Evenementenkalender 2014

RE: Evenementenkalender 2014

Hallo allemaal,

We zijn alweer druk bezig met het maken van onze evenementenkalender voor 2014 en ik ben nieuwsgierig naar jullie wensen. Want tenslotte organiseren we de evenementen van de Mini Seven Club Nederland voor jullie, onze leden. Ik probeer veel mensen te spreken maar met bijna 2000 lukt dat niet met iedereen persoonlijk dus vandaar dit topic.

Achtergrond
De Mini Seven Club Nederland is een vereniging voor eigenaren en liefhebbers van een Mini, zowel de Classic Mini als de New MINI. De club biedt diverse activiteiten aan waarvan een deel alleen voor leden is zoals onder anderen het clubblad, de SevenMail en diverse kortingen op evenementen.
Verder organiseren we toertochten en puzzelritten, drie clubdagen, kampeerweekenden en clubavonden. Deze zijn ook toegankelijk voor niet leden. En dan is er nog onze website met forum en zijn we ook aanwezig op Facebook.
Een hoop activiteiten dus waar een hoop tijd in gaat zitten om dat allemaal draaiend te houden. De vrijwilligers die dat doen, doen het graag maar willen wel bezig zijn met de juiste dingen. Aan jullie dus de vraag of dat inderdaad zo is.

En wat wil ik dan allemaal van je weten?
Waar ik vooral naar op zoek ben zijn de redenen waarom je wel of niet lid bent van de Mini Seven Club Nederland. Zelf ben ik dat geworden vanwege het clubblad, en de mogelijkheid om tijdens de diverse evenementen andere Minigekken te ontmoeten en ervaringen uit te wisselen. Ik vind het een gezellige club met leuke en afwisselende activiteiten. Maar vinden jullie dat ook?

[u:2nef96i2]Als je lid bent, waarom is dat? [/u:2nef96i2]
o Vanwege het clubblad?
o Vanwege de gezelligheid binnen de club?
o Omdat je graag met je Mini toert en dus mee wilt doen met de puzzelritten en/of toertochten?
o Omdat je graag de Mini’s van andere minirijders bekijkt, met anderen wilt kletsen en wil winkelen bij de standjes op de clubdagen?
o Of iets heel anders?

[u:2nef96i2]En wat vind je van de evenementen die we organiseren? [/u:2nef96i2]
o Moeten we meer of minder puzzelritten organiseren? Of maakt het je niet uit of er een puzzelelement in zit, als er maar een mooie route wordt uitgezet?
o Wil je meer of minder clubdagen?
o Moet de stuurvaardigheid in de huidige vorm blijven bestaan of moet daar wat anders voor bedacht worden?
o Wil je meer of minder kampeerweekenden of moet er juist een hotelweekend bijkomen?
o Mis je nog iets in de evenementenkalender? Of kan er wel wat uit?

[u:2nef96i2]Wat vind je verder nog belangrijk?[/u:2nef96i2]

[u:2nef96i2]En als je (nog) geen lid bent, waarom is dat? [/u:2nef96i2]

Ik hoop op heel veel reacties die ik mee kan nemen naar de rest van het bestuur. De eerstvolgende bestuursvergadering is op 20 november.
Als je niet in dit topic wilt reageren dan mag dat natuurlijk ook per mail of PB.

Hartelijke groeten,

Natascha
voorzitter sportcommissie

default

RE: Evenementenkalender 2014

zondag 17-8-2014
mini heuvellandtoer

RE: Evenementenkalender 2014

Hoi Tjuupje, die staat al op de kalender :) Ik zie t.z.t. de rit-informatie wel verschijnen.

RE: Evenementenkalender 2014

PS. allen, als je liever belt i.p.v. mailen mag dat natuurlijk ook. Hoe meer input over op we op de goede weg zitten of wat je graag anders ziet, hoe beter.

RE: Evenementenkalender 2014

racende mini's kijken.

3/4 mei 2014 Historische Zandvoort Trophy
12/13 juli 2014 Historische Assen Trophy
29/30 augustus Historische Grand Prix Zandvoort 45.000 + bezoekers

d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b

Het ziet er nu voor mij dus naar uit dat de STV vanaf volgend jaar niet meer gereden wordt door ondergetekende.

Groeten Roald

http://www.nkgttc.nl/

RE: Evenementenkalender 2014

London to Brighton Mini Run
Zondag 18 Mei 2014
IMM 2014 Maidstone GB
31 September tot 3 Augustus 2014

RE: Evenementenkalender 2014

@Racemini en Minimaatje, dankjewel, de kalender wordt zo steeds voller :)

RE: Evenementenkalender 2014

Ik moet zeggen dat ik de evenementenkalender altijd goed vind. Genoeg aanbod van verschillende evenementen. Met name de puzzelritten en kampeerweekenden vind ik leuk, en die zijn beiden goed vertegenwoordigd!

RE: Evenementenkalender 2014

En voller ;-) op 22 juni wordt de MG Car Jumble gehouden, vandaag gesproken met een oud-bestuurslid. We werden zelfs uitgenodigd om mee naar Luxemburg te gaan toeren binnenkort en een ander evenement...
Leuk zo'n gesprek bij de Aldi!

