangen, dat je beter aan de VTEC op Opel 2L kan gaan [u:1ghmnikc](effe mond spoelen[/u:1ghmnikc])




Van waar de omslag? :)
default

RE: Suzuki Swift R motor

Wat jij uit superchargers haalt slaat op A-serie blokjes..

De omslag? Ik kan wel 1000en uitgeven aan een A-serie met 100pk en een S/C (straighcut) versnellingsbak. Dan mag ik nog om de 3 jaar gaan reviseren. Ik wil liever iets hebben wat gewoon gemaakt was/is om 100,000en mee te gaan, en dus ook nog betrouwbaarder dan een A-serie 140pk+ kan leveren.

Ik wil eerst kijken of ik 103pk wel genoeg vind.. Als dit niet het geval is, gaan we voor meer. En om dan meteen weer een nieuw frame te gaan maken en het wiel weer opnieuw uit te vinden.. Ik ben er nog niet uit, laat ik eerst maar die 103pk aan de praat krijgen, dan zie ik verder.

Rob

RE: Suzuki Swift R motor

Ik snap de voordelen wel van een conversie O:) , maar je wekte de indruk dat je een purist was...

default

RE: Suzuki Swift R motor

Kies alleen voor dat wat het meest doeltreffend is. En ik dacht dat een geblazen A-series was. Intussen heb ik meer informatie opgedaan en ben tot een andere conclusie gekomen.. A-serie is wel origineel, maar kan niet goedkoop en betrouwbaar 100+pks leveren.

Kies 2 van de volgende:
1. Vermogen
2. Originaliteit
3. Betrouwbaarheid

Toch?

RE: Suzuki Swift R motor

Die keus heb ik drie jaar geleden al gemaakt... ;)

default

RE: Suzuki Swift R motor

Ik 7 jaar geleden. ;)

Honda is betrouwbaar/goedkoop.

RE: Suzuki Swift R motor

opmerking campr gesplitst

default

RE: Suzuki Swift R motor

hallo,

ik ben ook bezig met een restauratie van een mini. ik ben nu echter op het punt belandt over het hart van de mini.Ik zit echter te twijfelen om een standaard 1275 te gaan tunen of een motorombouw.

ik denk er ook sterk aan om een suzuki motor in de bouwen en er lijkt info genoeg over het inbouwen.

Maar is er ook iemand die er daadwerkelijk gekeurd en al mee rijdt? als ik het forum zo een beetje afspeur lijkt het allemaal een erg moeilijk verhaal om je auto gekeurd te krijgen. het schijnt in engeland allemaal makkelijker te gaan

ik zou het graag willen weten als er iemand is die dit voor elkaar heeft gekregen.

alvast bedankt!

RE: Suzuki Swift R motor

Nou, het moeilijke deel is de motorombouw zelf. De keuring is een eitje: hoe moeilijk is het om 700 Kudos uit je portemonnee te trekken.
Je bent een veelvoud daarvan kwijt als je een 1275 fatsoenlijk op gaat leuken...

RE: Suzuki Swift R motor

De keuring is de ramp niet.
motorombouw wel.


Denk aan,
subframe, schutbord mods, schakelstangen, remmerij, aandrijfassen, (versteviging niet onverstandig). kabelbomen, dash etc.

Dus als je een gti blok in je mini hebt gelepeld en alles werkt (alvast respect) dan is de rdw geen ramp.

Zie ook het verhaal van mini monster.

(ik wil trouwens ook nog steeds de swift gti mk2 mod doen. Alleen atm liggen de prio's anders. maar het komt er cker.)

RE: Suzuki Swift R motor

Opnieuw het wiel uitvinden is een optie.
Ik prefereer liever naar een ombouw die al vaker is gedaan, dan kun je zo nu en dan even spieken.

Orginaliteit = Iets nieuw bedenken = opnieuw het wiel uitvinden.
Honda is uber.
De swift motor word nog wel eens gedaan, dat lijkt me wel te doen, Alleen dat naderhand opbouwen van turbo,s gaat weer ten koste van de betrouwbaarheid.
Kies dan voor een motor die standaart al snel is.
Heb je alle tijd en er genoeg doekoe,s voor over(verspreid over de jaren)check dan remspoor zijn topic (project) dat ziet er echt super uit.

Groetjes jeroen

RE: Suzuki Swift R motor

Dubbele posts van Christi@nus verwijderd

default

RE: Suzuki Swift R motor

sorry dat ik het zelfde verhaal 3x keer geplaatst heb.

maar ik ben nog steeds benieuwd of er iemand rondrijdt met een conversie(het liefst suzuki swift), rdw gekeurd en al.