RE: Evenementenkalender 2014

Leuk al die tips voor evenementen, bedankt!!

En Gitty, goed om te lezen dat je tevreden bent met wat we organiseren.

Verder heeft er niemand wat gezegd over onze huidige activiteiten. Dus ga ik er vanuit dat dit betekent dat jullie helemaal tevreden zijn en dat er volgend jaar niets hoeft te veranderen.

RE: Evenementenkalender 2014

- Betere puzzelritten (niet moeilijker, maar gewoon beter)
- relevanter & Interessanter maken clubkampioenschappen

Zoals Gitty zegt ziet de evenementenkalender er altijd goed gevuld uit. Ook buiten de MSCN worden veel mooie evementen georganiseerd, een aantal daarvan staan op de kalender, een aantal ook niet. Ik zie tussen de bomen het bos niet meer... Welke evenementen zijn (voor mij) de moeite waard om te bezoeken? Wellicht kan de MSCN hierin op 1 of andere manier in ondersteunen (impressies etc.).

RE: Evenementenkalender 2014

Je kan je voorkeur wat jij leuk vind in een Miniclub kenbaar maken
Je krijg dan wel respons van leden die bij verschillende evenementen zijn geweest in het verleden

RE: Evenementenkalender 2014

Ja, zo deed ik dat in het verleden ook. Ik doelde echter op iets openbaars/grotere schaal, dat voor iedereen beschikbaar is.

RE: Evenementenkalender 2014

Daar zijn de 3 Mini dagen voor bedoeld
Alleen is het jammer dat het dit jaar zo vaak slecht weer was
Ook bij de Noordwijk Mini Marathon is het altijd een leuk gezicht als de Minis staan opgesteld
Wil je naar het buitenland dan zijn de aanraders Londen to Brighton Mini Run
Het grootste 1 dags Mini evenement in de wereld met meer dan 1000 Minis en geen een is hetzelfde
En hou je van Mini Races Houd dan de Mini Dagen in Juni / Juli in de gaten op Brands Hatch GB 2 Dagen Minis en Mini Races

RE: Evenementenkalender 2014

10 en 11 Mei 2014 Mini Festival Brands Hatch

RE: Evenementenkalender 2014

Het heeft even geduurd maar alle MSCN-evenementen voor 2014 staan nu op de kalender.
En ik heb ook al wat evenementen van bevriende Miniclubs toegevoegd. Er volgt nog wel meer maar deze data kunnen jullie vast in je agenda zetten :)

Organiseer jij een Mini-evenement en wil je dat ook graag in onze kalender laten opnemen? Mail mij dan alle informatie zodat ik kan kijken of hij kan worden toegevoegd.

Van elk evenement wordt automatisch een topic geopend op ons forum (link). Dus als je ergens meer informatie over wilt hebben dan kun je je vragen daar kwijt. En je mag natuurlijk ook altijd contact met mij opnemen.

Hopelijk zien we jullie als deelnemer terug op een of meerdere van onze evenementen. Of misschien zelfs als vrijwilliger?

Hartelijke groeten,

Natascha
natascha@minisevenclub.nl

RE: Evenementenkalender 2014

Londen to Brighton Mini run is op 18 MEI !!!!!
Op 10 en 11 Mei 2014 Mini Festival Brands Hatch GB
2 Dagen Mini Races Kijk bij evenementen

RE: Evenementenkalender 2014

London to Brighton de rit is op zondag 18/5. Overnachten op de camping in Chystal Park kan op 17/5. Daarom staat er bij het evenement 17-18 mei genoemd. Helaas toont de kalender alleen de eerste dag van een evenement en zie je pas hoe lang het duurt als je op de link klikt.

Ik ga dit topic nog eens door om te kijken of ik nog iets vergeten ben op onze agenda te zetten en zal het dan toevoegen.


Dan heb ik ook nog een vraag aan jullie. Al mijn werkzaamheden voor de MSCN nemen nogal veel tijd in beslag en ik kom er maar niet aan toe om onze evenementen op de diverse (auto)evenementenkalenders te zetten. Wie zou mij hiermee willen/ kunnen helpen? Ik hoop snel wat te horen zodat we kunnen afstemmen wie, welke, kalender gaat vullen.

Hartelijke groeten,

Natascha

RE: Evenementenkalender 2014

ik ben hier allemaal voor het eerst dus de gezelligheid weet ik nog niet maar zo aan de foto's te zien zit dat wel goed maar ik ben lid geworden van wegen de toertochten(ook al heb ik nog helemaal geen mini) het clubblad en de sleutelcursussen bodywerk zal wel allemaal gaan maar motorisch word al gauw te moeilijk (denk ik) maar krijg er wel steeds meer zin in om er aan te gaan beginnen het lijkt me wel heel leuk en gezellig

RE: Evenementenkalender 2014

@ stoffel 84, Leuk te horen waarom je lid bent geworden.
Als je hulp nodig hebt bij de aankoop of het onderhoud van je Mini is er hier op het forum altijd iemand te vinden die je tips kan geven of kan helpen. En als je bij een tocht een keer met iemand in de Mini mee wilt rijden raad ik je ook aan om bij die rit een oproep te doen. Er is vaak wel iemand te vinden die nog wel een bijrijder kan gebruiken.