En dan bedoel ik dus niet een vtec verhaal via ben van leeuwen met de type goedkeuring.niet dat dit geen mooie conversie is maar het kost de nodige centen en het is al niet bijzonder meer

RE: Suzuki Swift R motor

Volgens mij gaat het in dit topic toch echt over een eigen CRX conversie, niet via het genoemde bedrijf:
http://www.minisevenclub.nl/forum/viewt ... 651#193651

RE: Suzuki Swift R motor

Wij gaan vanaf november een Suzuki Turbo conversie doen. Ik zal het een en ander bijhouden in mijn Showcase topic.

Dennis

RE: Suzuki Swift R motor

Link naar het showcase topic van Dennis: viewtopic.php?p=469021#p469021

Nog een van Pennock racing: viewtopic.php?p=522041#p522041

En een van Minisales: viewtopic.php?p=511173#p511173

default

RE: Suzuki Swift R motor

[size=85:1xrja6l8][topics samengevoegd - Crispy][/size:1xrja6l8]
Hallo iedereen,



Eerst even vorstellen, Ik heet Lluís en ik heb één 1972 850 Authi (Spaanse Mini) en één Cooper uit 1991. Tot nu rij ik een licht gemodificeerde A+ motor (1275 + 1.5 lifters, RC40, 10" met cooper S remen, hi-lo, enzoverder) maar mijn motor zal meer vroeger dan later iets aandacht nodig hebben. De vraag nu is of ik ga voor een echt gemodificeerede A+ of voor iets anders. Kosten en werk van beide oplossingen zijn mij bewust.

Ik zou graag weten op iemand ervaring heeft met de oplossing van "Longbridge" (ook graag per Privé-Bericht). Ik heb al de andere threats gelezen, maar 8misschien zie ik dat verkeerd) maar die gaan niet over dit "kit".

De Honda oplossing vind ik interessant, maar qua-plaats, heeft in ieder geval de Swift motor mijn voorkeur.


Ik ben benieuwd van de reacties.

Lluís

RE: Suzuki Swift R motor

En wat mag de oplossing van Longbridge dan wel zijn? Ik heb mijn Swift conversie helemaal zelf gedaan. Kijk maar eens in dit topic:

viewtopic.php?f=46&t=40678

of in deze:

viewtopic.php?f=46&t=48724&start=0

Verder is er heel veel hier te vinden:

http://www.16vminiclub.com/forums/forumdisplay.php?f=23

Dennis

default

RE: Suzuki Swift R motor

Hallo Dennis,

Dank je voor de reactie. Jawel, ik heb jouw geweldige auto gezien. Maar ik wil een "turn key" oplossing, dus niet zelfs doen. Finito.

Ik heb met een ander Mini Center gesproken, maar zij hebben geen interesse in Honda motoren, hun idee gaat richting A+ Stage 3. In zich is dat in orde, maar ik zoek andere alternativen.

Longbridge heeft en "conversion-kit" voor swift GTI motoren, zij kunnen in principe alles doen, en dat is wat ik zoek, zij hebben ook een test car. http://www.longbridge.nl/showroom/eigen ... -mini.html

Gracing.de doet hetzelfde met Honda motoren, maar ik vind de Swift motor een stuk beter (hoe kan ik dat uitdrukken, het is meer "mini", 1,3 liter, enz...)

Dus mijn vraag is, heeft iemand ervaring met Longbridge...?

En in het algemeen, ben jij tevreden met jouw mini? Zou jij kunnen vergelijken met de prestaties van een goede A+ met 90+ Pk? Is het (en dat is voor mij zeer belangrijk, betrouwbar?

Alvast bedankt en met vriendelijke groeten,

Lluís

RE: Suzuki Swift R motor

Dat frame van Longbridge komt geloof ik bij Allspeed vandaan. Turnkey wordt een hele dure grap.

Misschien is het dan een optie om er eentje kant en klaar uit Engeland te halen, daar worden diverse conversies regelmatig aangeboden tegen prijzen, waar niet commercieel tegenop gebouwd kan worden. Voor zo'n 5000 euro kun je heel wat moois kopen.

Mijn Suzuki blok is niet te vergelijken met een Miniblok met 90 pk, het Suzuki blok is veel moderner en draait dus soepeler en is veel lichter dan dat van een Mini. Komt bij dat wanneer je een 90+ pk Miniblok kapot draait je het meestal weg kunt gooien, een Suzukiblok kan ook kapot, maar voor 200-250 heb je een andere.

Mijn blok gaat turbo deze winter en die zou dan goed moeten zijn voor 180+ pk uit een 1.3. Op het 16v forum gaat iemand voor 300 pk....uit een 1.3 !!!

Dennis

default

RE: Suzuki Swift R motor

Nogmals bedank,

Jawel, de "turn key" grap is duur, maar jij weet het zeker 90+Pk in een A+ is ook niet goedkoop.

Ik was niet zo warm met Honda motoren, maar 1,3l Suzuki ziet beter uit.

In September zal ik een proefrit maken met "Longbridge", en later samen met mijn vrouw beslissen wat wij doen. Zij is ook Mini-gek.

Met vriendelijke groet,

Lluís

RE: Suzuki Swift R motor

Wat kost een dergelijke "Longbridge" ombouw? Ben ik wel benieuwd naar. Voordeel van een Suzukiblok is dat het heel erg licht tov bijvoorbeeld Honda en Opel motoren. Alleen haalt Suzuki niet het aantal pk's van genoemde motoren, maar men vaak vergeet dat het maar een 1.3 is.

Dennis

RE: Suzuki Swift R motor

als je rekent dat het kale frame al 1250 kost.. denk ik dat je totaal (incl de uren) tegen de 10K aanloopt excl de aanschaf van de mini

Jaapio

RE: Suzuki Swift R motor

Als dat rekensommetje klopt, dan zou ik er dus eentje in de UK gaan halen.

Dennis

default

RE: Suzuki Swift R motor

Hallo,

Mijn mini heeft al een Minispeed (DE) flipfront, geen roest, enz... dus de eerste aanbod dat ik heb betreft [i:1rw2jbd5]geen verdere restauratie werk.[/i:1rw2jbd5]

Ik kom tegen 6500€ bij Longbridge, maar ik moet nog een afspraak maken om samen mijn auto in detail te onderzoeken, ivm enkele extras.

Een perfecte Honda project "turn key" is bij GRacing ongeveer 10.000€

Bij een A+ Stage 3 project kom jij, als iemand anders de werk doet tegen 4500€ (motor 3000-3500 + werk).

Natuurlijk is kost belangrjk, maar ik vind de Suzuki concept "meer mini", dus ik ga in die richting. Ik heb ook (zoals ik zei vroeger) een helemaal originele Authi 850, de A-Series motor blijft in de familie dus.



Lluís

RE: Suzuki Swift R motor

Mijn eerste reactie is: verkoop je huidige Mini en koop er eentje in de UK. Met een dergelijk budget koop je echt "top of the bill" conversies, waar echt kosten nog moeite zijn bespaard. Probleem is dat de Mini's uiteindelijk minder waard zijn dan er aan is uitgegeven en de auto's soms in onderdelen worden verkocht omdat het meer oplevert.

Dennis

default

RE: Suzuki Swift R motor

Hallo,

Dat is duidelijk Dennis, jij krijgt nooit terug wat jij in een auto geïnvesteerd hebt en dat is zelfs waar voor veel durdere autos. Maar dat een "nieuwe conversie" goedkoper is, dat klopt, principiel, maar kan ook helemaal niet kloppen.

Ik bedoel, ik weet exact alles wat gedaan is in mijn mini en wie heeft dat gedaan, het verschil tussen 5000-6000 Pond in een "nieuwe" mini + reizen, RHD-LHD conversie en keuring en de conversie van mijn mini is uiteindelijk minimaal, en ik heb geen twijfelen aan de staat van mijn auto en kan de conversie bij laten wij zeggen, Longbridge, week per week volgen.

Maar goed, laten wij de voeten niet sneller gaan dan de kop. Eerst ga ik en proefrit maken bij Longbridge, dan een duidelijke offerte krijgen en dan beslissen.

Dank je nogmaals voor de berichten,

Lluís

RE: Suzuki Swift R motor

Ik heb m toch even aan het bestaande topic gehangen zodat alle informatie over Swift conversies bijelkaar blijft.

Let ook even op het gebruik van bedrijfsnamen - als een bedrijf een uniek product levert (zoals in dit geval de complete ombouw als een pakket-aanbieding) valt deze onder de uitzonderingen op de regel. In andere gevallen is het gebruik van bedrijfsnamen niet toegestaan.

RE: Suzuki Swift R motor

Lijkt mij de ideale conversie als je geen sleutelaar/bloktune-liefhebber bent en gewoon een vlotte en betrouwbare mini wilt hebben. Al lijkt mij een bedrag tussen de 8000 en 10000 Euro realistischer (3 weken uurloon is al 6600 Euro en er zit echt wel wat werk in als je het mooi wilt laten doen). Die topics met conversies van onder de 8000 euries zijn bullshit/voor dromers tenzij de mensen zelf vakmensen met een passie zijn (een middagje "rollen" kost je al minstens 500 Euro. Het zijn ook de kleine dingen die het doen en lekker doortellen. Vraag de z-car jongens maar op dit forum). Rob zei over zijn (1e) Suzukiconversie dat als hij het garagetarief moest rekenen voor alle uren die hij gemaakt had hij wel op een halve ton zat ;) .

Als het turn-key is met een levertijd van zeg 3 weken is het helemaal super. Dat is zo uber dat het bijna te mooi voor woorden is. Meestal ben je je mini een half jaar kwijft voor een conversie (Watsonsrally doet het in 4 weken, maar kost ook veel veel meer en is exclusief blok, motorkabelboom etc.). Ik heb een Riley uit mijn geboortejaar en twijfellllllll enorm om er een Suzukiblokje in te laten leggen. Ik durf met die Riley de snelweg niet op (gewoon kansloos met accelereren in modern verkeer). Een Gti swift (moet natuurlijk wel een Gti blok zijn anders is het half werk vind ik ;) ) blok lijkt mij de perfecte vervanger van het miniblok. Bovendien is het omkeerbaar lijkt me?

Even buiten het Suzuki topic om: reed laatst in een Fiat Panda nieuw type met drie passagiers (erg krap hoor pfft). Rij 100 achter een vrachtwagen en besluit die in te halen. Dus ik in zijn 4 en naar links en geef vol gas. HELEMAAL NIETS. Ik kon het echt even niet geloven, morderne auto toch? 101 wachtennn 103 wachtennnn 106.... Mijn Riley komt nog sneller op gang. Suzukie Gti-conversies voor een Panda? :D

RE: Suzuki Swift R motor

Op het 16v forum zit een Canadees die zijn Riley heeft omgebouwd naar een Swift Gti blok. Dat is zelfs zodanig gedaan dat het omkeerbaar is, dus zonder de hele binnenschermen eruit te zagen.

http://www.16vminiclub.com/forums/showthread.php?t=8333

Dennis

default

RE: Suzuki Swift R motor

Hallo, Hallo,

Ter invulling van mijn vroegere posts, dank jullie nogmaals en afzonderlijk Dennis voor de info, nu heb ik drie offertes en ga in September in NL en in Duitsland een Swift-Mini en een Honda-Mini rijden.


De Prijzen (offerte) voor een turn-key Swift in NL is 6500€. Honda V-Tec in Duitsland 12000€. Zonder extra werk, dus alleen de conversie, geen laswerk, spuitwerk of flip-front.

Ik heb zelfs de offertes aangevraagd en ken verder iemand dat al de ervaring met de Duitse bedrijf heeft gedaan (tot tevredenheid ivm kwaliteit en kost).

Er is een derde optie, en dat is een zg. "bolt on" kit uit USA te importeren, dank de zwakke dollar heeft dat nu een kost van 7600€ + BTW voor de 180pk motor. Zoekt eenvoudig superfastminis (alles samen)in google en dan "all products" MTB-2 engine package.

Met vriendelijke groet,

Lluís

RE: Suzuki Swift R motor

GRacing had destijds op het IMM2010 ook een auto staan met ombouw naar VTEC maar ik was niet echt onder de indruk.

Wellicht handig om eens contact op te nemen met Gianni Potenza (www.potenza.cc), hij stond op hetzelfde IMM een paar meter verderop met een witte speedster, met 10 inch wielen (dus lekker classic looks) en een VTEC ombouw.

Die speedster zag er qua ombouw veel beter uit en was zelfs iets goedkoper dan GRacing.

Succes,
Ben

RE: Suzuki Swift R motor

Hoe de mini tegenwoordig is van GRacing weet ik niet. Ik heb ze gesproken voor het IMM2008. Toen zaten ze nog compleet in de testfase. Dat was ook de eerste mini die ze hadden.

GRacing maakt voor de Vtec en andere blokken gebruik van een frame uit de VS. Dat is voor hun de basis. Vooral gezien de kosten van een frame uit de VS.

default

RE: Suzuki Swift R motor

Inderdaad, niet alleen frame, maar okk de hele conversie is als pakket (pre-assembled te krijgen) voor ca 7500€ + BTW + invoer belastingen incl. verzending.